30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
36022331
NABIMEX, s.r.o.
Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK
Manažérske kreslo, rokovacie kreslá
Manažérske kreslo, rokovacie kreslá
Tovar, Služba
1. Manažérske kreslo, rokovacie kreslá
|
|
---|---|
Funkcia |
Určené na sedenie v kancelárskych priestoroch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. manažérske kreslo | ks | 1 | ||
1.1 maximálna (konštrukčná) nosnosť | kg | 150 | ||
1.2 celková výška | cm | 139 | ||
1.3 hĺbka sedenia | cm | 51 | ||
1.4 šírka sedenia | cm | 52 | ||
1.5 výška operadla | cm | 69 | ||
1.6 šírka operadla | cm | 50 | ||
1.7 dĺžka opierok rúk | cm | 39 | ||
1.8 výška podhlavníka | cm | 15 | ||
1.9 šírka podhlavníka | cm | 50 | ||
1.10 celková šírka kresla | cm | 70 | ||
2. rokovacie kreslo | ks | 6 | ||
2.1 maximálna (konštrukčná) nosnosť | kg | 150 | ||
2.2 celková výška | cm | 102 | ||
2.3 hĺbka sedenia | cm | 51 | ||
2.4 šírka sedenia | cm | 52 | ||
2.5 výška operadla | cm | 47 | ||
2.6 šírka operadla | cm | 50 | ||
2.7 dĺžka opierok rúk | cm | 39 | ||
2.8 celková šírka kresla | cm | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. manažérske kreslo | |
1.1 materiál čalúnenia | celočalúnené kreslo v pravej koži |
1.2 farba čalúnenia z pravej kože | modrá |
1.3 operadlo | fixné operadlo bez výškového nastavenia |
1.4 opierky rúk | chrómové opierky rúk čalúnené v pravej koži |
1.5 mechanika | synchrónna |
1.6 základňa | hliníkový leštený kríž |
1.7 kolieska | na všetky typy podláh - samobrzdiace |
1.8 piest | chrómovaný leštený |
1.9 opierka hlavy | pevná, čalúnená v pravej koži |
2. rokovacie kreslo | |
2.1 materiál čalúnenia | celočalúnené kreslo v pravej koži |
2.2 farba čalúnenia z pravej kože | modrá |
2.3 operadlo | fixné operadlo bez výškového nastavenia |
2.4 opierky rúk | chrómové opierky rúk čalúnené v pravej koži |
2.5 mechanika | synchrónna |
2.6 základňa | hliníkový leštený kríž |
2.7 kolieska | na všetky typy podláh - samobrzdiace |
2.8 piest | chrómovaný leštený |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia, resp. dodanie v zmontovanom stave. |
3. Záručná doba na položky č. 1 a 2 predmetu zmluvy je min. 48 mesiacov od ich dodania. |
4. Dodávateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien položiek č. 1 a 2 s DPH a bez DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Dodávateľ je povinný určiť jednotkové ceny tak, aby zahŕňali všetky a akékoľvek náklady (doprava do miesta plnenia, inštaláciu v mieste plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď.) spojené s plnením zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný v termíne do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, potvrdenie pôvodu tovaru - stoličiek (prehlásenie výrobcu), podrobná technická špecifikácia a návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, katalógový list použitých tovarov a platný certifikát stoličiek. |
6. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za dodanie predmetu plnenia po dodaní predmetu zákazky. |
7. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
8. Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
9. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne vzorky každej položky predmetu zmluvy na účely kontroly, či predložená vzorka každej položky predmetu zmluvy zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
10. Dodávateľ je povinný dodať výrobky predstavujúce jednotlivé položky rovnaké a od jedného výrobcu. |
11. Dodávateľ je povinný dodať položky predmetu zmluvy nové, nepoužívané a nepoškodené. |
12. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
13. Dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstraňovaním vád dodaného tovaru počas záručnej doby (oprava vád predmetu dodávky, náhradné diely, náhradné zariadenia, doprava, servisné práce, atď.) na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný pri odstraňovaní vád na tovare používať výhradne originálne náhradné diely výrobcu rovnakého typu, aké boli predmetom zákazky. Odstránenie vád na tovare v lehote najneskôr do 72 hodín od nahlásenia vady objednávateľom alebo vymenenie tovaru za nový bezchybný tovar dodávateľom. |
14. Z dôvodu doplnenia už zariadenej kancelárie a v súlade s dispozičným riešením kancelárie, pri dodržaní celkového jednotného dizajnu zariadenia, dodávateľ musí dodať tovar presne podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
15. Dodávateľ nesmie vo svojej ponuke a v aktualizovanom rozpočte prekročiť maximálny objem finančných prostriedkov pre jednotlivé položky, ktorý je stanovený nasledovne (bez DPH): Položka č. 1 - 570,00 EUR, Položka č. 2 - 3 270,00 EUR. |
16. Porušenie povinností v zmysle bodov 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14 a 15 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za iné než podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
09.01.2017 10:00 — 13.01.2017 14:00
1,00 sada
3 840,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.12.2016 14:31
29.12.2016 10:00
29.12.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.12.2016 09:59 - Vstupná ponuka | 3 310,00 | € | Cena bez DPH |
29.12.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 310,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: