00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
36028738
TREZOR SLOVAKIA, s.r.o.
Bakossova 60, Banská Bystrica, 97401, SVK
Poskytovanie strážnej služby na rok 2017, Bratislava
strážna služba, informačná služba, ochrana objektov a majetku, kontrola a evidencia zamestnancov, kontrola pohybu majetku, riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť, vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti
Služba
1. Poskytovanie strážnej služby na rok 2017, Bratislava
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie strážnej služby v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o súkromnej bezpečnosti), a informačnej služby pre vybraté objekty v správe objednávateľa s cieľom zabezpečiť ochranu objektov a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích osôb vo vymedzenom priestore. |
Kontrola a evidencia návštev, kontrola zamestnancov. |
Kontrola pohybu materiálu, majetku a inventáru. |
Riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť. |
Vykonávanie funkcie informátora pre klientov a návštevy objektov počas pracovného času objednávateľa a obsluha telefónnej ústredne. |
Vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti. |
Kontrola vymedzených priestorov v súvislosti s možným poškodením, unikajúcou vodou alebo v súvislosti s možným únikom plynu z vnútorných rozvodov plynu. |
Zabezpečovanie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane objektov, BOZP a pod.. |
Obsluha zariadenia elektrického zabezpečovacieho systému a elektrickej požiarnej signalizácie v objektoch, v ktorých je uvedené zariadenie inštalované. |
Celkový počet hodín sa v priebehu poskytovania služby môže z organizačného dôvodu znížiť. Zmenu rozsahu poskytovania služby oznámi odberateľ poskytovateľovi písomne najneskôr 7 pracovných dní pred uskutočnením zmeny. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet objektov určených na stráženie (A-F) | objekt | 6 | ||
Nástup na výkon služby pre objekt A | dátum | 1.1.2017 | ||
Ukončenie výkonu služby pre objekt A | dátum, čas | 2.1.2018 o 08:00h | ||
Nástup na výkon služby pre objekt B | dátum, čas | 2.1.2017 o 17:00h | ||
Ukončenie výkonu služby pre objekt B | dátum, čas | 2.1.2018 o 08:00h | ||
Nástup na výkon služby pre objekt C | dátum | 1.1.2017 | ||
Ukončenie výkonu služby pre objekt C | dátum, čas | 2.1.2018 o 08:00h | ||
Nástup na výkon služby pre objekt D | dátum | 1.1.2017 | ||
Ukončenie výkonu služby pre objekt D | dátum | 31.12.2017 | ||
Nástup na výkon služby pre objekt E | dátum | 1.1.2017 | ||
Ukončenie výkonu služby pre objekt E | dátum, čas | 02.01.2018 o 08:00h | ||
Nástup na výkon služby pre objekt F | dátum, čas | 2.1.2017 o 20:00h | ||
Ukončenie výkonu služby pre objekt F | dátum, čas | 02.01.2018 o 06:00h | ||
Stráženie objektu/počet hodín za dobu trvania zmluvy | hodín | 40 154 | ||
Budova A: počet hodín strážnej služby | hodín | 6 568 | ||
Budova A: pôdorysná plocha | m2 | 370 | ||
Budova A: počet nadzemných podlaží | podlažie | 4 | ||
Budova B: počet hodín strážnej služby | hodín | 6 537 | ||
Budova B: pôdorysná plocha | m2 | 776 | ||
Budova B: počet nadzemných podlaží | podlažie | 5 | ||
Budova B: počet podzemných podlaží | podlažie | 1 | ||
Budova C: počet hodín strážnej služby | hodín | 8 792 | ||
Budova C: pôdorysná plocha | m2 | 776 | ||
Budova C: počet nadzemných podlaží | podlažie | 3 | ||
Budova C: počet podzemných podlaží | podlažie | 1 | ||
Budova D: počet hodín strážnej služby | hodín | 5 815 | ||
Budova D: plocha | m2 | 1 158 | ||
Budova D: počet nadzemných podlaží | podlažie | 4 | ||
Budova D: počet podzemných podlaží | podlažie | 1 | ||
Objekt E: počet hodín strážnej služby | hodín | 8 792 | ||
Objekt E: pôdorysná plocha | m2 | 2 563 | ||
Objekt F: počet hodín strážnej služby | hodín | 3 650 | ||
Objekt F: pôdorysná plocha | m2 | 9 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Budova A | širšie centrum Bratislavy |
1.1 Rozsah strážnej a informačnej služby | Dodávateľ je povinný vykonávať službu v objekte v dňoch PO-PI v čase medzi 16:00h a 07:00h nasledujúceho dňa, t.j. 15 hodín denne a 24 hodín služby denne v SO a NE v prípade bežného týždňa |
1.2 Rozsah strážnej a informačnej služby | Dodávateľ zabezpečí službu v objekte v dňoch PIA až PO nasledujúceho týždňa tak, že stála služba v objekte začína v PIA o 16:00h a končí v PO nasledujúceho týždňa o 07:00h |
1.3 Rozsah strážnej a informačnej služby | Dodávateľ zabezpečí službu v objekte v dňoch pracovného pokoja PO až PIA v čase od 16:00h posledného pracovného dňa, do 07:00h najbližšieho nasledujúceho pracovného dňa |
1.4 Požiadavky na osobu zabezpečujúcu službu | 1 osoba s bezpečnostnou previerkou I. stupňa pre stupeň utajenia Vyhradené |
1.5 Požadované služby | zahŕňa 1.5.1 - 1.5.8 |
1.5.1 | zabezpečenie ochrany objektov a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích osôb vo vymedzenom priestore |
1.5.2 | kontrola a evidencia návštev, kontrola zamestnancov |
1.5.3 | kontrola pohybu materiálu, majetku a inventáru |
1.5.4 | riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť |
1.5.5 | vykonávanie funkcie informátora pre klientov a návštevy budovy počas pracovného času objednávateľa a obsluha telefónnej ústredne |
1.5.6 | vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti |
1.5.7 | kontrola vymedzených priestorov v súvislosti s možným poškodením, unikajúcou vodou alebo v súvislosti s možným únikom plynu z vnútorných rozvodov plynu |
1.5.8 | zabezpečovanie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane objektov a iné |
2. Budova B | širšie centrum Bratislavy |
2.1 Rozsah strážnej a informačnej služby | Dodávateľ je povinný vykonávať službu v objekte v dňoch PO-PI v čase medzi 17:00h a 08:00h nasledujúceho dňa, t.j. 15 hodín denne a 24 hodín služby denne v SO a NE v prípade bežného týždňa |
2.2 Rozsah strážnej a informačnej služby | Dodávateľ zabezpečí službu v objekte v dňoch PIA až PO nasledujúceho týždňa tak, že stála služba v objekte začína v PIA o 17:00h a končí v PO nasledujúceho týždňa o 08:00h |
2.3 Rozsah strážnej a informačnej služby | Dodávateľ zabezpečí službu v objekte v dňoch pracovného pokoja PO až PIA v čase od 17:00h posledného pracovného dňa, do 08:00h najbližšieho nasledujúceho pracovného dňa |
2.4 Požiadavky na osobu zabezpečujúcu službu | 1 osoba s bezpečnostnou previerkou II. stupňa pre stupeň utajenia Dôverné |
2.5 Požadované služby | zahŕňa 2.5.1 - 2.5.9 |
2.5.1 | zabezpečenie ochrany objektov a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích osôb vo vymedzenom priestore |
2.5.2 | kontrola a evidencia návštev a klientov, kontrola zamestnancov |
2.5.3 | kontrola pohybu materiálu, majetku a inventáru |
2.5.4 | riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť |
2.5.5 | vykonávanie funkcie informátora pre klientov a návštevy budovy počas pracovného času objednávateľa |
2.5.6 | vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti |
2.5.7 | kontrola vymedzených priestorov v súvislosti s možným poškodením, unikajúcou vodou a zemným plynom |
2.5.8 | zabezpečovanie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane objektov a iné |
2.5.9 | zaznamenať do evidencie všetky osoby vstupujúce a vychádzajúce z objektu v čase 19.00 h do 7.00 h, v pracovných dňoch a v dňoch pracovného pokoja |
3. Budova C | širšie centrum Bratislavy |
3.1 Rozsah strážnej a informačnej služby | 24 hod/deň |
3.2 Požiadavky na osobu zabezpečujúcu službu | 1 osoba s bezpečnostnou previerkou II. stupňa pre stupeň utajenia Dôverné |
3.3 Požadované služby | zahŕňa 3.3.1 - 3.3.13 |
3.3.1 | zabezpečenie ochrany objektov a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích osôb vo vymedzenom priestore |
3.3.2 | kontrola zamestnancov |
3.3.3 | kontrola a evidencia návštev, výkon kontroly aj s použitím ručného detektora kovov |
3.3.4 | kontrola pohybu materiálu, majetku a inventáru |
3.3.5 | riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť |
3.3.6 | vykonávanie funkcie informátora pre klientov a návštevy budovy počas pracovného času objednávateľa a obsluha telefónnej ústredne |
3.3.7 | vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti |
3.3.8 | kontrola vymedzených priestorov v súvislosti s možným poškodením, unikajúcou vodou |
3.3.9 | zabezpečovanie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane objektov a iné |
3.3.10 | zaznamenať do evidencie všetky osoby vstupujúce a vychádzajúce z objektu v čase 19.00 h do 7.00 h, v pracovných dňoch a v dňoch pracovného pokoja |
3.3.11 | evidencia pohybu motorových vozidiel a dopravných prostriedkov |
3.3.12 | vykonávanie nepravidelných obchôdzok v čase od 18.00 – 6.00 hod. v počte 4x a počas víkendov, sviatkov a dní pracovného pokoja v čase od 00.00 – 23.59 hod. v počte 8x |
3.3.13 | obsluha elektrickej požiarnej signalizácie a elektrického zabezpečovacieho systému; súčinnosť s Policajným zborom SR pri vyhlásení poplachu a prípadnom zásahu príslušníkov PZ SR |
4. Budova D | širšie centrum Bratislavy |
4.1 Rozsah strážnej služby | Dodávateľ zabezpečí strážnu službu v objekte v termíne od 1.1.2017 do 30.6.2017 - 24 hod/deň, 1.7.2017 v čase od 00:00h do 07:00h |
4.2 Rozsah informačnej služby | Dodávateľ zabezpečí informačnú službu v objekte v termíne od 1.7.2017 do 31.12.2017 v čase od 07:00h do 19:00h, t.j. 12 hod/pracovný deň |
4.3 Požiadavky na osobu zabezpečujúcu strážnu službu podľa 4.1 | 1 osoba s bezpečnostnou previerkou II. stupňa pre stupeň utajenia Dôverné |
4.4 Požiadavka na osobu zabezpečujúcu informačnú službu | 1 osoba |
4.5 Požadované služby | zahŕňa 4.5.1 - 4.5.9 |
4.5.1 | zabezpečenie ochrany objektov a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích osôb vo vymedzenom priestore |
4.5.2 | kontrola a evidencia návštev, kontrola zamestnancov |
4.5.3 | kontrola pohybu materiálu, majetku a inventáru |
4.5.4 | riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť |
4.5.5 | vykonávanie funkcie informátora pre klientov a návštevy budovy počas pracovného času objednávateľa |
4.5.6 | obsluha telefónnej ústredne,vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti |
4.5.7 | kontrola vymedzených priestorov v súvislosti s možným poškodením, unikajúcou vodou |
4.5.8 | vykonávanie funkcie informátora pre klientov a návštevy budovy počas pracovného času objednávateľa a obsluha telefónnej ústredne |
4.5.9 | Strážna služba - obsluha elektrickej požiarnej signalizácie a elektrického zabezpečovacieho systému; súčinnosť s Policajným zborom SR pri vyhlásení poplachu a prípadnom zásahu príslušníkov PZ SR |
5. Objekt E | širšie centrum Bratislavy |
5.1 Rozsah strážnej a informačnej služby | 24 hod/deň |
5.2 Požiadavky na osobu zabezpečujúcu službu | 1 osoba s bezpečnostnou previerkou I. stupňa pre stupeň utajenia Vyhradené |
5.3 Požadované služby | zahŕňa 5.3.1 - 5.3.6 |
5.3.1 | zabezpečenie ochrany objektu a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích osôb vo vymedzenom priestore |
5.3.2 | riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť |
5.3.3 | vykonávanie vonkajšej pochôdzkovej činnosti |
5.3.4 | kontrola vymedzených priestorov v súvislosti s možným poškodením |
5.3.5 | pri nástupe do služby zdokumentovať stav zaparkovaných áut (prípadné poškodenie áut, karosérie, kolies, okien, reflektorov, či sú autá uzamknuté a pod.), aby sa zabránilo |
5.3.5 | neoprávneným sťažnostiam, prípadne nárokom hostí zariadenia |
5.3.6 | objednávateľ poskytne dodávateľovi „strážny domček“ |
6. Objekt F | Bratislava |
6.1 Rozsah strážnej služby | v čase od 20:00h do 06:00h, t.j. 12 hod/deň |
6.2 Požiadavky na osobu zabezpečujúcu službu | 1 osoba |
6.3 Požadované služby | zahŕňa 6.3.1 - 6.3.5 |
6.3.1 | zabezpečenie ochrany objektu a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích osôb vo vymedzenom priestore |
6.3.2 | riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť |
6.3.3 | vykonávanie vonkajšej pochôdzkovej činnosti |
6.3.4 | kontrola vymedzených priestorov v súvislosti s možným poškodením |
6.3.5 | objednávateľ poskytne dodávateľovi priestory na sociálne zázemie |
Názov |
1. Práva a povinnosti dodávateľa: |
1.1 Dodávateľ elektronicky predloží objednávateľovi do 2. pracovných dňoch po zverejnení zmluvy platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti podnikateľa o oboznamovaní sa s utajovanými skutočnosťami minimálneho stupňa „Dôverné“ vydané Národným bezpečnostným úradom. |
1.2 Dodávateľ sa v lehote do 2 pracovných dní od zverejnenia zmluvy preukáže povolením na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti). |
1.3 Dodávateľ elektronicky predloží objednávateľovi do 2. pracovných dňoch po zverejnení zmluvy čestné vyhlásenie, že v posledných piatich rokoch u neho neboli zistené nedostatky zo strany Inšpektorátu práce, pri výkone štátneho dozoru a kontroly. |
1.4 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť výkon fyzickej ochrany zamestnancami dodávateľa podľa § 50 ods. 4 zákona o súkromnej bezpečnosti. |
1.5 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť výkon ochrany osôb a majetku zamestnancom strážnej služby, ktorého dĺžka bezpečnostnej praxe je súvisle najmenej tri roky najviac u dvoch zamestnávateľov za posledné tri roky; s cieľom splnenia tejto podmienky dodávateľ predloží objednávateľovi overenú fotokópiu potvrdenia o bezpečnostnej praxi podľa § 8 písm. l) zákona o súkromnej bezpečnosti zamestnanca bezpečnostnej služby, vykonávajúceho ochranu osôb a majetku v chránenom objekte objednávateľa spolu s čestným vyhlásením zamestnanca. |
1.6 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť výkon strážnej služby zamestnancom, ktorý spĺňa podmienku spoľahlivosti a bezúhonnosti; s cieľom splnenia tejto podmienky dodávateľ predloží čistý odpis registra trestov zamestnanca bezpečnostnej služby, vykonávajúceho ochranu osôb a majetku v chránenom objekte objednávateľa, nie starší ako 3 mesiace. |
1.7 Dodávateľ zabezpečí pravidelné preškoľovanie zamestnancov strážnej služby, vykonávajúcich ochranu osôb a majetku v chránenom objekte objednávateľa, zo všetkých právnych predpisov a noviel zákonov súvisiacich s výkonom bezpečnostnej služby, minimálne však 2x za rok. |
1.8 Dodávateľ zabezpečí inštaláciu pochôdzkového elektronického systému v chránenom objekte objednávateľa s výstupom na pult centralizovanej ochrany dodávateľa v rozsahu maximálne 20ks RFID identifikátorov a 6ks RFID čítačiek v cene poskytnutej strážnej služby s cieľom preukázania vykonávania pochôdzok zamestnancom strážnej služby; dodávateľ na požiadanie objednávateľa poskytne papierový výpis absolvovaných pochôdzok zo systému, (pozn. ohľadom EPS na budove C-na strážne stanovisko budú zamestnancom pridelené 2ks vysielačiek). |
1.9 Dodávateľ vykoná kontroly zamestnancov vykonávajúcich plnenie strážnej služby vedúcim zamestnancom dodávateľa aspoň 2x v mesiaci. |
1.10 Dodávateľ zabezpečí zamestnancom bezpečnostnej služby pri výkone služby rovnošaty s označením SBS a identifikačným preukazom zamestnanca a účinné obranné a ochranné prostriedky: svietidlo, obušok, kaser a putá, ďalej zabezpečiť zamestnancom bezpečnostnej služby pri výkone služby služobný telefón. |
1.11 Dodávateľ zabezpečí v odôvodnených prípadoch, po vyjadrení sa objednávateľa k jednotlivým zamestnancom dodávateľa, ktorými bude dodávateľ zabezpečovať výkon ochrany osôb a majetku v chránenom objekte objednávateľa, výmenu zamestnanca v lehote 3 dní od obdržania písomnej požiadavky. |
1.12 Dodávateľ v lehote do 2 pracovných dní od zverejnenia zmluvy vypracuje a predloží objednávateľovi rozklad mzdových nákladov vrátane odvodov na výkon práce zamestnanca strážnej služby pri dodržaní zákonom stanovených podmienok na jedného zamestnanca strážnej služby vykonávajúceho ochranu osôb a majetku v chránenom objekte objednávateľa. Mzdové náklady vrátane odvodov na výkon práce na jedného zamestnanca obsahujú: 1.12.1 |
1.12.1 A) hodinová mzda zamestnanca prepočítaná koeficientom 1,2 v zmysle ocenenia podľa náročnosti práce v pracovných kategóriách(€/h), B) príplatky za prácu v noci(€/h), C) fond týždenného pracovného času jedného zamestnanca(h), D) mzdové zvýhodnenie za odpracované štátne sviatky a ďalšie dni pracovného pokoja(€/h), E) mzdové zvýhodnenie za prácu nadčas(€/h), F) náhrada za riadnu dovolenku(€/h), G) hodnota stravného lístku za pracovnú zmenu(€), H) poplatok zamestnanca za stravný lístok za pracovnú zmenu(€). |
1.13 Dodávateľ prehlasuje, že škody spôsobené objednávateľovi pri výkone strážnej služby, budú po celú dobu trvania tejto zmluvy kryté poistnou zmluvou dodávateľa o poistení zodpovednosti za škody vzniknuté v súvislosti s výkonom strážnej služby do výšky min. 1 mil. EUR. Poistná zmluva bude predložená objednávateľovi elektronicky do 2. pracovných dňoch po zverejnení zmluvy v Centrálnom registri zmlúv. |
1.14 Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku dodávateľa. |
1.15 Dodávateľ sa zaväzuje umožniť objednávateľovi vykonávať kontrolu strážnej služby a v prípade zistených nedostatkov zabezpečiť okamžite ich nápravu. |
1.16 Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby. |
1.17 V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a príslušným orgánom štátnej správy a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
1.18 Dodávateľ sa zaväzuje mať vypracované a objednávateľom schválené smernice pre jednotlivé objekty do 15.januára 2017. |
1.19 Dodávateľ sa zaväzuje, že je držiteľom certifikátu systému manažérstva kvality podľa STN EN ISO 9001 a novšej. Uvedené preukáže objednávateľovi v lehote do 2 pracovných dní od zverejnenia zmluvy. |
1.20 Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr v deň pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadky objektov a absolvovať školenia objednávateľa. |
1.21 Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať povinnosť mlčanlivosti podľa § 43 ods. 2 zákona o súkromnej bezpečnosti, okrem prípadov uvedených v § 43 ods. 3 zákona o súkromnej bezpečnosti. |
2. Práva a povinnosti objednávateľa: |
2.1 Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu rozsahu poskytovania strážnych služieb. Zmena rozsahu sa môže týkať najmä zmeny počtu strážených objektov a doby stráženia. Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej služby. Zmena rozsahu poskytovaných služieb bude dodávateľovi písomne oznámená najmenej 7 kalendárnych dní pred plánovanou zmenou. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade zníženia rozsahu poskytovaných služieb nie je potrebné uzatvoriť dodatok. |
2.1.1 V prípade zníženia rozsahu poskytovaných služieb bude dodávateľ faktúrovať alikvótne zníženú cenu. |
2.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytovať dodávateľovi vyžiadanú súčinnosť pri realizácií ochrany majetku a jej skvalitňovaní. |
2.3 Objednávateľ sa zaväzuje zaškoliť zamestnancov dodávateľa na systém protipožiarnej ochrany a oboznámiť ich s umiestnením hasiacich prístrojov, hlavných uzáverov a vypínačov. |
2.4 Objednávateľ sa zaväzuje, že za výkon strážnej služby v zmysle tejto zmluvy zaplatí dodávateľovi dohodnutú cenu. |
2.5 Objednávateľ sa zaväzuje bezplatne poskytnúť zamestnancom dodávateľa primerané priestory na výkon strážnej služby, vrátane priestoru na odloženie si osobných vecí. |
2.6 Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone strážnej služby, a to najneskôr ku dňu začatia výkonu strážnej služby dodávateľom. |
3. Cena a platobné podmienky: |
3.1 Cena za kompletné a kvalitné poskytovanie služby je stanovená ako neprekročiteľná, obsahuje všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky a pokrýva všetky zmluvné záväzky a rozsah predmetu plnenia určený v zmluve. |
3.2 Do ceny počas platnosti zmluvy je prípustné premietnuť: |
a) zmenu sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu, |
b) zmenu ceny z titulu zmeny rozsahu predmetu zákazky, len na základe dohody zmluvných strán dodatkom ku zmluve. |
3.3 Dohodnutú cenu bude dodávateľ fakturovať objednávateľovi mesačne do 15. dňa nasledujúceho mesiaca za predchádzajúci mesiac podľa skutočne poskytnutého plnenia. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude smenový list s prehľadom odslúžených hodín podľa jednotlivých objektov. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu a musí byť vyhotovená v súlade so zmluvou. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na prepracovanie. Pre opravenú a riadne doručenú faktúru platí nová lehota splatnosti. |
3.4 Objednávateľ neposkytne preddavok. |
3.5 Faktúra je splatná do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
3.6 Objednávateľ požaduje predložiť podrobný rozpočet na jednotlivé (už konkrétne objekty) do 2. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
4. Spôsob uplatňovania reklamácii: |
4.1 Objednávateľ si uplatňuje nároky zo zodpovednosti dodávateľa za vady vo výkone strážnej služby, alebo vzniknutých prípadných škôd na majetku objednávateľa (ďalej len „reklamácia") e-mailom alebo písomne. |
4.2 V prípade reklamácie e-mailom je objednávateľ povinný do 3 pracovných dní odo dňa faxového uplatnenia reklamácie reklamovať vadu písomne, preukázateľným spôsobom. Reklamáciu podpisuje štatutárny zástupca objednávateľa alebo osoba poverená. |
5. Zmluvné pokuty: |
5.1 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 50 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
5.2 V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z ceny plnenia. |
5.3 V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa zmluvy, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od Zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
5.4 V prípade omeškania zaplatenia faktúry dodávateľovi, si tento nebude uplatňovať nárok na úroky z omeškania, ak omeškanie bude spôsobné peňažným ústavom objednávateľa. |
6. Podmienky vypovedania zmluvy: |
6.1 Pred uplynutím dohodnutej doby trvania zmluvy, možno zmluvu ukončiť nasledovne: |
a) písomnou dohodou zmluvných strán, |
b) písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany v 3 mesačnej výpovednej lehote, ktorá začne plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane, |
c) okamžitým odstúpením od zmluvy ktorejkoľvek zmluvnej strany v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností. |
d) objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od zmluvy aj v prípade, ak zistí aj bez súčinnosti dodávateľa, že vadným výkonom strážnej služby prišlo k odcudzeniu, poškodeniu alebo strate majetku, ktorý je predmetom výkonu strážnej služby. |
7. Podstatným porušením povinností sa na účely tejto zmluvy považuje porušenie povinnosti uvedenej v bode 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.8, 1.12, 1.12.1, 1.13, 1.19 |
Námestie slobody 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 02.01.2018 08:00
1,00 celok, t.j. určené služby v požadovanom množstve
267 666,56
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2016 15:32
22.12.2016 16:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.12.2016 15:35 - Vstupná ponuka | 267 666,00 | € | Cena s DPH |
22.12.2016 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 265 016,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: