00351806
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK
31331785
RICOH Slovakia s.r.o.
Vajnorská 100/B, Bratislava, 83104, SVK
Kopírovacia služba
prenájom farebného laserového multifunkčného zariadenia a súvisiace služby
Tovar, Služba
1. Kopírovacia služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je záväzok dodávateľa poskytnúť objednávateľovi počas doby plnenia 2 ks farebného laserového multifunkčného zariadenia na kopírovanie, tlač a skenovanie dokumentov a s tým súvisiace servisné služby. |
Prenájom zariadenia na dobu určitú na 2 roky. |
Bližšie údaje uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ zariadenia | farebná laserová kopírka, tlačiareň a skener v jednom |
Formát originálov | A4, A3 |
Formát papiera pre tlač a kopírovanie | A4, A3 |
Kopírovanie, tlač | automatické obojstranné, automat.podávač originálov s obojstranným skenovaním |
Rýchlosť kopírovania | min. 23 strán za minútu farebných aj čiernobielych kópií vo formáte A4, max. do 7 sekúnd výstup prvej kópie |
Doba zahrievania | max. do 30 sekúnd z pohotovostného režimu |
Zásoba papiera | hlavný podávač min. 2 x 500 listov, bočný podávač min. 100 listov |
Gramáž papiera | 60 - 280 g/m2 (papier, fólia, výkres) |
Pamäť zariadenia | min. 1,5 GB |
Harddisk | min. 80 GB |
Formát súborov | JPEG, PDF, TIFF, XPS |
Rozlíšenia pri tlači, kopírovaní a skenovaní | min. 600 x 600 dpi |
Zoom kopírovania | 25 - 400% |
Displej | farebný dotykový podsvietený panel v slovenskom jazyku, veľkosť displeja min. 8" |
Ovládače | OS Windows 7, 8 a 10 |
Názov |
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predloženie dokladov súvisiacich s činnosťou Dodávateľa pri plnení predmetu plnenia Zmluvy. Dodávateľ je povinný Objednávateľovi do 3 dní doklady predložiť vrátane kópie výpisu z Obchodného registra, resp. Živnostenského registra. |
Požaduje sa, aby bol dodávateľ v deň uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri konečných užívateľov výhod na UVO. |
Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú na 2 roky. |
Predpokladaný objem tlače a kopírovania na multifunkčnom zariadení počas zazmluvneného obdobia je cca 305 000 ks strán (280 000 čiernobielých strán a 25 000 ks farebných strán). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celú zazmluvnenú sumu za obdobie trvania zmluvy, nakoľko objem tlače a kopírovania je len predpokladaný. |
Dodávateľ predloží do 3 prac.dní po uzavretí zmluvy rozpis cien bez DPH a s DPH jedného čiernobieleho a farebného výtlačku A4 pri stanovenom predpokladanom množstve, v ktorom bude zahrnutá aj cena prenájmu multifunkčného zariadenia. |
Požadované minimálne parametre služieb, ktoré budú zahrnuté v cene: |
- preprava zariadení na 2 miesta plnenia, manipulácia so zariadeniami v rámci budovy |
- zabezpečenie inštalácie zariadenia a zaškolenie obsluhy |
- pripojenie zariadení do siete alebo server, nastavenie tlače a skenovania |
- zabezpečenie príchodu servisného technika do 8 hodín v pracovných dňoch od 8.00 do 14.00 hod. od nahlásenia poruchy |
- v prípade poruchy na zariadeniach dodávateľ poskytne náhradné zariadenie po dobu nevyhnutnú na odstránenie poruchy |
- zásobovanie zariadenia spotrebným materiálom a náhradnými dielmi (okrem papiera) |
- servis a dodávky spotrebného materiálu sa budú vykonávať na základe telefonickej alebo elektronickej objednávky zo strany objednávateľa |
- kompletný prevádzkový servis, bežná údržba a opravy pri závadách zabezpečené servisným technikom, zariadenie musí byť schopné prevádzky |
- vytvoriť technické podmienky na sledovanie množstva tlačených, kopírovaných a skenovaných dokumentov u každého zamestnanca prostredníctvom užívateľského kódu, ktorý mu bude pridelený |
- vzdialená podpora (help desk) |
Platby mesačne na základe skutočne vyhotoveného počtu strán. |
Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného styku bez zálohovej platby. |
Splatnosť faktúry je 15 kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
09.01.2017 07:00 — 31.12.2018 15:47
1,00 celok
7 310,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.12.2016 15:58
30.12.2016 15:46
30.12.2016 16:01
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.12.2016 16:14 - Vstupná ponuka | 7 309,99 | € | Cena s DPH |
30.12.2016 15:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 760,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: