00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
31380123
GO travel Slovakia, s.r.o.
Moskovská 15, Bratislava, 81108, SVK
Zabezpečenie leteckých prepravných služieb
letecké dopravné služby, letecké prepravné služby, letenky
Služba
1. Zabezpečenie leteckých prepravných služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky (rámcovej dohody) je zabezpečovanie leteniek a komplexných služieb spojených s nadobúdaním leteniek na účely schválených riadnych zahraničných pracovných ciest zamestnancov, študentov a lektorov v súvislosti s plnením úloh objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Viedeň - Brusel a späť (január 2017) | ks | 12 | ||
2. Viedeň - Brusel a späť (február 2017) | ks | 17 | ||
3. Viedeň - Brusel a späť (marec 2017) | ks | 16 | ||
4. Viedeň - Paríž a späť (január 2017) | ks | 1 | ||
5. Viedeň - Paríž a späť (február 2017) | ks | 5 | ||
6. Viedeň - Paríž a späť (marec 2017) | ks | 3 | ||
7. Viedeň - Malta a späť (január 2017) | ks | 5 | ||
8. Viedeň - Malta a späť (marec 2017) | ks | 10 | ||
9. Viedeň - Moskva a späť (január 2017) | ks | 1 | ||
10. Viedeň - Moskva a späť (február 2017) | ks | 1 | ||
11. Viedeň - Moskva a späť (marec 2017) | ks | 8 | ||
12. Viedeň - Hamburg a späť (január 2017) | ks | 2 | ||
13. Viedeň - Hamburg a späť (február 2017) | ks | 3 | ||
14. Viedeň - Ženeva a späť (marec 2017) | ks | 1 | ||
15. Viedeň - Sofia a späť (marec 2017) | ks | 1 | ||
16. Viedeň - Ľubľana a späť (marec 2017) | ks | 2 | ||
17. Viedeň - Belehrad a späť (február 2017) | ks | 4 | ||
18. Viedeň - Madrid a späť (marec 2017) | ks | 2 | ||
19. Viedeň - Mníchov a späť (marec 2017) | ks | 2 | ||
20. Viedeň - Kišiňov a späť (marec 2017) | ks | 1 | ||
21. Viedeň - Cyprus/Larnaka a späť (február 2017) | ks | 2 | ||
22. Viedeň - Washington a späť (február 2017) | ks | 3 | ||
23. Viedeň - Oslo a späť (marec 2017) | ks | 2 | ||
24. Viedeň - Varšava a späť (marec 2017) | ks | 3 | ||
25. Viedeň - Hanoj a späť (marec 2017) | ks | 3 | ||
26. Viedeň - Minsk a späť (február 2017) | ks | 3 | ||
27. Viedeň - Bukurešť a späť (február 2017) | ks | 2 | ||
28. Viedeň - Kyjev a späť (marec 2017) | ks | 1 | ||
29. Viedeň - Paríž a späť (január 2017) | ks | 1 | ||
30. Viedeň - Paríž a späť (marec 2017) | ks | 1 | ||
31. Viedeň - Kaliningrad a späť (február 2017) | ks | 1 | ||
32. Viedeň - Salerno a späť (január 2017) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trieda: | Ekonomická (2. trieda) |
Počet prestupov: | 0 (priame lety) |
Batožina: | V cene letenky 1 príručná palubná batožina a 1 podpalubná batožina |
Typ letenky: | Spiatočná |
Formát letenky: | Elektronický |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (letiskové poplatky, palivové poplatky, poplatky za batožinu, poplatky za check-in, poplatky za zmenu letenky, poistenie storna letenky, administratívne a iné náklady dodávateľa, atď.) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. Týmto nie je dotknutý čl. I. bod 4 týchto Osobitných požiadaviek na plnenie. |
4. Jednotkové ceny podľa podľa cenovej kalkulácie sú uvedené ako maximálne a počas trvania zmluvy nemôžu byť prekročené. Uvedené sa nevzťahuje na prípady, kedy dodávateľ nebude schopný dodať objednávateľovi letenku za cenu uvedenú v cenovej kalkulácii z dôvodu, že aktuálna cena letenky na trhu leteniek, t.j. cena, za ktorú nakupuje letenku dodávateľ od leteckej spoločnosti alebo inej tretej osoby (ďalej len „nákupná cena letenky“) bude vyššia ako je cena letenky uvedená v cenovej kalkulácii. Dodávateľ v takom prípade e-mailom oznámi objednávateľovi, že nie je objektívne schopný zabezpečiť |
dodanie letenky za cenu uvedenú v cenovej kalkulácii, pričom zároveň uvedie aktuálnu nákupnú cenu letenky a potvrdenie, z ktorého bude vyplývať výška nákupnej ceny letenky, napr. printscreen príslušného letenkového rezervačného systému. Objednávateľ následne oznámi dodávateľovi, či trvá na dodaní takejto letenky. Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť kúpiť letenku za cenu vyššiu ako je uvedená v cenovej kalkulácii. Zmluvné strany sa dohodli na uvedenom postupe z dôvodu, že nákupná cena letenky v čase vyhotovenia cenovej kalkulácie môže byť odlišná (spravidla nižšia) ako je nákupná cena |
letenky v čase jej rezervácie vzhľadom na skutočnosť, že cena letenky je vo všeobecnosti ovplyvnená aj časom jej rezervácie, resp. nákupu. Prihliadajúc na skutočnosť, že objednávateľ je subjektom verejnej správy, ktorý je v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov povinný nakladať s verejnými financiami hospodárne, efektívne a účelne, objednávateľ má právo odmietnuť dodanie a zaplatenie letenky za cenu vyššiu ako je maximálna cena podľa cenovej kalkulácie. V prípade, že objednávateľ súhlasí s dodaním letenky za cenu vyššiu ako je maximálna cena podľa cenovej kalkulácie, dodávateľ je |
povinný dodať takúto letenku za nákupnú ceny letenky, t.j. za cenu oslobodenú od poplatku za vystavenie letenky, sprostredkovateľského, manipulačného alebo iného poplatku podobného charakteru účtovaného v prospech dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že fakturovaná suma akejkoľvek letenky podľa zmluvy môže byť maximálne 30 % vyššia ako je cena letenky podľa cenovej kalkulácie. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je potvrdenie výšky nákupnej ceny letenky, napr. printscreen príslušného letenkového rezervačného systému. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade ak cena dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Objednávateľ doručí dodávateľovi e-mailovú požiadavku na zabezpečenie letenky s dátumom, časom a miestom odletu a príletu, ako aj s požadovanými údajmi o osobe cestujúceho minimálne 2 kalendárne dni pred plánovaným odletom. |
2. Dodávateľ najneskôr do 3 hodín od doručenia požiadavky objednávateľa doručí objednávateľovi e-mailom ponuku obsahujúcu najvýhodnejšiu variantu/y leteckej prepravy v rámci požiadavky objednávateľa. V prípade, že ponuka objednávateľovi vyhovuje, objednávateľ e-mailom potvrdí dodávateľovi súhlas s ponukou a voľbu varianty leteckej prepravy (objednávka letenky). Dodávateľ je povinný najneskôr do 2 hodín od doručenia objednávky letenky, zabezpečiť rezerváciu, resp. kúpu letenky. Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi letenku najneskôr v deň, ktorý predchádza dňu odletu. |
3. Objednávateľ je oprávnený zmeniť/stornovať potvrdenú rezerváciu (zmena osoby cestujúceho, termínu, alebo trasy letu) na základe telefonickej požiadavky, zaslanej aj v elektronickej podobe e-mailom dodávateľovi až do dňa vystavenia letenky. Zmenu/stornovanie rezervácie potvrdí dodávateľ objednávateľovi pri telefonickej požiadavke obratom, pri elektronickej komunikácii do 60 minút od doručenia požiadavky na zmenu, resp. stornovanie. |
4. V prípade, že objednávateľovi bude doručená nesprávna, neúplná letenka, resp. letenka s inými špecifikáciami ako určil objednávateľ v objednávke letenky, objednávateľ je oprávnený takúto letenku odmietnuť a dodávateľ je povinný doručiť náhradnú letenku v dodatočnej lehote tak, aby nebol ohrozený prílet/odlet v zmysle objednávky. |
5. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatnú nepretržitú (24 hodín) asistenčnú službu a pomoc pri riešení vzniknutých mimoriadnych situácií súvisiacimi so zabezpečenou prepravou. |
6. Komunikácia pre účely plnenia predmetu zmluvy bude prebiehať počas pracovných dní v čase od 8:00 hod. do 16:00 hod. Zmluvné strany sú povinné v tomto čase poskytnúť si vzájomnú súčinnosť. |
7. Zmluvné strany si do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať. |
IV. TYP ZMLUVY |
1. Zmluva má charakter rámcovej dohody, t.j. celkové počty leteniek, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať menší rozsah leteniek v závislosti od svojich potrieb. Celkový finančný limit zákazky dohodnutý zmluvou nesmie byť prekročený. Dodávateľ akceptuje, že právo požadovať uzatvorenie čiastkovej zmluvy (objednávky) má len objednávateľ. |
2. V prípade ak nastane skutočnosť, ktorou je nadobudnutie účinnosti zmluvy, uzatvorenej ako výsledku postupu verejnej súťaže nadlimitným spôsobom, ktorú objednávateľ (verejný obstarávateľ) v súčasnosti pripravuje, má sa za to, že zmluva v súlade s § 36 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník zaniká (rozväzovacia podmienka). |
V. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry, a to po každom čiastkovom plnení. |
2. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
4. Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
5. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
VI. PODMIENKY ÚČASTI |
1. Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj k úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
2. Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi v registri konečných užívateľov výhod podľa § 159 zákona o verejnom obstarávaní. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. v) VZP OPET/. |
4. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
VII. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaná letenka nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Objednávateľ je oprávnený v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 500 eur za každé podstatné porušenie zmluvy samostatne. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 31.03.2017 23:59
120,00 ks
64 394,57
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.12.2016 11:38
21.12.2016 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.12.2016 13:20 - Vstupná ponuka | 64 394,57 | € | Cena s DPH |
21.12.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 720,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: