00151882
Centrum vedecko-technických informácií Slovenskej republiky
Lamačská cesta 8/A, Bratislava, 81104, SVK
44007841
IMAO electric, s. r. o.
Mládežnícka 108, Považská Bystrica, 017 01, SVK
LED svietidlá pre osvetlenie kancelárskych priestorov , príslušenstvo a montáž
Lampy/svietidlá, príslušenstvo a montáž
Tovar, Služba
1. LED svietidlá pre osvetlenie kancelárskych priestorov , príslušenstvo a montáž
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka a montáž LED svietidiel |
Montážna výška ( výška stropu ) je 3 metre |
parametre svietidla musia zodpovedať platnej verzii STN EN 12464-1, príslušným svetelným a elektrotechnickým normám a príslušnej legislatíve, vzťahujúcej sa na osvetlenie administratívnych priestorov na území SR |
dodané musí byť kompletné svietidlo umožňujúce montáž na strop miestnosti. V prípade potreby aj s medzikusom – montážnym rámčekom. |
zdroj svietidla musí byť možné umiestniť v tele svietidla (súčasťou dodávky musí byť kompletná montážna sada) |
napájanie zdroja svietidla bude striedavým prúdom: 230V/50Hz |
spôsob riadenia: požadovaná je autonómna prevádzka bez napojenia na riadiace prvky inteligentného systému budov, podpora protokolu Dali je výhodou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
LED svietidlá+ich montáž a inštalácia | ks | 266 | ||
Demontáž starých svietidiel, odvoz, likvidácia | ks | 266 | ||
životnosť svetelného zdroja | prevádzková hodina | 30000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery svietidla v mm | 300x1200 +-10% |
Ponúkaný svetelný zdroj musí spĺňať nasledujúce parametre: | - teplota farby: 3000K - svetelný tok: min. 3600 lm - uhol svietenia: 120° - UGR: 19 a menej - Ra: min. 80, musí mať funkciu stmievania |
Názov |
Požadujeme predložiť: - originálne technické listy výrobcu osvedčujúce ponúkané parametre - CE certifikát do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane demontáže pôvodných svietidiel ich odvozu a likvidácie, inštalácie nových svietidiel na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
začiatok montáže 9.1.2017, kompletné plnenie podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky najneskôr do 30.3.2016 |
Fakturácia k poslednému dňu mesiaca na základe skutočne dodaných a namontovaných svietidiel za aktuálny mesiac |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
Objednávateľ si môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 2000 eur, túto pokutu si objednávateľ môže uplatniť aj v prípade ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne, maximálne 2x počas platnosti Rámcovej dohody |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Staré Grunty 52, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
4
1,00 podla technickej specifikacie
83 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2016 12:51
22.12.2016 12:58
22.12.2016 13:13
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.12.2016 19:18 - Vstupná ponuka | 83 599,20 | € | Cena s DPH |
22.12.2016 12:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 46 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: