00326470
Mesto Poprad
Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, 05801, SVK
63995816
ROLMONT s.r.o.
Na Vinobraní 30, Praha 10, 10600, CZE
Stroj na úpravu ľadu
rolba, úprava ľadovej plochy
Tovar, Služba
1. Stroj na úpravu ľadu
|
|
---|---|
Funkcia |
- stroj slúžiaci na profesionálnu úpravu ľadovej plochy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stroj na úpravu ľadovej plochy | ks | 1 | ||
celková hmotnosť stroja s vodou | kg | 4 300 | ||
dľžka stroja so sklopenou snehovou nádržou | mm | 4 000 | 4 100 | |
výška stroja s otvorenou snehovou nádržou | mm | 3 900 | 3 950 | |
šírka stroja | mm | 2 100 | 2 200 | |
šírka záberu suportu | mm | 1 900 | 2 000 | |
polomer otáčania na vonkajšej strane suportu | mm | 5 000 | ||
objem vodných nádrží | l | 1 000 | ||
objem snehovej nádrže bez komprimácie snehu | m3 | 2,9 | ||
dĺžka náhradného hobľovacieho noža | mm | 2 000 | ||
náhradné hoblovacie nože | ks | 2 | ||
náhradné koleso s pneumatikou s hrotmi | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
nepoužívaný tovar | áno |
rok výroby | 2016 |
typ pohonu | zážihový motor na benzín |
hydrostatický pohon všetkých štyroch kolies (4x4) | áno |
kolesá s hrotmi | áno |
katalyzátor | trojcestný |
oddelená pracovná hydraulika od pojazdovej | áno |
parkovacia brzda | áno |
postranná ometacia kefa | áno |
stranový (bočný) mechanický orezávač bez rotačných súčastí | áno |
bezstratový systém umývacej vody | áno |
farba stroja | biela/modrá |
náradie na bežnú údržbu | áno |
Názov |
1.Dodávateľ do 24 hodín po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné osoby zodpovedné za plnenie zmluvy v štruktúre: meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefónne číslo a mailovú adresu. |
2.Záruka na tovar je 24 mesiacov od uvedenia stroja do prevádzky. |
3.Podmienky záručného servisu: nástup na opravu do 24 hodín od nahlásenia závady, odstránenie závady v zákonnej lehote, pokiaľ nebude dohodnuté inak. Záručný servis vrátane materiálu práce, prepravy tovaru a nákladov na servis technika. |
4.V prípade neodstránenia závady v zákonnej lehote v čase záruky poskytnutie náhradnej rolby alebo úhrada za zapožičanie náhradnej rolby. Po uplynutí záručnej doby za poplatok. |
5.Spôsob nahlasovania závad: e-mailom alebo telefonicky. |
6.Predávajúci doručí pri dodávke návod na obsluhu stroja v slovenskom, príp. českom jazyku, podmienky bezpečnosti práce, servisnú knižku, technický preukaz, katalóg náhradných dielov. |
7.Predávajúci predloží kupujúcemu certifikát alebo vyhlásenie zhody prípadne iný zodpovedajúci doklad na predmet zákazky do troch dní po uzavretí zmluvy. |
8.Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami,omeškanie s termínom plnenia a ak ktorákoľvek hodnota parametra plnenia bude v rozpore s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy. |
9.V prípade podstatného porušenia zmluvy objednávateľ od zmluvy odstúpi. |
10.V cene plnenia musia byť zahrnuté náklady za dodávku, inštaláciu,dopravu, zaškolenie obsluhy, skúšobnú prevádzku a všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením. |
11.Vrátane zaškolenia max. 4 osôb v rozsahu max. 2 hodiny, vrátane skúšobnej prevádzky dvoch motohodín. |
12.Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky/plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný. |
13.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
14.Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po odovzdaní a prevzatí tovaru . Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú zmluvnú cenu na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
15.Prílohou faktúry bude preberací protokol a dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
16.Dodávateľ do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručí objednávateľovi doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
17.Zmluvné pokuty: |
17.1 Objednávateľ môže v prípade, ak dôjde zo strany Dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatiť zmluvnú pokutu: |
a) za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e, a to vo výške 1000 eur za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 5000 eur |
b) jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 5000 eur, ak Objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany Dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
17.2 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu Dodávateľovi. |
18.Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením predmetu zákazky |
b) dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode |
c) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
d) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi. |
19.Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto dohode sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka. |
Štefánikova 890/46, 058 01 Poprad, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
02.01.2017 00:00 — 15.02.2017 16:00
1,00 ks
129 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2016 10:05
22.12.2016 14:00
22.12.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2016 20:36 - Vstupná ponuka | 129 600,00 | € | Cena s DPH |
22.12.2016 13:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 122 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: