• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.12.2016 15:47
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2016 15:50
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2016 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2016 16:40

Detail zákazky Z201648174

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.12.2016 15:47
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2016 15:50
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2016 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2016 16:40

Základné údaje

Z201648174

OF-116274

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2746659

Objednávateľ

35989572

Divadlo Jozefa Gregora Tajovského vo Zvolene

Divadelná 3, Zvolen, 96077, SVK

Dodávateľ

35772581

MediaTech Central Europe, a. s.

Drieňová 34, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Digitálny mixážny pult YAMAHA QL5 + 2 ks digitálny stagebox YAMAHA Tio 1608 + 3 ks kábel Pro Snake

Digitálny mixážny pult

  • 32342420-2 - Štúdiový zmiešavací pult
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 80531200-7 - Technické školenia
  • 50342000-4 - Opravy a údržba audiozariadení
  • 51310000-8 - Inštalácia rozhlasových, televíznych, zvukových a videozariadení

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Digitálny mixážny pult YAMAHA QL5 + 2 ks digitálny stagebox YAMAHA Tio 1608 + 3 ks kábel Pro Snake
Funkcia
komplexné nastavenie systému s aktualizáciou posledných SW a FW verzií zariadení
zaškolenie obsluhy
servis prostredníctvom autorizovaného servisného strediska
Systém na zabezpečenie mixáže a spracovania zvuku
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
DIGITÁLNY MIXÁŽNY PULT YAMAHA QL5 1 ks
(ŠxVxH) 828x282x563 mm
interný procesor Portico 5033/5043
display dotykový
vstupné mixážne kanály 64mono+8 stereo
Mixážne zbernice 16 mix, 8 matrix (vstup do Matrix je podporovaný)
analógové vstupy 32
analógové výstupy 16
posuvné potenciometre 32+2 (Master)
Dante vstup/výstup primárne/sekundárne
digitálny výstup (AES/EBU) 1
GPI 5 vstupov / 5 výstupov
MUTE skupiny 8
montovateľné zariadenia RND Porticio5033/RND Portico5043/U76/Opt-2A/EQ-1A/Dynamic EQ/Buss Comp 369 (QL V3.0 alebo neskorší)
montovateľné efekty Effect/31 pásmový GEQ/FLEX 15GEQ/ 8 pásmový PEQ (QL V3.0 alebo neskorší)
Dante kanály 64 in / 64 out
držiak z nerezovej ocele pre iPad 1
DIGITAL STAGEBOX YAMAHA Tio 1608-D Dante 2 ks
vstupy 16 mikrofónov line
výstupy 8 line
mikrofónne predzosilovače Recallable D-PRE
váha 5,7 kg
rozmery (Š x H x D) 480 mm x 88 x 364 mm
Spotreba energie 50W
Odber vzoriek frekvenčný rozsah 44,1 kHz a 48 kHz
Frekvenčná odozva 20 Hz - 20 kHz (+ 0,5 dB, - 1,5 dB) @ 1 kHz, vstup na výstup, Fs = 44. 1 kHz a 48 kHz
Celkové harmonické skreslenie Menej ako 0,1 + 4dBu @ 20Hz - 20kHz do 600Ω, zisk = + 66dBMenej ako 0,05 + 4dBu @ 20Hz - 20kHz do 600Ω, zisk = 6dB
Dynamic Range 108dB vstup výstup, zisk = 6dB/112dB, DA prevodník
KÁBEL PRO SNAKE 88385-50 1 ks
dĺžka 50m
prepojovací multikábel s koncovkami 2xHirose RJ45-NEUTRIK NE8MC1, typ kábla 4x2xAWG26/7
PRO SNAKE Cat5e Cable 50m 1 ks
dĺžka 50m
prepojovací multikábel s koncovkami 2xHirose RJ45-NEUTRIK NE8MC1, typ kábla 4x2xAWG26/7
PRO SNAKE Cat 5 Profi 0,5m 1 ks
dĺžka 0,5 m
prepojovací multikábel s koncovkami 2xHirose RJ45-NEUTRIK NE8MC1, typ kábla 4x2xAWG26/7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu min. 3 hodin
Vrátane záručnej doby na celý predmet zákazky v rozsahu 36 mesiacov.
V rámci záručnej doby dodávateľ bezplatne odstráni všetky prípadné vady predmetu zákazky, alebo poskytne verejnému obstarávateľovi náhradné nové zariadenia, rovnaké ako pri pôvodnej dodávke.
Počas trvania záručnej doby verejný obstarávateľ požaduje existenciu klientskeho pracoviska dodávateľa s možnosťou nahlasovania servisných požiadaviek , tak ako je to uvedené ďalej.
Dodávateľ do 3. pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží v písomnej forme objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet, ktorý bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
Presný termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu.
Všetky dodané zariadenia musia byť nové, nerepasované, nepoužité, v 1. triede kvality a zabalené v originálnych baleniach výrobcu.
Uchádzač dodá zariadenia, ktoré sú certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a budú vyhovovať platným normám Európskej únie a platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Predmetné zariadenia musia byť od jedného výrobcu, aby sa zachovala kompatibilita požadovaných zariadení a ich bezproblémová funkcionalita.
Súčasťou dodania bude technická dokumentácia tovaru ( záručný list, návod v slovensko jazyku). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a ak dodávateľ včas nepredloží doklady uvedené v tejto časti.
V prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenia akejkoľvek technickej, alebo osobitnej požiadavky je verejný obstarávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Požaduje sa predložiť platný dokument od dodávateľa, ktorý mu vydal výrobca ním dodaného zariadenia a ktorý oprávňuje dodávateľa byť autorizovaným servisným strediskom pre dodaný tovar predmetu zákazky , a to do 5 dní od uzavretia zmluvy, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj také, ktoré boli vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskych spoločenstiev.
Verejný obstarávateľ požaduje existenciu vlastného klientskeho pracoviska dodávateľa (HelpDesk, call centrum a pod.) s kontaktnými údajmi na nahlasovanie servisných požiadaviek.
Nahlasovanie servisných požiadaviek musí byť umožnené v slovenskom jazyku v pracovné dni od 8,30 - 17,00 hod.
V prípade reklamácie bude vykonaný servisný zásah do 24 hodín od nahlásenia takejto požiadavky.
V prípade že poruchu na zariadení nebude možné odstrániť servisným zásahom do 24 hodín od nahlásenia servisnej požiadavky, dodávateľ je povinný vypožičať verejnému obstarávateľovi náhradné zariadenie rovnakých parametrov do 48 hodín od nahlásenia servisnej požiadavky do času dodania opraveného zariadenia verejnému obstarávateľovi.
Sankcie: - v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má verejný obstarávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
V prípade nedodržania technických vlastností alebo požadovaných min. parametrov jednotlivých komponentov je verejný obstarávateľ oprávnený od uzavretej zmluvy odstúpiť.
Na úhradu uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET.
Montáž zariadení: Dodávateľ je povinný počas realizácie dodávky a inštalácie predmetu zákazky usporiadať svoje zariadenia, materiál a odpad v priestoroch tak, aby nebola rušená prevádzka verejného obstarávateľa v budove a na základe inštrukcií zodpovednej osoby.
Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok na mieste plnenia predmetu zmluvy. Dodávateľ odstráni na vlastné náklady odpady a prípadné znečistenie miesta plnenia predmetu zmluvy, ktoré sú výsledkom jeho činnosti.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy a STN, týkajúce sa činností pri dodaní predmetu zákazky a ochrany životného prostredia ako aj interných predpisov verejného obstarávateľa, s ktorými ho verejný obstarávateľ oboznámil.
Dodávateľ zabezpečujúci montáž zariadení musí byť držiteľom platných certifikátov a osvedčení odbornej spôsobilosti podľa zák. 124/2006 Z. z. a vyhl. 508/2009 Z.z. elektrotechnik pre riadenie činnosti alebo riadenie prevádzky – §23. Pokiaľ porušením povinností dodávateľa vznikne škoda v priestoroch verejného obstarávateľa, dodávateľ je povinný takto vzniknutú škodu nahradiť v celom rozsahu.
Ak v momente uzavretia zmluvy, nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy , verejný obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Divadelná 3, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

23.12.2016 17:00 — 27.12.2016 15:00

1,00 ks

14 160,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.12.2016 15:47

22.12.2016 15:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2016 16:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1113
 9
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.12.2016 17:51 - Vstupná ponuka 14 159,00 € Cena bez DPH
22.12.2016 12:00 - Najvýhodnejšia ponuka 13 860,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS