• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2016 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2016 14:07
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2016 14:09
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2016 14:20

Detail zákazky Z201647803

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2016 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2016 14:07
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2016 14:09
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2016 14:20

Základné údaje

Z201647803

OF-116347

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2746461

Objednávateľ

151564

DataCentrum

Cintorínska 5, Bratislava, 81488, SVK

Dodávateľ

17321450

exe, a.s.

Plynárenská 1, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Softvérová podpora produktov Symantec

Softvérová podpora

  • 72267000-4 - Služby na údržbu a opravu softvéru

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Softvérová podpora produktov Symantec
Funkcia
Softvérová podpora produktov Symantec na jeden rok od účinnosti zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SYMC PROTECTION SUITE ENTERPRISE EDITION 4.0 PER USER RENEWAL ESSENTIAL 12 MONTHS GOV BAND A ks 1510
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Customer number 40984R
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Poskytovateľ je registrovaným partnerom spoločnosti Symantec. Túto skutočnosť preukáže poskytovateľ relevantným potvrdením do 7 dní po uzavretí zmluvy objednávateľovi. Zmluva je neplatná v celom rozsahu v prípade, ak poskytovateľ nie je v čase uzavretia zmluvy preukázateľne registrovaným partnerom spoločnosti Symantec.
Platba na rok vopred, po zahájení poskytovania podpory. Splatnosť faktúry do 30 dní od jej doručenia.
Zmluva je neplatná v celom rozsahu v prípade, ak poskytovateľ nie je v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri konečných užívateľov výhod, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie Slovenskej republiky.
Sprístupnenie služby dodaním Essential Support Certificate od spoločnosti Symantec na požadované produkty bezodkladne po uzavretí zmluvy vrátane licenčného kľúča.
Poskytovateľ je podľa obchodného alebo iného registra oprávnený dodať predmet zákazky.
Nedodržanie predchádzajúcich ustanovení sa považuje za podstatné porušenie ustanovení zmluvy.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Funkčné špecifikácie položky

Funkcia
Pôvodná hodnota Softvérová podpora produktov Symantec na jeden rok od účinnosti zmluvy.
Navrhnutá hodnota Softvérová podpora produktov Symantec na jeden rok od [dátum ukončenia aktuálnej podpory + 1 deň].

Softvérová podpora produktov Symantec musí byť poskytovaná kontinuálne a priamo nadväzovať na predchádzajúce obdobie podpory, iba v takom prípade je možné korektné nacenenie. V prípade oneskorenej obnovy sú zo strany výrobcu uplatňované poplatky za oneskorenú obnovu, ktoré nie je možné bez uvedenia presného dátumu určiť a môže dôjsť k diskriminácii uchádzača.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2017 00:01 — 31.12.2017 00:00

1 510,00 KS

30 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.12.2016 14:11

22.12.2016 14:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 469
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2016 15:00 - Vstupná ponuka 29 400,00 € Cena s DPH
22.12.2016 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka 25 666,29 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS