00165387
Národné centrum zdravotníckych informácií
Lazaretská 26, Bratislava, 81109, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Koncepcia rozvoja informačných systémov (KRIS)
Koncepcia rozvoja informačných systémov, KRIS, zákon 275/2006 o informačných systémoch verejnej správy, informatizácia verejnej správy, moduly, Metodický pokyn na tvorbu koncepcií rozvoja informačných systémov verejnej správy, ISVS
Služba
1. Koncepcia rozvoja informačných systémov (KRIS)
|
|
---|---|
Funkcia |
Vypracovanie a zrealizovanie projektu zapojenia PZS podľa zákona č.153/2013, do existujúcej centrálnej infraštruktúry v dátovom centre. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vypracovanie a zrealizovanie projektu zapojenia PZS | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Objednávateľ požaduje: | Dodanie plánu a realizácie rozšírenia existujúcej používateľskej základne PZS o 700 koncových komunikačných bodov s uvedením jednotkovej ceny za komunikačný bod. |
2.1. Objednávateľ požaduje: | Zabezpečiť navrhnutie konkrétnych 700 koncových komunikačných bodov ktoré vyhovujú kritériám, ak je predpoklad, že ich je možné technicky pripojiť a že užívatelia majú záujem zúčastniť sa projektu |
pokračovanie textu k 2.1. | a aby navrhnuté PZS mali aj IS, s architektúrou klient server aj IS s trojvrstvovou architektúrou, s certifikátom overenia zhody v v zmysle § 11 zákona č.153/2013 Z. z. |
3.1. Objednávateľ požaduje: | Predloženie zoznamu min. 350 zdravotníckych pracovníkov objednávateľovi ako podkladu pre aktualizáciu údajov v príslušných centrálnych registroch, preto aby bolo možné |
pokračovanie textu k 3.1. | vytvoriť predpoklady pre správnu autentizáciu používateľa a jeho autorizáciu k príslušným častiam funkcionality centrálneho informačného systému. |
4.1. Objednávateľ požaduje: | Aby realizáciou plánu rozšírenia existujúcej používateľskej základne PZS bolo možné zaistiť rozšírenie existujúcej používateľskej základne |
pokračovanie textu k 4.1. | o používateľov typu: lekár, ambulancia a nemocnica (ďalej len poskytovateľ zdravotnej starostlivosti) dislokovaných na teritóriu dvoch rôznych krajov Slovenska, ktoré budú navrhnuté dodávateľom. |
5.1. Objednávateľ požaduje: | Pre 700 koncových komunikačných bodov, zapojenie komunikačnej infraštruktúry PZS pre prepojenie technických prostriedkov nového používateľa do existujúcej centrálnej infraštruktúry v dátovom centre |
pokračovanie textu k 5.1. | v zhode s relevantnými platnými právnymi predpismi najmä v oblasti ochrany osobných údajov a informačnej bezpečnosti:Zákon č. 122/2013 o ochrane osobných údajov v znení zákona č. 84/2014 Z. z. a |
pokračovanie textu k 5.1. | Zákon č. 305/2013 Z. z.. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov. |
6.1. Objednávateľ požaduje: | Zapojenie a inštaláciu hardvérových a softvérových prostriedkov autentizácie a autorizácie prístupu používateľa ku centrálnemu informačnému systému pre 700 koncových komunikačných bodov |
pokračovanie textu k 6.1. | v zhode s relevantnými platnými právnymi predpismi najmä v oblasti ochrany osobných údajov a informačnej bezpečnosti. |
7.1. Objednávateľ požaduje: | Pripojenie ZPr (používateľa IS PZS) v ambulanciách alebo v ambulanciách nemocníc a v ich iných pracoviskách do aplikácie centrálneho informačného systému |
pokračovanie textu k 7.1. | pomocou aplikácie IS PZS s architektúrou klient/server a aj s 3 vrstvovou architektúrou, ktorá prešla overením zhody (§ 11 zákona č.153/2013) a ktorá v prípade výpadku pripojenia |
pokračovanie textu k 7.1. | umožní prácu ZPr v off-line móde bez straty dát a umožní po obnovení pripojenia synchronizáciou údajov zapísaných v off-line režime do centrálneho informačného systému, tak |
pokračovanie textu k 7.1. | aby bolo možné prihlásiť ZPr pomocou aplikácie IS PZS do centrálneho informačného systému. |
8.1. Objednávateľ požaduje: | Poprojektovú podporu do 31.3.2017 v rozsahu: prác pri riešení zapojenia komunikačnej infraštruktúry PZS, prác pri zapojení hardvérových a softvérových prostriedkov autentizácie, |
pokračovanie textu k 8.1. | ktoré sa vyskytli po odovzdaní projektu max. v rozsahu 20 človeko hodín. |
9.1. Objednávateľ požaduje: | Vyhotovenie príručky - manuálu pre používateľov, ktorý objasňuje proces prihlasovania a používania vlastností IS PZS pripojeného do centrálneho informačného systému. |
10.1. Definícia pojmov: | PZS -Poskytovateľ Zdravotnej Starostlivosti, podľa zákona č.153/2013 ZPr - Zdravotnícky Pracovník, podľa zákona č.153/2013 ePZP - elektronický preukaz zdravotníckeho pracovníka |
11.1. Pripojenie koncového komunikačného bodu: | Pripojenie koncového komunikačného bodu bude považované za dokončené po preverení správnosti inštalácie hardvérových a softvérových prostriedkov autentizácie, autorizácie prístupu používateľa ku |
pokračovanie textu k 11.1 | centrálnemu informačnému systému NZIS, a to odskúšaním sieťového pripojenia virtuálnej privátnej siete dokladované podpisom akceptačného protokolu zástupcom objednávateľa a zástupcom dodávateľa. |
12.1. Pripojenie zdravotníckeho pracovníka: | Pripojenie zdravotníckeho pracovníka bude považované za dokončené po preverení správnosti komunikácie používateľa s centrálnym informačným systémom, a to založením pacienta v produkčnom |
pokračovanie k 12.1. | prostredí NZIS v prípade, že je zdravotnícky pracovník vybavený ePZP. Pripojenie zdravotníckeho pracovníka bude považované za dokončené aj v prípade preukázateľného neposkytnutia súčinnosti |
pokračovanie k textu 12.1. | zdravotníckeho pracovníka v procese prihlásenia sa a založenia pacienta v produkčnom prostredí NZIS, a to overením funkcionality IS PZS úspešným spustením aplikácie IS PZS na koncovom komunikačnom |
pokračovanie k textu 12.1. | bode PZS. Za preukázanie funkčnosti pripojenia PZS je považované aj praktické použitie služieb NCZI a to potvrdením zápisu a čítania týchto služieb z štatistiky prevádzky NCZI. |
13.1. Termíny: | Odovzdanie plánu rozšírenia existujúcej používateľskej základne PZS o 700 koncových komunikačných bodov do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
pokračovanie k textu 13.1. | Odovzdanie zoznamu navrhnutých koncových komunikačných bodov do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
pokračovanie k textu 13.1. | Odovzdanie predloženie zoznamu zdravotníckych pracovníkov do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Obstarávateľa doručiť kópie všetkých certifikátov, vrátane certifikátov špecialistov, ktoré |
sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predložiť originály. Všetky certifikáty musia byť vydané výrobcami hardware, alebo software, ku ktorým je certifikát vyžadovaný, resp. uznanými certifikačnými autoritami. |
Dodávateľ predloží Certifikát systému manažérstva kvality napr. podľa STN EN ISO 9001 vo vzťahu k predmetu zákazky. |
Naplánovanie a realizácia predmetu zmluvy musí byť vykonaná pod dohľadom projektového managera, ktorý svoju odbornú spôsobilosť preukáže certifikátom projektového riadenia min. úrovne PRINCE 2 alebo ekvivalent |
Realizačné služby musia byť zabezpečené špecialistami, ktorí svoju odbornú spôsobilosť preukážu: minimálne platným certifikátom Cisco v úrovni expert: "CCIE routing and switching", ktorým dokladuje požadovanú odbornú spôsobilosť. |
Požaduje sa preukázanie schopnosti realizovať dodávku systémov certifikovanej komunikačnej infraštruktúry predložením zoznamu minimálne troch referencií - realizovaných dodávok inštalácie a konfigurácie komunikačnej infraštruktúry Cisco komponentov za posledné 3 roky, elektronicky e-mailom, pričom minimálne jednou z uvedených referencií musí byť preukázané poskytnutie služby pre minimálne 500 prípojných bodov komunikačnej infraštruktúry. Referenciami sa preukazuje schopnosť Dodávateľa plniť v požadovanej dodávku kvalite. |
V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla alebo názvy. Ak je rovnaké poradové číslo alebo názov vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia. |
V technickej špecifikácií alebo v OP môže byť inak súvislý text rozdelený do riadkov z technických dôvodov. Na takéto rozdelenie sa neprihliada. |
Všetky požadované certifikáty, potvrdenia, prospekty a iné dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto OP na plnenie alebo kdekoľvek inde v zmluve (ďalej len "dokumenty"), je povinný Dodávateľ mať zabezpečené pred predložením ponuky tak, aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách. |
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky poskytnutia služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, disponovať všetkými potrebnými prostriedkami na vykonanie služieb, ktoré sú vyžadované vo funkčnej špecifikácií predmetu zákazky a aj v technickej špecifikácií predmetu zákazky, už v momente predloženia ponuky. |
Certifikátmi sa preukazuje odbornosť požadovaných špecialistov a schopnosť dodávateľa plniť predmet zákazky v požadovanej kvalite. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie zmluvných podmienok sa považuje dodanie plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia, omeškanie s plnením, plnenie v rozpore s požiadavkami, nedodanie požadovaných dokumentov ako aj nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením. |
Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, v takom prípade objednávateľ od zmluvy odstúpi. |
Dodávateľ je povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výškach a v prípadoch uvedených v OPET v bodoch 13.1 až 13.3 a vo výškach a prípadoch uvedených v OP. |
V prípade, že dodávateľ nesplní službu tak ako bola požadovaná, Obstarávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 5% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 500 EUR, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Zmluvná pokuta sa neuplatní, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní, prípadne ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti (posúdi Objednávateľ). |
!!! UPOZORNENIE !!! ÚVO uloží v zmysle § 182 ods. 3 písm. d) zákona o VO uchádzačovi, záujemcovi alebo hospodárskemu subjektu zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu jedného roka, ak pri využívaní elektronického trhoviska poruší ustanovenia tohto zákona alebo obchodné podmienky elektronického trhoviska a spôsobí verejnému obstarávateľovi škodu alebo získa pre seba majetkový prospech; |
!!! UPOZORNENIE !!! ÚVO uloží v zmysle § 182 ods. 3 písm. e) zákona o VO uchádzačovi, záujemcovi alebo hospodárskemu subjektu pokutu do 5 000 eur, ak pri využívaní elektronického trhoviska poruší ustanovenia tohto zákona alebo obchodné podmienky elektronického trhoviska. |
Lazaretská 26, 811 09 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
05.05.2017 15:30
1,00 ks
247 036,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.12.2016 08:02
23.12.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.12.2016 08:16 - Vstupná ponuka | 243 600,00 | € | Cena s DPH |
23.12.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 240 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: