35989572
Divadlo Jozefa Gregora Tajovského vo Zvolene
Divadelná 3, Zvolen, 96077, SVK
35772581
MediaTech Central Europe, a. s.
Drieňová 34, Bratislava, 82102, SVK
Digitálny mixážny pult YAMAHA QL5 + 2 ks digitálny stagebox YAMAHA Tio 1608 + 3 ks kábel Pro Snake
Digitálny mixážny pult
Tovar, Služba
1. Digitálny mixážny pult YAMAHA QL5 + 2 ks digitálny stagebox YAMAHA Tio 1608 + 3 ks kábel Pro Snake
|
|
---|---|
Funkcia |
komplexné nastavenie systému s aktualizáciou posledných SW a FW verzií zariadení |
zaškolenie obsluhy |
servis prostredníctvom autorizovaného servisného strediska |
Systém na zabezpečenie mixáže a spracovania zvuku |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
DIGITÁLNY MIXÁŽNY PULT YAMAHA QL5 | 1 ks |
(ŠxVxH) | 828x282x563 mm |
interný procesor | Portico 5033/5043 |
display | dotykový |
vstupné mixážne kanály | 64mono+8 stereo |
Mixážne zbernice | 16 mix, 8 matrix (vstup do Matrix je podporovaný) |
analógové vstupy | 32 |
analógové výstupy | 16 |
posuvné potenciometre | 32+2 (Master) |
Dante vstup/výstup | primárne/sekundárne |
digitálny výstup (AES/EBU) | 1 |
GPI | 5 vstupov / 5 výstupov |
MUTE skupiny | 8 |
montovateľné zariadenia | RND Porticio5033/RND Portico5043/U76/Opt-2A/EQ-1A/Dynamic EQ/Buss Comp 369 (QL V3.0 alebo neskorší) |
montovateľné efekty | Effect/31 pásmový GEQ/FLEX 15GEQ/ 8 pásmový PEQ (QL V3.0 alebo neskorší) |
Dante kanály | 64 in / 64 out |
držiak z nerezovej ocele pre iPad | 1 |
DIGITAL STAGEBOX YAMAHA Tio 1608-D Dante | 2 ks |
vstupy | 16 mikrofónov line |
výstupy | 8 line |
mikrofónne predzosilovače | Recallable D-PRE |
váha | 5,7 kg |
rozmery (Š x H x D) | 480 mm x 88 x 364 mm |
Spotreba energie | 50W |
Odber vzoriek frekvenčný rozsah | 44,1 kHz a 48 kHz |
Frekvenčná odozva | 20 Hz - 20 kHz (+ 0,5 dB, - 1,5 dB) @ 1 kHz, vstup na výstup, Fs = 44. 1 kHz a 48 kHz |
Celkové harmonické skreslenie | Menej ako 0,1 + 4dBu @ 20Hz - 20kHz do 600Ω, zisk = + 66dBMenej ako 0,05 + 4dBu @ 20Hz - 20kHz do 600Ω, zisk = 6dB |
Dynamic Range | 108dB vstup výstup, zisk = 6dB/112dB, DA prevodník |
KÁBEL PRO SNAKE 88385-50 | 1 ks |
dĺžka | 50m |
prepojovací multikábel s koncovkami | 2xHirose RJ45-NEUTRIK NE8MC1, typ kábla 4x2xAWG26/7 |
PRO SNAKE Cat5e Cable 50m | 1 ks |
dĺžka | 50m |
prepojovací multikábel s koncovkami | 2xHirose RJ45-NEUTRIK NE8MC1, typ kábla 4x2xAWG26/7 |
PRO SNAKE Cat 5 Profi 0,5m | 1 ks |
dĺžka | 0,5 m |
prepojovací multikábel s koncovkami | 2xHirose RJ45-NEUTRIK NE8MC1, typ kábla 4x2xAWG26/7 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu min. 3 hodin |
Vrátane záručnej doby na celý predmet zákazky v rozsahu 36 mesiacov. |
V rámci záručnej doby dodávateľ bezplatne odstráni všetky prípadné vady predmetu zákazky, alebo poskytne verejnému obstarávateľovi náhradné nové zariadenia, rovnaké ako pri pôvodnej dodávke. |
Počas trvania záručnej doby verejný obstarávateľ požaduje existenciu klientskeho pracoviska dodávateľa s možnosťou nahlasovania servisných požiadaviek , tak ako je to uvedené ďalej. |
Dodávateľ do 3. pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží v písomnej forme objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet, ktorý bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy. |
Presný termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu. |
Všetky dodané zariadenia musia byť nové, nerepasované, nepoužité, v 1. triede kvality a zabalené v originálnych baleniach výrobcu. |
Uchádzač dodá zariadenia, ktoré sú certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a budú vyhovovať platným normám Európskej únie a platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Predmetné zariadenia musia byť od jedného výrobcu, aby sa zachovala kompatibilita požadovaných zariadení a ich bezproblémová funkcionalita. |
Súčasťou dodania bude technická dokumentácia tovaru ( záručný list, návod v slovensko jazyku). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a ak dodávateľ včas nepredloží doklady uvedené v tejto časti. |
V prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenia akejkoľvek technickej, alebo osobitnej požiadavky je verejný obstarávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Požaduje sa predložiť platný dokument od dodávateľa, ktorý mu vydal výrobca ním dodaného zariadenia a ktorý oprávňuje dodávateľa byť autorizovaným servisným strediskom pre dodaný tovar predmetu zákazky , a to do 5 dní od uzavretia zmluvy, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj také, ktoré boli vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskych spoločenstiev. |
Verejný obstarávateľ požaduje existenciu vlastného klientskeho pracoviska dodávateľa (HelpDesk, call centrum a pod.) s kontaktnými údajmi na nahlasovanie servisných požiadaviek. |
Nahlasovanie servisných požiadaviek musí byť umožnené v slovenskom jazyku v pracovné dni od 8,30 - 17,00 hod. |
V prípade reklamácie bude vykonaný servisný zásah do 24 hodín od nahlásenia takejto požiadavky. |
V prípade že poruchu na zariadení nebude možné odstrániť servisným zásahom do 24 hodín od nahlásenia servisnej požiadavky, dodávateľ je povinný vypožičať verejnému obstarávateľovi náhradné zariadenie rovnakých parametrov do 48 hodín od nahlásenia servisnej požiadavky do času dodania opraveného zariadenia verejnému obstarávateľovi. |
Sankcie: - v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má verejný obstarávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
V prípade nedodržania technických vlastností alebo požadovaných min. parametrov jednotlivých komponentov je verejný obstarávateľ oprávnený od uzavretej zmluvy odstúpiť. |
Na úhradu uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET. |
Montáž zariadení: Dodávateľ je povinný počas realizácie dodávky a inštalácie predmetu zákazky usporiadať svoje zariadenia, materiál a odpad v priestoroch tak, aby nebola rušená prevádzka verejného obstarávateľa v budove a na základe inštrukcií zodpovednej osoby. |
Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok na mieste plnenia predmetu zmluvy. Dodávateľ odstráni na vlastné náklady odpady a prípadné znečistenie miesta plnenia predmetu zmluvy, ktoré sú výsledkom jeho činnosti. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy a STN, týkajúce sa činností pri dodaní predmetu zákazky a ochrany životného prostredia ako aj interných predpisov verejného obstarávateľa, s ktorými ho verejný obstarávateľ oboznámil. |
Dodávateľ zabezpečujúci montáž zariadení musí byť držiteľom platných certifikátov a osvedčení odbornej spôsobilosti podľa zák. 124/2006 Z. z. a vyhl. 508/2009 Z.z. elektrotechnik pre riadenie činnosti alebo riadenie prevádzky – §23. Pokiaľ porušením povinností dodávateľa vznikne škoda v priestoroch verejného obstarávateľa, dodávateľ je povinný takto vzniknutú škodu nahradiť v celom rozsahu. |
Ak v momente uzavretia zmluvy, nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy , verejný obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Divadelná 3, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
23.12.2016 17:00 — 27.12.2016 15:00
1,00 ks
14 160,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2016 15:47
22.12.2016 15:50
22.12.2016 16:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2016 17:51 - Vstupná ponuka | 14 159,00 | € | Cena bez DPH |
22.12.2016 12:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 860,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: