35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
31717802
INTRAVENA s.r.o.
Levočská 9, Prešov, 08001, SVK
levofloxacín sol inf
chinolóny, antiinfektíva na systémové použitie, chemoterapeutiká
Tovar, Služba
3. Služby osobnej a nákladnej leteckej dopravy okrem prepravy poštových zásielok
1. levofloxacín sol inf
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Účinná látka: levofloxacín- sol inf 500mg/100ml | lag | 1800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ATC skupina : | J01MA12 |
Názov účinnej látky : | levofloxacín |
Množstvo účinnej látky v mernej jednotke | 500mg /100ml infúzneho roztoku v injekčnej liekovke(lag) |
Cesta podania : | infúzny roztok |
Názov |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 24 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa dodanie dodacieho listu a faktúry v elektronickej podobe PharmNetu, ale nie je to podmienkou účasti. |
Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote 60 dni od jej písomného doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. |
Lehoty podľa doby použiteľnosti tovaru sú nasledovné: |
-a) pri dobe použiteľnosti 3-5 rokov: - vrátenie tovaru kúpeného 6 mesiacov pred koncom doby použiteľnosti, |
-b) pri dobe použiteľnosti tovaru 2 roky: - vrátenie tovaru kúpeného v období 3 mesiace pred koncom doby jeho použiteľnosti, |
-c) pri dobe použiteľnosti tovaru 1 rok: - vrátenie tovaru kúpeného v období 1 mesiac pred koncom doby jeho použiteľnosti. |
Návod na použitie v slovenskom jazyku. |
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Požaduje sa dodanie tovaru: |
do 24 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod. (dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo telefonicky požiadať kupujúceho o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas), |
s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo kúpnej zmluvy, dodaný druh tovaru, jeho množstvo, ŠUKL kód, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH, s DPH. |
Miesto dodania a oprávnená osoba objednávateľa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy. |
Požaduje sa v lehote do 5 pracovných dní a pred fyzickým plnením zmluvy, predložiť na adresu objednávateľa v uzatvorenej obálke s heslom "levofloxacín" nasledovné dokumenty: |
-kópia dokladu o registrácii lieku v SR |
- neoverenú fotokópiu povolenia MZ SR na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. iného ekvivalentného dokladu, ktorý nahrádza požadované povolenie. |
-cenník ( jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena s DPH ) |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black-list) trhoviska. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ: |
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
04.01.2017 08:10 — 04.01.2019 10:00
1 800,00 lag
38 304,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.12.2016 08:13
22.12.2016 08:10
22.12.2016 08:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.12.2016 08:22 - Vstupná ponuka | 38 304,00 | € | Cena bez DPH |
22.12.2016 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 002,02 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: