00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
46590129
Insomnium, s. r. o.
Mlynské Nivy 54, Bratislava, 82109, SVK
Objektová bezpečnosť objektov verejného obstarávateľa a jeho kancelárskych priestorov. Upgrade a inštalácia kamerového systému v budovách verejného obstarávateľa. .
kamera, kabeláž
Stavebná práca, Tovar, Služba
1. Objektová bezpečnosť objektov verejného obstarávateľa a jeho kancelárskych priestorov. Upgrade a inštalácia kamerového systému v budovách verejného obstarávateľa. .
|
|
---|---|
Funkcia |
Účelom je inštalácia kamerového systému na zabezpečenie budovy. |
Inštalácia kamerových a následne poplachových systémov podľa požiadaviek obstarávateľa. Všetky dodané zariadenia musia byť schopné pracovať 24/7. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kamera interiérová | ks | 11 | ||
Záznamové zariadenie (server) | ks | 1 | ||
Obslužná stanica s klávesnicou, myš, monitor | ks | 1 | ||
Kabeláž | m | 1000 | ||
Inštalácia kabeláže do líšt | m | 400 | ||
Prieraz nad 30cm | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Názov: | Minimálne požiadavky: |
Kamera interiérová: | Rozlíšenie kamery: 5 Mpx (2500x1900px)dome/ microdome kamera IP interiérová,;Snímacia frekvencia: 30fps;Funkcie: Day s externým IR, zabudovaný mikrofón, WDR, mód Kontrola pohybu |
Kamera interiérová: | mód Zakrytie; Napájanie: 24VDC, PoE; Uhol záberu 90° ;Kompresia: H.264, Motion JPEG; Interná pamäť: možnosť použitia microSDHC 32GB; Prevádzková teplota: -10˚ ~ +50˚ |
Kamera interiérová: | Konektivita: RJ45; |
Centrálne záznamové zariadenie (server) pre max. 100 kamier: | Zaznamenávanie minimálne 10 dní v plnej kvaliteKapacita disku: SATA HDD 6TB (4x3.5 "SATA) - podporuje RAID5 |
Centrálne záznamové zariadenie (server) pre max. 100 kamier: | Pamäť: 8GB RAM DDR4; Procesor: Intel Xeon E3;Nahrávanie: 30 snímok / sek. ; Záznam: 128Mbps;Funkcie: sledovanie 25x stream súčasne; |
Centrálne záznamové zariadenie (server) pre max. 100 kamier: | Operačný systém: Windows Server 2012 R2; Napájanie: Dual (2x 230VAC); Záručná doba: 3 roky vr. služby "oprava do 24 h." v prípade poruchy |
Obslužná stanica /PC/, klávesnica, myš, monitor: | Pamäť: 8GB RAM DDR4; Procesor : Intel Core i5 6500;HDD: 256 GB SSD; Operačný systém: Windows 7 Pro; |
Obslužná stanica /PC/, klávesnica, myš, monitor: | Monitor: 24" FULL HD 1920x1080; Bezdrôtová klávesnica (SK) + myš; |
Kabeláž: | FTP CAT 5e,LSOH, kábel 4 páry, tienený, bezhalogénový |
Inštalácia líšt: | lišta elektroinštalačná biela 24x24, vrátane drobného inštalačného materiálu |
Prieraz nad 30cm: | vŕtanie cez tehlovú vrstvu/stenu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
V prípade stavebných zásahov po inštalácií uviesť do pôvodného stavu. |
Možnosť zálohovej platby. |
Splatnosť faktúr 30 dní. |
Úspešný uchádzač zhotoví projektovú dokumentáciu. |
Záruka minimálne 24 mesiacov od spustenia do prevádzky. |
Možnosť predĺženie záruky na 60 mesiacov. |
Doba dodania 30 dní od vystavenia objednávky. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Školenie minimálne dvoch zamestnancov po spustení, každého systému. |
V prípade poruchy oprava systému do 24 hodín. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Uchádzač predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy na EKS úplnú špecifikáciu a cenovú kalkuláciu jednotlivých položiek predmetu zákazky v členení: jednotková cena položky bez DPH, cena za jednotlivé položky spolu (bez DPH, výška DPH, spolu s DPH). |
Verejný obstarávateľ si vyhradil právo na poskytnutie bezplatnej vzorky Plnenia predmetu zákazky, resp. predloženie typu a modelu kamier do 48 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, nedodanie tovaru podľa popisu, neposkytnutie služieb a v termínoch dodania uvedených v objednávkovom formulári je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa uvedený v kúpnej zmluve do 10 pracovných dní. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí byť zapísaný: | v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí byť zapísaný: | v registri konečných užívateľov výhod, podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní. |
Ďalšie požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač najneskôr deň nasledujúci po dni nadobudnutia platnosti Zmluvy predloží objednávateľovi: | referenciu minimálne jednej zákazky obdobného charakteru, ako je predmet zákazky. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
29.12.2016 12:00 — 31.03.2017 18:00
1,00 celý predmet zákazky
23 228,12
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.12.2016 11:19
27.12.2016 11:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.12.2016 15:50 - Vstupná ponuka | 23 227,20 | € | Cena s DPH |
27.12.2016 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 629,16 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: