738298
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce
Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK
31571697
GLOBUS spol. s r.o.
Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK
Mäsové paštéty, sójové kocky
Paštéty, črievka, homogenizované, nátierky, sójové kocky
Tovar, Služba
1. Mäsové paštéty, sójové kocky
|
|
---|---|
Funkcia |
Paštéty, Nátierky, Sójové kocky |
Nenáročné na skaldovanie |
Dlhá doba trvanlivosti |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - Paštéta min. 115 g | ks | 10000 | ||
Položka č. 3 - Morca Della min. 400 g | ks | 1600 | ||
Položka č. 4 - Luncheon meat min. 400 g | ks | 1600 | ||
Položka č. 5 - Sójové kocky min. 90 g | ks | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trvanlivosť | minimálne 3 mesiace od dodania tovaru |
Položky č. 1 balená v hliníkových téglikoch s viečkom z hliníkovej fólie. | |
Položky č. 1 /druh/ podľa aktuálnych požiadaviek objednávateľa /napr. kačacia, husacia, bravčová a pod./ |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania. |
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ a dodacieho listu. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 3 dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej "Čiastkovej výzvy" /objednávky/. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov. |
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14.30 hod.. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskroších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 12 mesiacov. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 12 mesiacov. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný v bode III. Technická špecifikácia predmetu zákazky. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena. |
OO Sabová, priečinok 199, 979 01 Rimavská Sobota, Sabová, Rimavská Sobota, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 v zmysle bodu III. objednávkového formulára
5 708,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.12.2016 14:33
21.12.2016 09:00
21.12.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2016 07:11 - Vstupná ponuka | 5 707,99 | € | Cena s DPH |
21.12.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 652,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: