00610933
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Trnave
Limbová 6, Trnava, 91702, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné lístky
stravné lístky, stravné poukážky, gastrolístky
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravných lístkov pre zamestnancov |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 3,40 | ||
Predpokladané množstvo odobraných stravných lístkov za 1 rok | ks | 15600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok musí obsahovať | Názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok musí obsahovať | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravný lístok musí obsahovať | Rok platnosti stravného lístka |
Stravný lístok musí obsahovať | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR |
Názov |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných lístkov do sídla objednávateľa. |
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať prostredníctvom internetu, e-mailom alebo telefonicky. |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné lístky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby |
3. z ceny dopravy na miesto plnenia |
4. z DPH z ceny poplatku (provízia) za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné lístky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných lístkov podľa objednávky. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu |
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním predmetu zákazky a všetky ostatné prípadné náklady spojené s plnením. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné lístky, resp.zásielku. |
Dodávateľ musí byť registrovaný v registry konečných užívateľov výhod. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka 2017 |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | podľa potreby objednávateľa |
Limbová 6, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
01.01.2017 10:18 — 31.12.2017 10:18
15 600,00 1
53 740,13
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2016 10:41
22.12.2016 11:38
22.12.2016 11:53
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2016 11:03 - Vstupná ponuka | 53 740,13 | € | Cena s DPH |
22.12.2016 11:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 53 700,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: