17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
04387601
EKONA COR s.r.o.
Hranická 225, Hranice IV-Drahotuše, 75361, CZE
Defibrilátor
defibrilátor, zdravotnícke prístroje
Tovar, Služba
1. Defibrilátor
|
|
---|---|
Funkcia |
Defibrilátor s EKG monitorom pre pooperačnú JIS na urgentný lekársky zásah u pacienta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Defibrilátor s EKG monitorom | ks | 3 | ||
Farebný TFT LCD displej s uhlopriečkou | palec | 5,5 | 10 | |
Hmotnosť prístroja s príslušenstvom | kg | 7,0 | ||
Rýchlosť posunu papiera rozsah | mm/s | 25-50 | ||
Maximálna výstupná energia | J | 270 | ||
Minimálna výstupná energia | J | 1 | 2 | |
Výdrž batérie - na počet výbojov | počet | 70 | ||
Čas nabitia pre ďalší výboj z batérie | s | 5 | ||
Hustota tlače | dots/mm | 7,5 | 8,5 | |
Rozsah Adaptívneho bifázického výboja | J | 2 - 300 | ||
Napájanie z verejnej siete | V/HZ | 230/50 | ||
Rýchlosť nabíjania na 200 J | sek. | 3 | ||
Rýchlosť nabíjania na 270 J | sek. | 5 | ||
Kapacita vstavanej batéria/akumulátora pri 270J šokoch | počet | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Defibrilátor s EKG monitorom: | TFT farebný LCD displej na čítanie kriviek EKG, numerických údajov HR, všetkých prevádzkových hlásení, SpO2 a CO2 |
- | zobrazenie alarmov na displeji |
- | ovládanie a nastavovanie parametrov prístroja prostredníctvom tlačidiel, každé pre samostatný úkon |
- | zapisovač na termopapier |
- | synchronizovaná kardioverzia |
- | vstavaný pacemaker |
- | užívateľské prednastavenie voľby energie výboju |
- | užívateľské prednastavenie voľby energie pre AED režim |
- | možnosť rozšírenia o SD kartu a prenášanie dát do PC, SpO2 a CO2, pediatrické elektródy |
- | 3-zvod / 5-zvod EKG |
- | vstavaná tlačiareň umožňujúca tlač všetkých záznamov na EKG papier |
- | Funkcia - EVENT alebo ekvivalent (možnosť obsluhy jednoducho zaznamenávať do protokolov všetky postupy vykonávané počas napojenia pacienta na defibrilátor v časovej a dátumovej súslednosti) |
- | zadávanie ID pacienta a úkonov liečebného postupu do pamäte prístroja s možnosťou ich ďalšieho spracovania |
- | okamžitá tlače krivky EKG |
- | sumárny prehľad podstatných a kritických udalostí z priebehu terapie/monitorovania pacienta s možnosťou tlače |
- | hlasová podpora použitia zariadenia v slovenskom/českom jazyku |
PRÍSLUŠENSTVO: | 1 pár padiel |
- | termocitlivý EKG papier |
- | sieťový kábel |
- | prepojovací kábel a elektródy k EKG |
- | spojovací kábel a elektródy pre externú kardiostimuláciu |
- | Vstavaná vysoko-kapacitná batéria pre použitie pri transportoch v rámci nemocničných zariadení, resp. pri výpadku napájania zo siete. |
- | Návod na použitie s slovenskom, alebo českom jazyku |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania pripojenia a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť platný ŠUKL kód do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Požaduje sa zaslať e-mailom: presný názov ponúkaného predmetu zmluvy s typovým označením a uvedením výrobcu, rozpis ceny bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH a to do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy, certifikát - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný a pozáručný servis v SR, vydaný výrobcom ponúkaného tovaru. Ak je certifikát vydaný v zahraničí, je potrebný aj jeho úradný preklad do jazyka slovenského - originál alebo úradne osvedčená kópia. |
V prípade nedodržania termínu dodania tovaru je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia. Tovar musí byť nový. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa záručný a pozáručný servis vyškolenými servisnými technikmi. |
Nástup servisného technika od nahlásenia poruchy do 72hod. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 30 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
c) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa / |
- Kupujúci uhradí kúpnu cenu za tovar v 6 pravidelných rovnomerných mesačných splátkach vždy ku 25 - dňu príslušného mesiaca |
- Prvá splátka bude dodávateľovi zaplatená do 25 dní nasledujúceho mesiaca po dodaní tovaru |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
- Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
- Dodávateľ do 7 prac. predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Sankcie: |
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Kupujúci má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže predávajúci požadovať : |
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania |
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy predávajúcim za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
Predmety musia byť dodané byť dodané nové,nepoužívané , nerepasované |
Názov | Upresnenie |
Záruka minimálne | 24 mesiacov |
Zabezpečenie pozáručného servisu |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
09.01.2017 07:00 — 09.02.2017 15:30
3,00 ks
26 891,10
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.12.2016 09:37
28.12.2016 12:00
28.12.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.12.2016 09:52 - Vstupná ponuka | 26 891,00 | € | Cena bez DPH |
28.12.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: