42355826
Dopravný úrad
Letisko M. R. Štefánika, Bratislava, 82305, SVK
35684038
CODUM s.r.o.
Vranovská 59 - P.O.BOX 139, Bratislava, 85102, SVK
Kancelársky nábytok
kancelársky nábytok, skriňa, stôl, stolička
Tovar, Služba
1. Kancelársky nábytok
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova zastaralého kancelárskeho nábytku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stôl ERGO Ľ 180 cm s HK24- GEVK 1800 24 (VxŠxH: 75,5x180x120) | ks | 1 | ||
Stôl Ergo ľavý 160x120- GEV 60 L (VxŠxH:75,5x160x120) | ks | 1 | ||
Stolička s podhlavníkom- HALIA CHR SP (VxŠxH:123x66x50) (do 120kg) | ks | 2 | ||
Skriňa policová dvere 192x80cm- S 5 80 00 (VxŠxH: 192x80x40) | ks | 4 | ||
Skriňa šatník dvere 192x80cm- S 5 80 01 (VxŠxH: 192x80x40) | ks | 1 | ||
Výsuv lamino 70cm- VHS D (VxŠxH: 40x70x0) | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farebné prevedenie | čerešňa |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia- Bratislava |
Predmet plnenia musí byť dodaný jednorázovo v zmluvne stanovenom objeme, v bezchybnom stave, nový a v termíne určenom verejným obstarávateľom, vrátane dodacieho listu. |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom - kontaktnou osobou. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Obstarávateľská organizácia vytvorila opis položiek v dobrej viere s odkazom na požadovaný tovar alebo jeho funkčný ekvivalent a vyhradzuje si právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu všeobecnej funkčnej alebo technickej špecifikácii a udeliť takémuto dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Verejný obstarávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy nedodanie tovaru v stanovenej lehote alebo zadanej všeobecnej funkčnej alebo technickej špecifikácie. |
V prípade poškodeného alebo nekompletného tovaru verejný obstarávateľ tovar neprevezme. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť vyhotovenie, vzhľad a kvalitu predloženej vzorky a v prípade nezhody funkčných a technických parametrov zadaných v zmluve má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
Súčasťou dodávky musí byť dovoz, vynesenie, montáž a odpratanie obalov. |
K nábytku požadujeme záruku 5 rokov, na kovanie doživotnú záruku a certifikáty zo štátnej skúšobne. |
Ostrov Sv. Alžbety 3098, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
05.01.2017 09:04
1,00 sada
2 390,92
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.12.2016 09:25
28.12.2016 09:02
28.12.2016 09:17
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.12.2016 08:57 - Vstupná ponuka | 2 389,99 | € | Cena s DPH |
28.12.2016 09:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 375,13 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: