36070513
Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu
Mlynské nivy 44/b, Bratislava, 82109, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 4,20 | ||
Predpokladané množstvo stravných lístkov | ks | 20400 | ||
Dodávané v balení - obsahujúcej pevne stanovené množstvo | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenín |
Stravný lístok obsahuje | rok platnosti stravného lístka |
Názov |
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravných poukážok na miesto plnenia podľa písomnej objednávky. Súčasťou dodávky pre miesto plnenia je požadovaný počet stravných poukážok podľa objednávateľa, ktorý môže byť odlišný od predpokladaného množstva. |
Dodanie stravných poukážok na miesto plnenia zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od vystavenia objednávky objednávateľom. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. |
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky objednávateľovi. |
Výška provízie sa vyjadruje v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška provízie v percentách (VP%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví na základe nasledovného vzorca: VP% = (((CCPZ - CCSLBP) : CCSLBP) : 1,2) × 100 |
CCPZ - Celková cena predmetu zákazky v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania |
CCSLBP - Celková cena stravných lístkov bez provízie v € - je celková nominálna hodnota všetkých stravných lístkov, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CCSLBP = 4,20 € × 20400 = 85680 €) |
Výška provízie v eurách bez DPH (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na päť desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca: VP = (4,20 € × VP%) : 100 |
20 % DPH z VP (VPDPH) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na päť desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca: VPDPH = (VP × 20) : 100 |
Výška provízie v eurách vrátane DPH (VP€) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na päť desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca: VP€ = VP + VPDPH |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných lístkov sú započítané do provízie dodávateľa. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné lístky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných lístkov a celkovej ceny za stravný lístok, vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v eurách bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku alebo inde zistiteľné |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | raz mesačne |
Trnavská cesta 100, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
20 400,00 ks
85 680,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.12.2016 14:15
21.12.2016 14:30
21.12.2016 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2016 15:41 - Vstupná ponuka | 85 680,00 | € | Cena s DPH |
21.12.2016 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 85 244,44 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: