36603350
Východoslovenský onkologický ústav, a.s.
Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK
43988971
RAINBOW ONE s.r.o.
Štefánikova 12, Michalovce, 07101, SVK
Zabezpečenie služieb - pranie bielizne
pranie, žehlenie, bielizeň
Služba
1. Zabezpečenie služieb - pranie bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie a čistenie bielizne profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami. |
Dezinfekcia bielizne – termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania. |
Dosahovanie optimálneho pH vypranej bielizne, nealergizujúceho pokožku. |
Žehlenie vyčistenej bielizne. |
Triedenie, viazanie a balenie bielizne podľa potrieb a požiadaviek odberateľa do obalov. |
Druh čistenej bielizne: 1. nemocničná bielizeň: posteľná bielizeň vrátane paplónov a vankúšov, uteráky, oblečenie pre pacientov - pyžamá, župany, kompresy - predpokladané množstvo nemocničnej bielizne za 1 rok 31 345 kg, pozn. 0 % DPH, 2. pracovné odevy: nohavice, košele, bluzóny, plášte, tričká, uteráky, mikiny /biela i farebná bielizeň/ - predpokladané množstvo pracovných odevov za 1 rok 8 217 kg, pozn. 20 % DPH, |
Druh čistenej bielizne: 3. operačná bielizeň: kompresy, košele, nohavice, plášte, plachty, uteráky, čiapky, masky, návleky na nohy, obliečky na paplóny a vankúše - predpokladané množstvo operačnej bielizne za 1 rok 7 578 kg, pozn. 20 % DPH, 4. infekčná bielizeň - len pri výskyte infekčného ochorenia |
Súčasťou dodávanej služby budú i opravy bielizne, realizované na základe písomnej požiadavky odberateľa. |
Súčasťou dodávanej služby je odvoz, dovoz bielizne, zber z jednotlivých odberných miest a distribúcia vypranej bielizne na jednotlivé zberné miesta objednávateľa. Odberných miest je spolu 12 a všetky sa nachádzajú na adrese sídla dodávateľa. Denný transport bielizne /čistej i použitej/ bude prebiehať v čase 8,00 hod. - 15.00 hod. každý deň okrem nedele. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo nemocničnej bielizne za 1 rok /0 % DPH/ | KG | 31 345 | ||
Množstvo pracovných odevov a operačnej bielizne za 1 rok /20 % DPH/ | KG | 15 795 |
Názov |
Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať odberateľovi služby - pranie, čistenie, žehlenie bielizne: 1. nemocničnej bielizne, 2. pracovných odevov, 3. operačnej bielizne, 4. infekčnej bielizne. Súčasťou dodávanej služby je odvoz, dovoz bielizne, zber z odberných miest a distribúcia vypranej bielizne na zberné miesta odberateľ podľa jeho požiadaviek, uvedených na objednávkach – žiadankách a v súlade s harmonogramom zberu bielizne. Harmonogram a súpis jednotlivých odberných miest doloží objednávateľ k zmluve do 3 pracovných dní od zverejnenia v centrálnom registri zmlúv ako prílohu k zmluve. |
Jednotková cena za službu tvorí prílohu č.2 tejto zmluvy. Poskytovateľ ju doloží k zmluve do 3 pracovných dní od zverejnenia v centrálnom registri zmlúv. Budú stanovené dve jednotkové ceny: 1. Cena za pranie, čistenie, žehlenie, opravy 1 kg nemocničnej bielizne ..€/kg bez DPH, Sadzba DPH 0 %, Cena za pranie, čistenie žehlenie, opravy 1 kg nemocničnej bielizne .. €/kg s DPH, 2. Cena za pranie, čistenie, žehlenie, opravy 1 kg pracovných odevov a operačnej bielizne.. €/kg bez DPH, Sadzba DPH 20 %, Cena za pranie, čistenie, žehlenie, opravy 1 kg pracovných odevov a operačnej bielizne ..€/kg s DPH |
Rozpis podľa bodu 2 bude spracovaný aj pre predpokladané množstvo vypratej bielizne: 1. nemocničnej bielizne v množstve 31 345 kg, DPH 0 %, 2. pracovných odevov a operačnej bielizne v množstve 15 795 kg, DPH 20 %. Bude to súčasťou prílohy č.2. |
V cenách uvedených v prílohe 2 sú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením tejto zmluvy, s výnimkou dodatočne objednaných služieb. |
Termín na dodanie čistej bielizne je 24 hod. od jej prevzatia od verejného obstarávateľa, pokiaľ sa nedohodne na žiadanke inak. Termín 24 hod. sa predlžuje o nedele, dni pracovného pokoja - sviatky, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na žiadanke - objednávke inak. |
Poskytovateľ zabezpečí prevzatie bielizne v dohodnutom čase s odberateľom – pracovníkom odberateľa na jednotlivých oddeleniach - odberných miestach. |
Prevzatie bielizne sa uskutoční na základe vystavenej objednávky - žiadanky na vypranie bielizne, ktorú vystaví odberateľ a ktorá musí obsahovať: označenie zmluvných strán, druh bielizne a počet kusov bielizne resp. váhu bielizne, názov oddelenia, ktorému bielizeň patrí, dátum odovzdania a prevzatia bielizne, termín dodania bielizne, mená a podpisy zodpovedných osôb. |
Žiadanku – objednávku vyhotoví odberateľ v 2 výtlačkoch, z ktorých si jeden ponechá a jeden odošle s bielizňou poskytovateľovi. Poskytovateľ služby zaeviduje množstvo v kg a počet kusov podľa druhu bielizne v príjme práčovne a v expedícií práčovne. Kópia takejto evidencie v zaradení podľa fakturácie a nákladového strediska bude prílohou faktúry. |
Od prevzatia bielizne podpisom objednávky – žiadanky od pracovníka odberateľa, za ňu zodpovedá poskytovateľ. |
Poskytovateľ sa zaväzuje splniť predmet zmluvy v zmysle jednotlivých objednávok - žiadaniek odberateľa. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť odvoz bielizne podľa harmonogramu, ktorý je prílohou tejto zmluvy. |
Opravy bielizne, na základe písomnej požiadavky odberateľa sú zahrnuté v službe pranie bielizne. |
Denný transport čistej a použitej bielizne okrem nedele, v čase od 8:00 do 15:00 hodiny, podľa požiadaviek odberateľa, podľa časového harmonogramu vypracovaného odberateľom po podpise zmluvy a schváleného úspešným uchádzačom. |
Kompletná manipulácia s bielizňou, t. j. fyzické prevzatie použitej bielizne z jednotlivých oddelení, odberných miest od pracovníkov odberateľa a fyzické odovzdanie vypranej bielizne pracovníkom odberateľa až na jednotlivé oddelenia (odberné miesta). |
Termín na dodanie čistej bielizne je 24 hod. od jej prevzatia od verejného obstarávateľa, pokiaľ sa nedohodne na žiadanke inak. Termín 24 hod. sa predlžuje o nedele, dni pracovného pokoja - sviatky, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na žiadanke - objednávke inak. |
Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať postupy podľa § 8 vyhlášky č. 553/2007 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia ako aj ďalšie platné právne predpisy Slovenskej republiky a EÚ a vykonávať činnosť s odbornou starostlivosťou, v súlade s technologickým štandardom v tejto oblasti a so zásadami hygieny pre túto oblasť poskytovaných služieb. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť očkovanie proti prenosným chorobám pre svojich zamestnancov, ktorí budú prichádzať do styku s nemocničnou bielizňou. |
Súčasťou dodávanej služby je odvoz, dovoz bielizne, zber z jednotlivých odberných miest a distribúcia vypranej bielizne na jednotlivé zberné miesta objednávateľa. |
Poskytovateľ bude bielizeň triediť do obalov podľa jednotlivých zberných miest /nákladových stredísk objednávateľa/. |
Poskytovateľ služby bude mať bezplatný vstup motorovými vozidlami do areálu odberateľa na čas súvisiaci s poskytovaním služby. |
Odberateľ triedi a balí bielizeň podľa § 8 ods. 8 písm a) vyhlášky MZ SR č.553/2007 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa aj pranie paplónov, vankúšov, príp. ďalšie služby súvisiace s praním nemocničnej bielizne, ktoré nie sú uvedené v tejto zmluve na základe samostatných žiadaniek odberateľa. Cena v tomto prípade nesmie prekročiť o viac ako 5 % obvyklej ceny na trhu zistenej prieskumom trhu. |
Odberateľ má právo kontrolovať plnenie zmluvy, najmä má právo, aby bol poverený zástupca odberateľa prítomný pri vážení bielizne. |
Za vady poskytovanej služby podľa tejto zmluvy zmluvné strany rozumejú najmä zjavné nevypranie bielizne, nevyžehlenie, neposkladanie bielizne, poškodenie bielizne, omeškanie s termínom plnenia služby. Odberateľ oznámi vadu elektronicky e-mailom alebo písomne. Poskytovateľ odstráni vadu do piatich pracovných dní od nahlásenia a to bezplatne. V prípade, ak je poskytovateľ v omeškaní s odstraňovaním reklamovaných vád plnenia, má odberateľ právo na zmluvnú pokutu 50 € za každý deň omeškania s odstranením vady. |
V prípade omeškania s termínmi plnenia zmluvy zo strany poskytovateľa, nedodržania lehoty odberu bielizne a/alebo dodania bielizne, nedostatočnej kvality služby prania, zaplatí poskytovateľ zmluvnú pokutu vo výške 50 % zo sumy konkrétnej objednávky za každý, aj začatý deň omeškania. Popri nároku na zmluvnú pokutu má odberateľ právo aj na náhradu škody a to v plnej výške, aj popri úhrade zmluvnej pokuty. |
Poskytovateľ vystaví faktúru za každý mesiac /po poskytnutí služby v kalendárnom mesiaci/, faktúra bude obsahovať náležitostí daňového dokladu, splatnosť faktúry bude 30 dní odo dňa jej doručenia, súčasťou faktúry bude rozpis ceny podľa nákladových stredísk, prílohou k faktúre sú kópie žiadaniek - objednávok. |
Zmluvné strany môžu ukončiť zmluvný vzťah pred uplynutím doby jej trvania písomnou dohodou. |
Odberateľ je oprávnený túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu, výpovedná lehota uplynie ostatným dňom v mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. Zmluva nadobúda účinnosť prvým dňom mesiaca nasledujúcom po mesiaci jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Rastislavova č.43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
01.01.2017 11:58 — 31.12.2017 11:59
12,00 mesiace
42 897,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.12.2016 12:02
21.12.2016 11:58
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.12.2016 13:26 - Vstupná ponuka | 42 891,00 | € | Cena bez DPH |
21.12.2016 11:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: