00324671
Obec Ruskov
94, Ruskov, 04419, SVK
34115901
Marius Pedersen, a.s.
Opatovská 1735, Trenčín, 91101, SVK
Zber, odvoz, likvidácia tuhého komunálneho odpadu
komunálny odpad, zber, preprava, likvidácia, zneškodňovanie
Služba
16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby
1. Zber, odvoz, likvidácia tuhého komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zber, odvoz a zneškodnenie komunálnych odpadov, ktoré vznikli na území obce v zmysle Zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov respektíve Zákona č. 79/2015 Z.z. účinného od 1.1.2016 |
2. Prenájom veľkokapacitných kontajnerov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zber a odvoz zmesového tuhého komunálneho odpadu | tona/rok | 230 | 250 | |
Zneškodnenie zmesového tuhého komunálneho odpadu | tona/rok | 230 | 250 | |
Zber a odvoz objemového odpadu - veľkokapacitné kontajnery | tona/rok | 18 | 20 | |
Zneškodnenie objemového odpadu - veľkokapacitné kontajnery | tona/rok | 18 | 20 | |
240 -litrové nádoby na komunálny odpad | ks/rok | 500 | ||
Frekvencia vývozu 240 l nádob na komunálny odpad za 1 rok | ks/rok | 26 | ||
1100 litrové nádoby na komunálny odpad | ks/rok | 8 | ||
Frekvencia vývozu 1100 l nádobna komunálny odpad za 1x rok | ks/rok | 26 | ||
Prenájom veľkokapacitných kontajnerov na sezónne upratovanie po dobu 7 dní/1 kus | ks/rok | 4 | ||
frekvencia vývozu veľkokapacitného kontajnera | ks/rok | 4 | ||
vrecový zber triedeného odpadu | ks/rok | 0 | ||
Počet producentov komunálneho odpadu | počet | 1440 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje Zmluvu plniť. |
2. Dodávateľ je, do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, povinný predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, certifikát kvality, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality služby, min.: ISO 9001 a ISO 14001. |
3. Nedodržanie týchto povinností uvedených v bode 1. a 2. sa bude považovať za hrubé porušenie Zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi harmonogram dní, v ktorých bude odvážať z katastrálneho územia obce komunálny odpad podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
5. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi špecifikáciu zmluvnej ceny, ktorá musí zodpovedať celkovej zmluvnej cene. |
6. Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu a s týmto odpadom. |
7. Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi kontajnery na miesta plnenia oznámené Objednávateľom, v stave spôsobilom na ich užívanie, do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomného oznamu, s adresami miest plnenia. |
8. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné závady na kontajneroch, znemožňujúce ich riadne užívanie. |
9. Objednávateľ sa zaväzuje prenajaté kontajnery užívať spôsobom na to určeným a nevykonávať žiadne úpravy prenajatých kontajnerov. |
10. Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. aj v menšom rozsahu, ako je uvedené v technickej špecifikácii. |
11. V prípade požiadavky objednávateľa, znížiť plnenie uvedené v technickej špecifikácii, je Objednávateľ je povinný písomne predložiť Dodávateľovi takúto požiadavku. |
12. Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku Objednávateľa na zníženie rozsahu plnenia. |
13. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
14. Táto zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov od 1.1.2016 až 31.12.2016 alebo do vyčerpania celkovej ceny predmetu zmluvy vrátane DPH, po splnení funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
15. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 31.12.2016 alebo do vyčerpania finančných prostriedkov, podľa toho, ktorá z týchto udalostí nastane skôr. |
16. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR. |
Názov | Upresnenie |
Predmet zákazky | bude nacenený podľa podrobného položkového rozpočtu |
Spôsob fakturácie | raz mesačne, na základe skutočného objemu odvezeného komunálneho odpadu |
Splatnosť faktúr | 30 dní |
Obsah faktúr | zákonné náležitosti, špecifikácia poskytnutých služieb podľa položkového rozpočtu a súhrn |
Cena za prenájom veľkokapacitných kontajnerov | zahŕňa aj ich dovoz a ich uloženie na objednávateľom určené miesta |
Cena za prenájom 1100 l nádob | zahŕňa aj ich dovoz a ich uloženie na objednávateľom určené miesta |
Cena za odvezenú mernú jednotku odpadu | zahŕňa všetky náklady spojené s odvozom, vrátane manipulačných poplatkov a zákonných poplatkov |
Poplatky za zber, odvoz a zneškodnenie | sú zahrnuté v cene predmetu zákazky |
Slančícka 94, Obecný úrad Ruskov, Ruskov 044 19, Ruskov, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
01.01.2017 00:01 — 31.12.2017 23:59
1,00 celková služba
29 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.12.2016 13:26
28.12.2016 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.12.2016 07:12 - Vstupná ponuka | 29 500,00 | € | Cena s DPH |
28.12.2016 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: