35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36423874
SAFIRS, s.r.o.
E. Bohúňa 2067/12, Ružomberok, 03401, SVK
Zabezpečenie služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP) a ochrany pred požiarmi (OPP)
bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci, dokumentácia a školenia BOZP a OPP
Služba
1. Zabezpečenie služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP) a ochrany pred požiarmi (OPP)
|
|
---|---|
Funkcia |
Vedenie predpísanej dokumentácie BOZP podľa platných predpisov, v spolupráci s objednávateľom jej upresňovanie a doplňovanie po zmene predpisov |
vykonávanie pravidelných prehliadok v objektoch objednávateľa so zameraním na zisťovanie stavu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a plnenie úloh vedúcimi zamestnancami v starostlivosti o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci 1-krát mesačne |
vykonanie pravidelných prehliadok v objektoch objednávateľa so zameraním na kontrolu skladovacích priestorov a skladacích zariadení 1-krát mesačne |
Komplexný výkon bezpečnostnotechnických služieb v súlade so zákonom č. 124/2006 Z.z. o BOZP v znení neskorších predpisov |
Výkon výchovy a vzdelávania v oblasti práce v súlade so zákonom č. 124/2006 Z.z. o BOZP v znení neskorších predpisov |
Aktualizovanie vypracovanej dokumentácie BOZP pri novelizácii zákona č. 124/2006 Z.z.o BOZP v znení neskorších predpisov, resp. pri technicko-organizačných zmenách |
vykonávanie školenie vodičov služobných motorových vozidiel a referentských vozidiel o prevádzke a údržbe motorových vozidiel a používaní vozidiel s ohľadom na BOZP |
registrovanie pracovných úrazov na základe podkladov dodaných objednávateľom |
vykonávanie opakovaného oboznámenia vedúcich zamestnancov s predpismi, pokynmi a pravidlami na zaistenie bezpečnosti a zdravia pri práci a overovanie znalosti z týchto predpisov v termínoch dohodnutých s objednávateľom |
zastupovanie objednávateľa pred orgánmi štátneho dozoru |
vyšetrovanie udalostí, zisťovanie príčin udalostí s návrhom opatrení na ich odstránenie |
vyšetrovanie ťažkých, hromadných alebo smrteľných pracovných úrazov a spracovanie správ z vyšetrovania |
vykonávanie preventívnych kontrol na použitie alkoholu u zamestnancov v pracovnom čase (kontroly sa budú vykonávať na základe požiadavky od príslušného vedúceho zamestnanca) |
Komplexný výkon bezpečnostno - technických služieb v súlade so zákonom č. 314/2001 Z.z. o OPP v znení neskorších predpisov |
Výkon výchovy a vzdelávanie v oblasti ochrany práce v súlade so zákonom č. 314/2001 Z.z. o OPP |
Aktualizovanie vypracovanej dokumentácie o OPP pri novele zákona č. 314/2001 Z.z. v OPP v znení neskorších predpisov, resp. pri technicko - organizačných zmenách |
Vypracovanie bezpečných pracovných postupov pre pracovné činnosti obstarávateľa |
Vypracovanie analýzy rizík |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet vedúcich zamestnancov | ks | 4 | ||
Počet ostatných zamestnancov | ks | 20 |
Názov |
Mesačný poplatok za poskytovanie služieb BOZP a OPP vrátane zákonom stanovených školení zamestnancov (cca. 45 zamestnancov). |
školenie aj externých zamestnancov v oblasti BOZP v rozsahu a kvalite ako vyžadujú platné právne predpisy SR (predpokladaný počet externých zamestnancov sa odhaduje na 26 ľudí /rok) |
Predložiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy právoplatné oprávnenie k výkonu činnosti BOZP a OPP |
požaduje sa predložiť vlastný návrh na pnlenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzatvorenie zmluvy |
Platba do 30 dní na základe vystavenej faktúry dodávateľom 1 x mesačne za skutočne vykonané plnenie. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Plnenie predmetu zmluvy bude vykonávané v priestoroch objednávateľa ( 1 poschodová budova), 2 veľkokapacitné sklady, 6 menších skladov |
vypracovanie správ stavu zaistenia úloh BOZP |
dodávateľ dohliada či sa vykonávajú opatrenia potrebné na zistenie bezpečnosti a zdravia pri práci |
dodávateľ dohliada či sa zabezpečuje, aby objekty, stroje , zariadenia, náradie, nástroje, materiály, pracovné pomôcky, pracovné postupy, usporiadanie prac.miest a organizácie práce neohrozovali bezpečnosť a zdravie pri práci a spĺňali predpísané označenie |
podľa požiadaviek objednávateľa hodnotenie nebezpečenstiev, ktoré sa pri práci a v súvislosti s ňou môžu vyskytnúť s návrhom opatrení na ich odstránenie alebo obmedzenie. Pre nebezpečenstvá, ktoré nemožno vylúčiť alebo obmedziť, upresnenie zoznamu pre poskytovanie osobných ochr.prac.prostriedkov |
Názov | Upresnenie |
Miesto plnenia | Sučany |
Hlavná 2158, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2017 09:58 — 31.12.2017 09:58
1,00 JV
2 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2016 10:00
22.12.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.12.2016 08:23 - Vstupná ponuka | 2 000,00 | € | Cena bez DPH |
22.12.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 718,44 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: