42137004
Centrum účelových zariadení
Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK
44761490
Coffee Vending, s.r.o.
Štefánikova 4, Veľký Krtíš, 99001, SVK
Sortiment do automatov na prípravu teplých nápojov, vrátane bezplatnej výpožičky zariadení počas trvania zmluvy a bezplatného zapožičania základného inventáru /20 ks šálok a 20 ks pohárov ku každému kávovaru/
káva, sušené mlieko
Tovar, Služba
1. Sortiment do automatov na prípravu teplých nápojov, vrátane bezplatnej výpožičky zariadení počas trvania zmluvy a bezplatného zapožičania základného inventáru /20 ks šálok a 20 ks pohárov ku každému kávovaru/
|
|
---|---|
Funkcia |
Konzumácia, príprava nápojov |
Dodanie tovaru do všetkých zariadení obstarávateľa v SR vrátane odľahlých častí, konkrétne miesta plnenia budú špecifikované po uzatvorení zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo doplniť nové odberné miesta - strediska, ktoré vzniknú počas trvania uzatvorenej zmluvy. |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 1.1.2017 - 31.12.2018, alebo do vyčerpania finančného limitu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bezplatná výpožička zariadení Alegra 6/30 na prípravu instantnej kávy | ks | 15 | ||
Bezplatná výpožička zariadenia Rhea Mini na prípravu instantnej kávy | ks | 1 | ||
Bezplatná výpožička zariadení INOX na prípravu instantnej kávy | ks | 2 | ||
Nescafé Alegria Smooth Pouch instantná káva 500 g | ks | 414 | ||
Nescafé Alegria Intense 500 g -instantná káva | ks | 644 | ||
Nestlé Alegria Skimmed Milk Powder 500 g - rozpustné mlieko | ks | 230 | ||
Nestlé Milano Skimmed Milk Powder 500 g - rozpustné mlieko | bal | 200 | ||
Nestlé Milano Chocolate Pouch 1 kg - rozpustná čokoláda hustá | ks | 100 | ||
Nestlé Cacao Mix Milky Pouch 1 kg - rozpustná čokoláda, príchuť ako Nesquick | ks | 30 | ||
Bezplatná výpožička zariadenia Reneka /páková/ na prípravu zrnkovej kávy | ks | 1 | ||
Buondi Gold Whl Bean Coffe 1 kg zrnková káva | ks | 180 | ||
Green Gold Coffe 1 kg zrnková káva | ks | 80 | ||
Lavazza Grand aroma bar 1 kg zrnková káva | ks | 120 | ||
Lavazza Qoalita Rossa 1 kg zrnková káva | ks | 24 | ||
Ďalší sortiment | 0 | 0 | ||
Voskovaný kelímok Nescafé na kávu 130 ml /bal. 100 ks/ | bal. | 1000 | ||
Nescafé Classic instantní káva v sáčku 500 g | ks | 80 |
Názov |
1. Denné dodanie tovaru do všetkých zariadení obstarávateľa na celom území SR vrátane odľahlých častí, konkrétne miesta plnenia budú špecifikované po uzatvorení zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo doplniť nové odberné miesta - strediska, ktoré vzniknú počas trvania uzatvorenej zmluvy. |
2. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
3. Objednávka vrátane bezplatnej výpožičky zariadení na prípravu horúcich nápojov nebude zo strany dodávateľa nijako limitovaná /ani minimálnym množstvom, ani cenou/. Počas trvania bezplatnej výpožičky zariadení idú všetky náklady súvisiace s ich dodaním, opravou, výmenou, kontrolou a pod. na náklady dodávateľa. |
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo rozšírenia uzatvorenej Rámcovej dohody o dodatky v prípade potreby bezplatného prenájmu ďalších zariadení vo svojich prevádzkach v súlade s všeobecnými podmienkami tejto zmluvy a konkrétne s bodom č.3. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
5. Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. V prípade použitia ekvivalentov, musia byť tieto presne špecifikované v cenovej ponuke a musia byť odsúhlasené objednávateľom. |
6. Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 24 mesiacov s účinnosťou od 1.01.2017 - 31.12.2018, alebo do vyčerpania finančného limitu. |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
8. Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe sumárnej faktúry za každé stredisko zvlášť, ktoré dodávateľ vyhotoví raz za 15 dní. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Na faktúru prosím vždy uviesť číslo zmluvy z EKS. V prípade, že dodávateľ bude úspešný aj v niektorej z iných zákaziek objednávateľa, fakturácia sortimentu bude vždy len samostatne v súlade s konkrétne uzatvorenou zmluvou, t.j. do fakturácie nesmie byť zahrnutý tovar z inej uzatvorenej zmluvy. |
9. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru a jeho vyskladnením v mieste plnenia. |
10. V prípade, že dodávateľ ponúka komodity, ktoré sú predmetom tejto zmluvy v akciových letákoch, e-shope, na internete alebo inou viditeľnou formou lacnejšie ako sú ceny v tejto zmluve, je dodávateľ povinný predávať objednávateľovi počas trvania zľavy predmetný tovar za akciové ceny. |
11. Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní e-shopovej, telefonickej, emailovej alebo ústnej objednávky. Denná dodávka tovaru /v prípade potreby: pondelok - sobota/ musí byť vždy najneskôr do 7.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. |
12. Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. Podľa Potravinového kódexu SR objednávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
13. V prípade dodania nekvalitného, poškodeného alebo inak nevyhovujúceho tovaru objednávateľ trvá na jeho výmene do 90 minút od neprevzatia takéhoto tovaru |
14. V prípade problémov s dodávaním tovarov objednávateľ bude striktne uplatňovať princíp 3krát porušenie a následne odstúpenie od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
15. Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. Minimálna trvanlivosť nesmie byť kratšia ako 2/3 z celkovej doby trvanlivosti. |
17. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25 % z celkovej ceny zákazky za každú aj začatú hodinu omeškania s dodaním tovaru. Tým nie je dotknutý nárok verejného obstarávateľa na náhradu škody, ktorá mu v dôsledku omeškania dodávateľa vznikne. |
18. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. |
19. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením minimálne s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ak dodávateľ bude dodávať ekvivalentný výrobok zaväzuje sa spolu s tovarom dodať aj doklad od nezávislej inštitúcie že ním dodaný tovar je ekvivalentný výrobok v kvalite uvedeného popísaného výrobku. |
20. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
21. Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET je objednávateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
22. Právne a/alebo vecné predpoklady na riadne plnenie Zmluvy - predloženie platného potvrdenia o registrácii prevádzkarne podľa z. č. 152/95 Z.z. v znení neskorších predpisov na preukázanie súhlasu štát. orgánu s výrobou, skladov. a distribúciou predmetu zákazky do 5 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. |
Drotárska cesta 46 - kontaktná adresa, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 ks
45 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.12.2016 08:08
28.12.2016 09:30
28.12.2016 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.12.2016 09:17 - Vstupná ponuka | 44 500,00 | € | Cena bez DPH |
28.12.2016 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: