31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
47488735
AUTO PM s. r. o.
Galvaniho 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Dodávka náhradných dielov pre motorové vozidlá
časti motorových vozidiel, náhradné diely
Tovar, Služba
1. Dodávka náhradných dielov pre motorové vozidlá
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka náhradných dielov pre motorové vozidlá uvedené v technickej špecifikácii. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Náhradné diely pre Škoda Felícia; NT; objem motora 1300 cm3; rok výroby 1999; VIN číslo TMBEEF653Y0263937, palivo - benzín: | súbor | 1 | ||
- pneumatiky rozmer 165/70R13 | ks | 4 | ||
- štartér | ks | 1 | ||
- alternátor | ks | 1 | ||
- sada filtrov | sada | 1 | ||
- sada žiaroviek | sada | 10 | ||
- sada rozvodov | sada | 1 | ||
Náhradné diely pre Dacia Duster; ST; objem motora 1500 cm3; rok výroby 2013; VIN číslo UU1HSDAON48631730, palivo - nafta: | súbor | 1 | ||
- pneumatiky rozmer 215/65R16 | ks | 16 | ||
- štartér | ks | 4 | ||
- alternátor | ks | 4 | ||
- sada filtrov | sada | 4 | ||
- sada žiaroviek | sada | 10 | ||
- sada rozvodov | sada | 4 | ||
Náhradné diely pre Opel combo; NT; objem motora 1600 cm3; rok výroby 2004; VIN číslo WOLOXCF0643046925, palivo - benzín: | súbor | 1 | ||
- pneumatiky rozmer 185/60R15 | ks | 24 | ||
- štartér | ks | 6 | ||
- alternátor | ks | 6 | ||
- sada filtrov | sada | 6 | ||
- sada žiaroviek | sada | 10 | ||
- sada rozvodov | sada | 6 | ||
Náhradné diely pre Renault Laguna; VT; objem motora 2000 cm3; rok výroby 2013; VIN číslo VF1BT32G647342531, palivo - nafta: | súbor | 1 | ||
- pneumatiky rozmer | ks | 4 | ||
- štartér | ks | 1 | ||
- alternátor | ks | 1 | ||
- sada filtrov | sada | 1 | ||
- sada žiaroviek | sada | 1 | ||
- sada rozvodov (reťazový rozvod) | sada | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zmluvy na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia platnosti Rámcovej dohody (12 mesiacov), podľa potrieb objednávateľa, na základe elektronicky doručenej (e-mailom) čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky) kontaktnej osobe dodávateľa, ktorú dodávateľ e-mailom oznámi objednávateľovi do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa lehota dodania do 3 pracovných dní od elektronicky doručenej čiastkovej výzvy (realizačnej objednávky). |
Požaduje sa dodanie originálnych novo vyrobených náhradných dielov, súčiastok a príslušenstva. Pod pojmom originálne náhradné diely objednávateľ rozumie náhradné diely, ktoré sú distribuované priamo z výrobného závodu prostredníctvom autorizovaného importéra vozidla. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy v zložení: - jednotková cena za náhradné diely uvedené v technickej špecifikácii v EUR bez DPH, - celková cena za predpokladaný počet náhradných dielov v EUR bez DPH, - celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, výška DPH v EUR a celková cena predmetu zákazky v EUR vrátane DPH. |
Požaduje sa do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, a typu). |
Množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky/rámcovej dohody uvedené v technickej špecifikácii ako presná hodnota sú predpokladané, určené objednávateľom na stanovenie maximálnej výšky zdrojov. Plnenie predmetu Rámcovej dohody bude realizované na základe skutočných potrieb objednávateľa, bez nároku na dodanie celkového predpokladaného množstva jednotlivých položiek predmetu dohody. |
Dodávateľ je povinný do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť platný výpis z registra trestov právnickej osoby spolu s výpismi z registra trestov zákonom vymenovaných osôb štatutárneho orgánu, t. j. člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu, ak splnenie predmetnej podmienky už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Požadované doklady musia byť platné ku dňu predloženia a uchádzač ich predloží ako originál, alebo úradne overené kópie. |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 10 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky ), či predložené dokumenty preukazujú alebo nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade, že dokumenty nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa uvedené v tejto zmluve objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Platby za plnenie predmetu zmluvy sa budú uskutočňovať po dodaní predmetu zmluvy - čiastkovej výzvy na plnenie objednávateľovi a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. Objednávateľ preddavky neposkytuje. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia formálne a vecne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
Mlynská dolina 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
4,00 súbor
7 028,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2016 08:20
23.12.2016 13:00
23.12.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2016 08:24 - Vstupná ponuka | 7 028,00 | € | Cena bez DPH |
23.12.2016 12:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 100,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: