00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
41773811
Ľubica Brecsková - ZASYS
Východná ul. 3135/36, Levice, 93401, SVK
Zabezpečenie servisu a pravidelných odborných prehliadok a revízií elektronického zabezpečovacieho systému v objektoch objednávateľa
odborné prehliadky a revízie elektronického zabezpečovacieho systému
Služba
1. Zabezpečenie servisu a pravidelných odborných prehliadok a revízií elektronického zabezpečovacieho systému v objektoch objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je: |
1.1. zabezpečenie servisu elektronického zabezpečovacieho systému (ďalej len "EZS") a odstraňovanie zistených závad počas trvania zmluvy, |
1.2. zabezpečenie pravidelných odborných prehliadok (ďalej len "OP") EZS počas trvania zmluvy, |
1.3. zabezpečenie revízií EZS počas trvania zmluvy. |
2. Objednávateľ používa EZS typu PARADOX vrátane systémov NAM a Jablotron. |
3. Odborné prehliadky EZS zabezpečí dodávateľ v zmysle STN EN 50 130 (33 4590), TNI 33 4591, STN 50 131, STN 33 1500 alebo ekvivalentných predpisov. |
4. Revízie EZS zabezpečí dodávateľ v zmysle Vyhlášky č. 205/2010 Z. z., STN 331500:1991, STN 33 2000-6-61:1995, STN 33 2000-6-61:2004 alebo ekvivalentných predpisov. |
5. Spôsobilosť vykonávania skúšok a revízií musí byť v zmysle Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. alebo ekvivalentného predpisu. |
6. Objekt objednávateľa č. 7 sa nachádza v Patinciach, zvyšné objekty v Nitre. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. jeden podsystém (objekt č. 1 - 2/2018) | počet OP | 1 | ||
2. jeden podsystém (objekt č. 1 - 2/2017) | počet revízií | 1 | ||
3. jeden podsystém (objekt č. 2 - 2/2018) | počet OP | 1 | ||
4. jeden podsystém (objekt č.2 - 2/2017) | počet revízií | 1 | ||
5. jeden podsystém (objekt č. 3 - 2/2018) | počet OP | 1 | ||
6. jeden podsystém (objekt č. 3 - 2/2017) | počet revízií | 1 | ||
7. dva podsystémy (objekt č. 4 - 4/2017) | počet OP | 1 | ||
8. dva podsystémy (objekt č. 4 - 4/2018) | počet revízií | 1 | ||
9. štyri podsystémy (objekt č. 5 - 4/2017) | počet OP | 1 | ||
10. štyri podsystémy (objekt č.5 - 4/2018) | počet revízií | 1 | ||
11. štyri podsystémy (objekt č. 6 - 4/2017) | počet OP | 1 | ||
12. štyri podsystémy (objekt č. 6 - 4/2018) | počet revízií | 1 | ||
13. jeden podsystém (objekt č. 7 - 9/2017) | počet OP | 1 | ||
14. jeden podsystém (objekt č. 7 - 9/2018) | počet revízií | 1 | ||
15. osem podsystémov (objekt č. 8A - 11/2017) | počet OP | 1 | ||
16. osem podsystémov (objekt č. 8A - 11/2018) | počet revízií | 1 | ||
17. osem podsystémov (objekt č. 8B - 11/2017) | počet OP | 1 | ||
18. osem podsystémov (objekt č. 8B - 11/2018) | počet revízií | 1 | ||
19. štyri podsystémy (objekt č. 8C - 11/2017) | počet OP | 1 | ||
20. štyri podsystémy (objekt č. 8C - 11/2018) | počet revízií | 1 | ||
21. jeden podsystém (objekt č. 9 - 12/2017) | počet OP | 1 | ||
22. jeden podsystém (objekt č. 9 - 12/2018) | počet revízií | 1 | ||
23. jeden podsystém (objekt č. 10 - 6/2018) | počet OP | 1 | ||
24. jeden podsystém (objekt č. 10 - 6/2017) | počet revízií | 1 | ||
25. jeden podsystém (objekt č. 11 - 4/2018) | počet OP | 1 | ||
26. jeden podsystém (objekt č. 11 - 4/2017) | počet revízií | 1 | ||
27. jeden podsystém (objekt č. 12 - 8/2017) | počet OP | 1 | ||
28. jeden podsystém (objekt č. 12 - 8/2017) | počet revízii | 1 | ||
29. jeden podsystém (nový objekt č. 13 - v priebehu roka 2018 | počet OP | 1 | ||
30. jeden podsystém (nový objekt č. 14 - v priebehu roka 2018 | počet OP | 1 | ||
31. jeden podsystém (nový objekt č. 15 - v priebehu roka 2018 | počet OP | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
32. Zhotoviteľ bude počas platnosti zmluvy vykonávať pravidelnú OP zariadenia EZS pozostávajúcu z týchto úkonov: | |
- vyčistenie a kontrola detektorov, | |
- prehliadku prenosových zariadení, | |
- kontrola prúdových napájacích zdrojov, | |
- preskúšanie funkcie celého zariadenia a pripojených poplachových zariadení, | |
- odstránenie prípadných porúch na zariadení, ktoré vznikli počas prevádzky a boli zistené pri pravidelnej odbornej prehliadke, | |
- vypracovanie servisného protokolu o funkčnosti zariadenia. | |
33. Zhotoviteľ bude počas platnosti zmluvy vykonávať revíziu zariadenia EZS pozostávajúcu z týchto úkonov: | |
- kontrola všetkých prvkov EZS a merania v zmysle revízií vyhradených elektrických zariadení, | |
- preskúšanie funkcie celého zariadenia a pripojených poplachových zariadení, | |
- odstránenie prípadných porúch na zariadení, ktoré vznikli počas prevádzky a boli zistené pri revízii, | |
- vypracovanie servisného protokolu o funkčnosti zariadenia. | |
34. Zhotoviteľ bude počas platnosti zmluvy vykonávať servis zariadenia EZS pozostávajúcu z týchto úkonov: | |
- po nahlásení nefunkčnosti zariadenia objednávateľom zistenie príčiny poruchy zariadenia, | |
-odstránenie poruchy na zariadení, | |
- preskúšanie funkcie celého zariadenia a pripojených poplachových zariadení, | |
- vypracovanie servisného protokolu o funkčnosti zariadenia. | |
35. Predpokladaný objem náhradných dielov bez obstarávacej prirážky dodávateľa, ktoré môžu byť použité na odstránenie zistených porúch počas trvania zmluvy | maximálne 4 000,- € bez DPH ako súčasť zmluvnej ceny |
36. Obstarávacia prirážka dodávateľa k obstarávacím cenám náhradných dielov, ktoré môžu byť použité na odstránenie zistených porúch počas trvania zmluvy | maximálne 15% |
Názov |
1. Dodávateľ zabezpečí plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok. Odborné prehliadky a revízie budú dodávateľom realizované v priebehu rokov 2017 a 2018 podľa harmonogramu a servisné zásahy na odstránenie objednávateľom zistených porúch budú dodávateľom realizované podľa prevádzkových potrieb objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať plnenie na viacerých miestach - pracoviskách, ktoré sa nachádzajú v Nitre a v Patinciach. |
2. Dodávateľ je povinný vykonávať služby v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov a v požadovaných termínoch. |
3. O servise každého zariadenia vyhotoví dodávateľ servisný protokol, v ktorom uvedie najmä: identifikačné údaje prevádzkovateľa a osoby vykonávajúcej servis, identifikačné údaje a popis servisovaného zariadenia, popis vykonaných činností, namerané a nastavené parametre a zhodnotenie technického stavu. |
4. Odborné prehliadky a revízie sa budú vykonávať v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v termínoch podľa harmonogramu. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť nástup na servis do 24 hodín od nahlásenia poruchy a umožní objednávateľovi v rámci pohotovostnej služby telefonické a e-mailové nahlasovanie porúch. |
6. Odstránenie drobných nedostatkov a závad, ktoré zistí dodávateľ počas odbornej prehliadky alebo revízie, odstráni dodávateľ v rámci tejto služby. |
7. V prípade servisného zásahu pri objednávateľom zistenej poruchy vypracuje dodávateľ najneskôr do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy cenovú kalkuláciu s uvedením predpokladanej ceny potrebných náhradných dielov. |
8. Náklady na náhradné diely ocení dodávateľ vo svojej cenovej ponuke na základe preukázateľných obstarávacích cien náhradných dielov zvýšených o zmluvnú obstarávaciu prirážku podľa Položky č. 36. U náhradných dielov, ktorých jednotková cena presiahne hodnotu 30,- € bez DPH, predloží dodávateľ pri fakturácii doklady preukazujúce ich obstarávaciu cenu. |
9. Záruka na vykonané činnosti a dodané náhradné diely je minimálne 12 mesiacov. |
10. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
11. Celková zmluvná cena za predmet zákazky sa skladá z cien za: |
11.1. všetky odborné prehliadky v rámci určených objektov aj vrátane predpokladaných odborných prehliadok v roku 2018 u nových objektov č. 29, 30 a 31, |
11.2. všetky revízie v rámci určených objektov, |
11.3. predpokladaný objem nových náhradných dielov podľa Položky č. 35 (4000,- € bez DPH) s obchodnou prirážkou k obstarávacím cenám náhradných dielov určenou dodávateľom podľa Položky č. 36. |
12. V cene za odborné prehliadky alebo revízie musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace s realizáciou predmetných služieb vrátane práce, dopravy do všetkých objektov objednávateľa, drobného spotrebného materiálu potrebného k výkonu požadovanej služby a vypracovanie servisného protokolu o funkčnosti zariadenia, ako aj nákladov na prácu a dopravu súvisiacu s odstránením zistenej poruchy. V prípade, že pri odbornej prehliadke budú na odstránenie zistenej poruchy použité nové náhradné diely, ich cena bude určená v zmysle bodu 8. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
13. Zmluvné strany sa dohodli, že náklady súvisiace s odstránením zistenej poruchy v rámci servisného zásahu bude dodávateľ faktúrovať objednávateľovi vo výške ceny nových náhradných dielov použitých na odstránenie poruchy. |
14. Dodávateľ bude objednávateľovi faktúrovať vykonané odborné prehliadky a revízie najneskôr do 10. dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom tieto odborné prehliadky alebo revízie boli vykonané. K faktúre musí byť priložený doklad o vykonaní služby a o odovzdaní servisného protokolu objednávateľovi. |
15. Dodávateľ bude objednávateľovi faktúrovať vykonanie servisného zásahu v prípade odstránenia objednávateľom zistenej poruchy po zabezpečení funkčnosti zariadenia. K faktúre musí byť priložený doklad o vykonaní služby a o odovzdaní servisného protokolu objednávateľovi. |
16. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
17. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť objednávateľovi: |
17.1. zoznam s rozpisom jednotkových cien bez DPH aj s DPH všetkých položiek predmetu zmluvy vrátane výšky obstarávacej prirážky k obstarávacím cenám náhradných dielov. Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zmluvy a musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta, |
17.2. oprávnenie dodávateľa na podnikanie v predmete zákazky, |
17.3. oprávnenie dodávateľa na vykonávanie servisu, revízií od KR PZ –licenciu na prevádzkovanie Technickej služby, |
17.4. oprávnenie dodávateľa na vykonávanie servisných a revíznych prác od Technickej Inšpekcie, |
17.5. zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať servis systému Paradox, a oprávnenie od certifikovanej firmy na servis systémov Paradox, |
17.6. zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať servis systému NAM, a oprávnenie od certifikovanej firmy na servis systémov NAM, |
17.7. zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať servis systému Jablotron, a oprávnenie od certifikovanej firmy na servis systémov Jablotron, |
17.8. zoznam prípadných subdodávateľov. |
18. Ak dodávateľ na niektorú časť predmetu tejto zmluvy využije kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa), dodávateľ musí originálmi alebo overenými dokladmi preukázať, že: |
18.1. s osobou, ktorá zabezpečí niektorú položku predmetu tejto zmluvy (jeho subdodávateľom), má dodávateľ uzavretú písomnú zmluvu, |
18.2. táto osoba (jeho subdodávateľ) je oprávnená vykonávať príslušné služby v rámci definovaných položiek tejto zmluvy. |
19. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
19.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
19.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
20. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
21. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
22. Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
23. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Nitra,Hodžova1,Štefánikova67,Kraskova1,ŠDNábr.mlád.1 a 91 Biológia,Dražovskául. 2 a 4,Mediálne centr.B.Slanč.1,Tr.A.Hlinku1,ŠDBrez.háj,UZV Patince, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 31.01.2019 23:59
1,00 súbor
20 214,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.12.2016 11:19
21.12.2016 11:20
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.12.2016 09:58 - Vstupná ponuka | 20 210,40 | € | Cena s DPH |
21.12.2016 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 040,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: