44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
00685852
Messer Tatragas, spol. s r.o.
Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK
Dodávka medicinálnych, technických a špeciálnych plynov a súvisiacich služieb pre Objednávateľa v Bratislave.
Dodávka medicinálnych, technických a špeciálnych plynov, prenájom tlakových nádob, dodávka medicinálneho kyslíka, tlaková fľaša so syntetickým vzduchom
Tovar, Služba
1. Dodávka medicinálnych, technických a špeciálnych plynov a súvisiacich služieb pre Objednávateľa v Bratislave.
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Dodávka technických a medicinálnych plynov, špeciálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobovacej stanice na medicinálny kyslík, nájom týchto fliaš a stanice, dodávky realizované vrátane a aj bez dopravy na miesto odberateľa. Plyny dodávané pre účely zdravotníckeho zariadenia s nepretržitou prevádzkou podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. Dodávka tekutého dusíka do dewarových nádob vo vlastníctve odberateľa priamo v jeho areály. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
PREDPOKLADANÉ MNOŽSTVO NA 1 ROK | kus | HODNOTA | ||
1. Kyslík medicinálny plynný fľaša 10 l | kus | 24 | ||
2. Kyslík medicinálny plynný flaša 40 l | kus | 7 | ||
3. Kyslík medicinálny plynný fľaša 2 l | kus | 11 | ||
4. Kyslík medicinálny plynný fľaša 2 l integrovaný ventil | kus | 53 | ||
5. Vzduch stlačený medicinálny fľaša 40 l | kus | 2 | ||
6. Nájomné zásobník na kvapalný medicinálny kyslík | mesiac | 12 | ||
7. Oxid uhličitý medicinálny F 10 7,5kg | kus | 3 | ||
8. Oxid uhličitý medicinálny F50 37,5kg | kus | 11 | ||
9. Oxid dusný medicinálny F 10 7,5kg | kus | 2 | ||
10. Oxid dusný medicinálny F40 30kg | kus | 16 | ||
11. Nájomné 2 l fľaša medicinálna (25 ks x 365 dní) | kus | 9 125 | ||
12. Nájomné fľaša oceľová ( 70ks x 365 dní) | kus | 25 550 | ||
13. Nájomné 2 l fľaša med. integrovaný ventil F02 P200 | kus | 10 950 | ||
14. Dusík kvapalný v dewarových nádobách s dovozom | m3 | 220 | ||
15. Kyslík kvapalný medicinálny s dovozom | m3 | 16 735 | ||
16. Prepravné za fľašu | kus | 128 |
Názov |
Osobitné požiadavky na plnenie |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
1. Dodávka medicinálnych, technických plynov, špeciálnych plynov v oceľových /tlakových/ fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobníka na kvapalný medicinálny kyslík (odparovacia stanica) a tekutého dusíka podľa telefonického / písomného/ mailového / faxového objednania a umožniť objednávateľovi užívať dodané oceľové/tlakové fľaše a zásobník formou prenájmu. |
1.1. Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený a spôsobilý dodávať medicinálne, technické a špeciálne plyny a poskytovať súvisiace služby na základe oprávnenia, ktorým disponuje, ako aj na základe osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov lex specialis platných pre uvedené komponenty a danú oblasť. |
1.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že je držiteľom právoplatného Rozhodnutia alebo Povolenia MZ SR na veľkodistribúciu medicinálnych plynov podľa Zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov odo dňa momentu uzavretia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2.1. Táto zmluva sa riadi podľa ustanovení OPET (OBCHODNÉ PODMIENKY ELEKTRONICKÉHO TRHOVISKA verzia 3.0 účinná odo dňa 18.04.2016) 2. ČASŤ „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ Čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode. |
2.2. Zmluvný vzťah založený touto Rámcovou dohodou je možné, pred uplynutím doby na ktorú bol dohodnutý, ukončiť: |
a) písomnou dohodou zmluvných strán, |
b) písomnou výpoveďou bez uvedenia dôvodu. Vypovedať Rámcovú dohodu je oprávnená ktorákoľvek zmluvná strana s 3-mesačnou výpovednou lehotou. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane, |
c) odstúpením od Rámcovej dohody z dôvodov uvedených v zákone, OPET-e, alebo tejto Rámcovej dohode. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody druhej zmluvnej strane. V prípade pochybností sa má za to, že oznámenie o odstúpení bolo doručené na tretí deň odo dňa jeho zaslania poštou doporučene na adresu sídla druhej zmluvnej strany uvedenú v záhlaví tejto Rámcovej dohody, pričom deň odoslania sa do tejto lehoty nepočíta. |
3. Dodávanie predmetu zákazky počas trvania Rámcovej dohody bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá (MJ), vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá (MJ) za nezáväzné. V prípade potreby si Objednávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo vyššie množstvá medicinálnych, technických a špeciálnych plynov (MJ) tak, ako sú predpokladané. |
3.1. Objednávateľ doručí Dodávateľovi po momente uzavretia rámcovej dohody do 24 hodín v zmysle OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b) tejto zmluvy, "Tabuľku s rozpisom štruktúry ceny" vo všetkých bodoch (1. až 16) v Technickej špecifikácii predmetu zákazky |
pokračovanie 3.1. : ako aj s ich prenájmom, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby, ktorú je Dodávateľ povinný zaslať Objednávateľovi vyplnenú v lehote do 3 pracovných dní od jej doručenia zo strany Objednávateľa. |
4. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá medicinálnych, technických a špeciálnych plynov (MJ) ako sú predpokladané množstvá (MJ), nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
5. V prípade, že budú objednané vyššie množstvá (MJ) niektorého typu medicinálnych, technických a špeciálnych plynov ako sú predpokladané, nesmie celková cena plnenia presiahnuť maximálny limit plnenia (celkovú zmluvnú cenu), ktorá je výsledkom verejného obstarávania. |
6. Tlakové fľaše a iné tlakové nádoby (ďalej len „fľaše“) zostávajú vo vlastníctve Dodávateľa. |
7. Predmet Rámcovej dohody zahŕňa dopravu fliaš na miesta dodania tovaru a aj následný odvoz prázdnych fliaš. |
8. Objednávateľ si zabezpečuje dopravu aj vo vlastnej réžii ale aj dopravu zo strany dodávateľa do sídla objednávateľa. Za účelom možnosti dodania a prevzatia požadovaného tovaru požaduje objednávateľ od dodávateľa aby bolo výdajné miesto pre medicinálne a iné plyny v Bratislave. |
9. Objednávateľ bude množstvá jednotlivých plynov upresňovať na základe svojich potrieb a požiadaviek minimálne v príslušnom týždni prebiehajúceho kalendárneho mesiaca a to prostredníctvom objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín dodania, resp. v prípade nutnej potreby v daný pracovný deň počas lehoty plnenia Rámcovej dohody. |
10. Množstvá zapožičaných fliaš a plynov sa môžu v priebehu doby plnenia Rámcovej dohody meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby. |
11. Dodávateľ je povinný dodávať fľaše počas doby trvania tejto Rámcovej dohody označené čiarovým kódom a číslom, ktoré musí byť uvedené aj na dodacom liste, pre ich rýchlu a jednoduchú identifikáciu. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky a v cisternách najneskôr do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade akútnej potreby dodať objednaný tovar najneskôr do 24 hodín od objednania. |
14. Objednávku predmetu zákazky oznamujú oprávnené osoby Objednávateľa Dodávateľovi telefonicky alebo v písomnej forme, faxom alebo e-mailom. Zmluvné strany sa môžu pred termínom dodania predmetu zákazky dohodnúť na zmene obsahu už doručenej objednávky. |
15. Objednávka musí obsahovať najmä: a) názov Objednávateľa, odberné miesto, kam sa má tovar dodať, b) množstvo tovaru s počtom mernej jednotky po jednotlivých položkách, c) dátum, meno a podpis oprávnenej osoby Objednávateľa. |
16. Súčasťou dodávky musia byť tieto sprievodné dokumenty: a) Dodací list potvrdený expedientom Dodávateľa (3 x rovnopis). |
17. Odparovacia stanica: |
a) alternatíva v prípade, ak bude Dodávateľ využívať vlastné zariadenie: |
- odparovacia stanica na kvapalný medicinálny kyslík - 1 ks, odparovač - 2 ks, potrubné rozvody v rámci odparovacej stanice tvoria vlastníctvo Dodávateľa, ktorý ho prenajíma za účelom dodávky kvapalného medicinálneho kyslíka a jeho spotreby |
- Dodávateľ, nainštaluje a pripojí zásobovacie zariadenie v mieste inštalácie (areál Objednávateľa) |
- Objednávateľ v súlade s projektovou dokumentáciou na svoje náklady k termínu inštalácie zásobovacieho zariadenia zabezpečí inštalačnú plochu ako aj vhodné prečerpávacie plochy a príjazdové cesty pre cisterny, montážne otvory, položenie potrebných energetických prípojok, elektrický rozvádzač a pod. Objednávateľ počas montáže poskytne poverenému zamestnancovi dodávateľa nevyhnutne potrebnú súčinnosť. |
- Objednávateľ je prevádzkovateľom zásobovacieho zariadenia a na svoje náklady zaobstará všetky povolenia potrebné na inštaláciu a prevádzku zásobovacieho zariadenia. Všetky potrebné podklady a špecifikácie za týmto účelom poskytne Dodávateľ. |
b) alternatíva v prípade, ak bude Dodávateľ využívať zásobovacie zariadenie v súčasnej dobe nainštalované u Objednávateľa na základe osobitnej zmluvy o nájme: |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
Zmluva o nájme a užívaní hnuteľných vecí uzatvorená podľa § 663 a nasl. a § 721 a nasl. Občianskeho zákonníka |
medzi Dodávateľom (ďalej len „prenajímateľ“) a Objednávateľom (ďalej ako “nájomca“) (ďalej spolu ako „zmluvné strany“) |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
v nasledovnom znení: |
1 Predmet a účel zmluvy |
1.1 Na základe tejto zmluvy prenajímateľ prenecháva nájomcovi na dočasné, odplatné užívanie nasledujúce zásobovacie zariadenie pozostávajúce zo: Podľa prílohy v zmysle bodu 1.5. |
(ďalej len „predmet nájmu“ alebo „zásobovacie zariadenie“ alebo „zariadenie“) |
1.2 Uvedené zariadenie bolo navrhnuté na základe nasledovných zadávacích údajov poskytnutých kompetentnými pracovníkmi nájomcu, požadujeme nasledovnú špecifikáciu: |
- stabilnú tlakovú stojatú dvojplášťovú nádobu s maximálnym pretlakom 1,5 MPa o objeme 5000-9000 litrov- 2x vzduchový odparovač kvapalného kyslíka s výkonom každého odparovača 50-60 Nm3/hod - dodávka musí obsahovať inštaláciu kompletnej technológie zásobovacieho zariadenia na na to určenom mieste vrátane všetkých poistných a uzatváracích ventilov a napojenia na existujúci rozvod kyslíka na strane odberateľa- dodávka taktiež musí obsahovať "správu o odbornej skúške plynového zariadenia" vydanú oprávnenou osobou potvrdzujúcu, že zariadenie je schopné bezpečnej a spoľahlivej prevádzky. |
1.3 Účelom nájmu je užívanie predmetu nájmu na hromadenie, splyňovanie alebo miešanie technických plynov, ktoré nájomca nadobudol výlučne od prenajímateľa. Nájomca je oprávnený použiť hore uvedené zariadenie na iný účel len s výslovným písomným súhlasom prenajímateľa. |
1.4 Zásobovacie zariadenie bude inštalované v priestoroch Nájomcu (ďalej len „miesto inštalácie“) najskôr do 14 dní od doručenia Výzvy na dodanie predmetu zákazky. |
1.5 Špecifikácia zásobovacieho zariadenia bude dodaná po jeho nainštalovaní a tvorí Prílohu č. 1 tejto zmluvy, ktorá bude Objednávateľovi zaslaná do 5 pracovných dní od uzatvorenia tejto zmluvy prostredníctvom elektronického trhoviska. |
1.6 Prenajímateľ je výlučným vlastníkom predmetu nájmu. Prenajímateľ prenecháva nájomcovi zásobovacie zariadenie v stave spôsobilom na dohodnuté užívanie. |
2 Práva a povinnosti nájomcu a prenajímateľa |
2.1 Prenajímateľ dodá, nainštaluje a pripojí zásobovacie zariadenie v mieste inštalácie. |
2.2 Nájomca v súlade s príslušnou projektovou dokumentáciou na svoje náklady k termínu inštalácie zásobovacieho zariadenia zabezpečí inštalačnú plochu, najmä betónový základ s uzemňovacou sústavou (a po nainštalovaní predmetu nájmu pripojí predmet nájmu k uzemňovacej sústave a obstará revíznu správu EZ), prístrešok, oplotenie, osvetlenie, ako aj vhodné prečerpávacie plochy a príjazdové cesty pre cisterny, montážne otvory (napr. prerazenie otvorov), položenie potrebných energetických prípojok, dodanie a inštaláciu elektrického rozvádzača (vrátane obstarania revíznej správy |
pokračovanie 2.2. : EZ po inštalácii), a pod. Nájomca počas montáže poskytne poverenému zamestnancovi prenajímateľa nevyhnutne potrebné spolupôsobenie. |
2.3 Podľa potreby nájomcu a na jeho náklady možno miesto inštalácie alebo technické parametre zásobovacieho zariadenia zmeniť so súhlasom prenajímateľa formou písomného dodatku k tejto zmluve, a to na základe písomnej požiadavky nájomcu. Zmenu vykonajú pracovníci prenajímateľa alebo ním poverené osoby. |
2.4 Nájomca je prevádzkovateľom zásobovacieho zariadenia a na svoje náklady zaobstará všetky povolenia potrebné na inštaláciu a prevádzku zásobovacieho zariadenia. Potrebné podklady a špecifikácie týkajúce sa zásobovacieho zariadenia poskytne prenajímateľ. |
2.5 Nájomca je povinný kedykoľvek umožniť prenajímateľovi alebo ním povereným osobám prístup k predmetu nájmu. |
2.6 Prenajímateľ si vyhradzuje právo na vykonanie prehliadky predmetu nájmu v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 Z.z. Prenajímateľ vykoná výmenu zariadenia v prípade, že sa u nájomcu potreba technického plynu zmení tak, že je z dôvodov hospodárnosti a/alebo bezpečnostných dôvodov potrebné väčšie alebo menšie zásobovacie zariadenie. Zvýšené náklady na výmenu zásobovacieho zariadenia, dodatočné opatrenia pre odvoz, dovoz, montáž a/alebo demontáž znáša nájomca. |
2.7 Nájomca nie je oprávnený dať predmet nájmu do podnájmu tretej osobe. |
2.8 Nájomca vyhlasuje, že si je vedomý skutočnosti, že predmet nájmu je vyhradeným technickým zariadením a je v zmysle zákona zodpovedný za splnenie povinností vyplývajúcich z prevádzky uvedeného druhu zariadenia, najmä vykonávať prevádzku a údržbu zásobovacieho zariadenia podľa čl. II Prílohy č. 2, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy, vykonávať pravidelné kontrolné opatrenia v zmysle čl. II Prílohy č. 2 a oznámiť prenajímateľovi bez zbytočného odkladu potrebu opráv, ktoré má vykonať prenajímateľ. Pri porušení tejto povinnosti zodpovedá nájomca za škodu tým |
pokračovanie 2.8. : spôsobenú. Opatrenia uvedené v čl. I Prílohy č. 2 vykoná prenajímateľ na základe oznámenia nájomcu. Nájomca vyhlasuje, že bol na tento účel poučený prenajímateľom a zaväzuje sa svoje povinnosti plniť. Poučenie podľa predchádzajúcej vety nenahrádza zaškolenie zamestnancov nájomcu osobou, ktorej bolo udelené oprávnenie podľa príslušných právnych predpisov, a ktoré je povinný si obstarať nájomca. |
2.9 Nájomca je povinný vhodnými opatreniami zabrániť spätnému poškodeniu produktov v zásobovacom zariadení. |
2.10 V prípade, ak je súčasťou prenajatého zásobovacieho zariadenia aj pomocné chladiace zariadenie, udržujúce nízkoteplotný stav média za pomoci chladiva (t.j. látky podľa osobitného predpisu), zaväzuje sa nájomca vykonávať kontrolu chladiaceho zariadenia v zmysle príslušných právnych predpisov (najmä či nedošlo k zmene prevádzkových parametrov) a viesť príslušnú evidenciu, a v prípade zistenia odchýlok od štandardného pracovného režimu (napr. v dôsledku úniku chladiva) okamžite upovedomiť o tejto skutočnosti prenajímateľa, a následne umožniť prenajímateľovi prístup k |
pokračovanie 2.10. : zásobovaciemu zariadeniu. |
3 Nájomné |
3.1 Nájomca zaplatí za užívanie zásobovacieho zariadenia a za vykonanie činností uvedených v čl. I mesačné nájomné vo výške, v zmysle predloženej "Tabuľku s rozpisom štruktúry ceny", Technická špecifikácia predmetu zákazky bod 6., ktorá bude Objednávateľovi doručená v zmysle bodu 28.3. Povinnosť platiť nájomné vzniká nájomcovi dňom inštalácie zásobovacieho zariadenia – ak ku inštalácii dôjde v iný ako v prvý deň v kalendárnom mesiaci, vypočíta sa nájomné za prvý kalendárny mesiac, v ktorom došlo k inštalácii, pomerne k počtu dní v danom kalendárnom mesiaci. |
4 Vlastnícke právo |
4.1 Zásobovacie zariadenie a jeho príslušenstvo (predmet nájmu) zostáva aj v prípade pevného spojenia s podkladom a podlahou vlastníctvom prenajímateľa, nakoľko sa nájomcovi prenecháva len na dočasné užívanie. Pri zasahovaní tretej strany na zásobovacie zariadenie je nájomca povinný okamžite informovať prenajímateľa a poskytnúť mu podporu pri zabezpečení jeho vlastníctva. |
5 Zodpovednosť za škodu |
5.1 Nájomca je povinný starať sa o to, aby na predmete nájmu nevznikla škoda. |
5.2 Nájomca zodpovedá za dodržiavanie všetkých predpisov platných pre zásobovacie zariadenie, najmä technických smerníc, ako aj bezpečnostných predpisov stanovených pre zásobovacie zariadenia a plyny, ktoré sa v ňom nachádzajú. |
5.3 Nájomca je povinný so zásobovacím zariadením zaobchádzať so všetkou starostlivosťou a zodpovedá za všetky škody, ktoré vzniknú neodbornou manipuláciou. |
6 Vady predmetu nájmu |
6.1 Prenajímateľ odovzdáva nájomcovi zariadenie v stave spôsobilom na dohodnuté užívanie. |
6.2 V prípade, že sa pri odovzdaní, resp. počas trvania tejto zmluvy, vyskytne vada zásobovacieho zariadenia, ktorá bráni dohodnutému užívaniu, nájomca bez zbytočného odkladu oznámi túto skutočnosť prenajímateľovi. Prenajímateľ je povinný vadu bezplatne odstrániť bez zbytočného odkladu (s prihliadnutím na druh a rozsah vady, a najmä s ohľadom na dostupnosť náhradných dielov) spôsobom, ktorý zvolí prenajímateľ. |
6.3 Ak vada nebola zavinená prenajímateľom, je nájomca povinný uhradiť prenajímateľovi náklady na odstránenie vady – uvedené neplatí v prípade vád, ktoré sú výsledkom prirodzeného opotrebovania predmetu nájmu. |
7. Trvanie zmluvy |
7.1 Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov odo dňa doručenia výzvy na dodanie predmetu zákazky, v zmysle ktorej prenajímateľ ako Dodávateľ dodáva nájomcovi ako Objednávateľovi kvapalný plyn (tovar) do zásobovacieho zariadenia (ďalej len „Rámcova dohoda“). |
7.2 Pred uplynutím trvania tejto zmluvy podľa čl. 7 ods. 7.1 tejto zmluvy je možné túto zmluvu ukončiť písomnou dohodou zmluvných strán, odstúpením prenajímateľa podľa čl. 7 ods. 7.3 tejto zmluvy alebo odstúpením nájomcu podľa čl. 7 ods. 7.4 tejto zmluvy. Trvanie tejto zmluvy skončí aj v prípade odstúpenia ktorejkoľvek zmluvnej strany od kúpnej zmluvy. |
7.3 Prenajímateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s okamžitou účinnosťou v prípade: |
a. ak nájomca poruší ustanovenia čl. 1 ods. 1.3, čl. 2 ods. 2.2, 2.4 až 2.10, čl. 3 ods. 3.1, čl. 5 ods. 5.1, 5.2 alebo 5.3 tejto zmluvy; |
b. ak bol na majetok nájomcu podaný návrh na začatie konkurzného alebo reštrukturalizačného konania alebo takéto konanie prebieha. |
c. Prenajímateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy podľa OPET Čl. XVIII Ukončenie Zmluvy. |
7.4 Nájomca je pred uplynutím dojednanej doby trvania tejto zmluvy (čl. 7 ods. 7.1) oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy s okamžitou účinnosťou v prípade: |
a. ak prenajímateľovi uhradí odstupné vo výške celkovej sumy nájomného, ktorú by nájomca uhradil prenajímateľovi v zmysle čl. 3 tejto zmluvy počas trvania tejto zmluvy (čl. 7 ods. 7.1), ak by nedošlo k predčasnému ukončeniu tejto zmluvy zo strany nájomcu odstúpením podľa tohto ustanovenia; |
b. ak prenajímateľ poruší ustanovenia čl. 1 ods. 1.6, čl. 2 ods. 2.1, čl. 6 ods. 6.1 alebo 6.2 tejto zmluvy; |
c. ak bol na majetok prenajímateľa podaný návrh na začatie konkurzného alebo reštrukturalizačného konania alebo takéto konanie prebieha. |
d. Nájomca je oprávnený odstúpiť od zmluvy podľa OPET Čl. XVIII Ukončenie Zmluvy. |
7.5 Po ukončení tejto zmluvy je nájomca povinný vrátiť predmet nájmu prenajímateľovi v stave zodpovedajúcom dojednanému spôsobu užívania s prihliadnutím na obvyklé opotrebenie. |
7.6 Demontáž zásobovacieho zariadenia a príslušenstva (predmet nájmu) vykonáva výlučne prenajímateľ na vlastné náklady v lehote do 30 dní po ukončení nájomnej zmluvy resp. po ukončení rámcovej dohody. |
8. Záverečné ustanovenia |
8.1 Všetky udalosti alebo okolnosti, ktorým zmluvná strana predvídateľnými prostriedkami nemôže zabrániť a ktoré sa nachádzajú mimo sféry jej vplyvu – najmä prípady vyššej moci (napr. požiar, štrajk, povodeň, zemetrasenie, búrka, krupobitie, víchrica, a iné prírodné vplyvy, vojenský konflikt, terorizmus) a iné okolnosti nachádzajúce sa mimo sféry vplyvu/kontroly zmluvnej strany, vrátane priemyselných nehôd, havárií, neočakávaných výrobných alebo distribučných porúch, výpadkov dodávok energií a/alebo surovín a akéhokoľvek neovplyvniteľného zlyhania v závodoch prenajímateľa |
pokračovanie 8.1. : (za predpokladu, že prenajímateľ zachoval odbornú starostlivosť za účelom zabránenia vzniku uvedenej udalosti) a/alebo na strane jeho (sub)dodávateľov – oslobodzujú dotknutú zmluvnú stranu na obdobie ich vplyvu a v rozsahu ich účinku od zmluvných povinností bez toho, aby druhej zmluvnej strane vznikli akékoľvek nároky na náhradu škody. Dotknutá zmluvná strana je povinná druhú stranu okamžite informovať o druhu a predpokladanej dĺžke trvania uvedeného obmedzenia. |
8.2 Zmluvné strany sa zaväzujú oznámiť si všetky zmeny relevantných skutočností, ktoré sa zapisujú do obchodného, resp. živnostenského registra, najmä obchodné meno, sídlo, IČO, právnu formu, identifikačné údaje osôb oprávnených konať (štatutárny orgán), vyhlásenie likvidácie alebo konkurzu. |
8.5 Právne vzťahy touto zmluvou bližšie neupravené sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka. |
8.6 Túto zmluvu je možné meniť a doplniť len na základe dohody zmluvných strán formou písomného dodatku. |
8.9 Zmluvné strany zhodne vyhlasujú, že si túto zmluvu pred jej podpisom prečítali, že bola uzavretá po vzájomnom prerokovaní podľa ich skutočnej a slobodnej vôle, definitívne, vážne a zrozumiteľne, nie v tiesni alebo za očividne nevýhodných podmienok. Zmluvné strany týmto potvrdzujú pravosť tejto zmluvy svojim podpisom. |
10. Prenajímateľ (Dodávateľ) do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť Prílohu číslo 1 k Zmluve o nájme a užívaní hnuteľných vecí a to "Špecifikáciu zásobovacieho zariadenia" ktorá bude obsahovať nasledovné informácie : |
-----------------------Príloha č. 1. "Špecifikáciu zásobovacieho zariadenia"---------------------- |
10.1. Nájomca: Odb. číslo: IČO: IČ DPH: Bankové spojenie: č. účtu: |
10.2 Adresa inštalácie (ak nie je totožná so sídlom nájomcu): |
10.3. Zásobná nádrž: Médium: Typ: Výrobné číslo: max. prevádzkový tlak: |
10.4. Odparovač/ohrievač: Médium: Typ: Výrobné číslo: Výkon: |
10.5. Ostatné zariadenia odparovacej stanice: |
10.6. Ostatné zariadenia/prístroje: |
10.7. On-site/zmiešavač plynov: Médium: Typ: Výrobné číslo: Max. prevádz. tlak: Výkon: |
10.8. Kompresor: Médium: Typ: Výrobné číslo: Max. prevádz. tlak: Výkon: |
10.9. Tlakové nádoby: Médium: Typ: Výrobné číslo: Max. prevádz. tlak: Objem: |
10.10. Analyzátor: Merané médium: Typ: Výrobné číslo: Merací rozsah: |
10.11. Hranica dodávky |
----- Príloha č. 2 k Zmluve o nájme a užívaní hnuteľných vecí - Prevádzka a údržba zásobovacích zariadení ------- |
I. Opatrenia vykonávané prenajímateľom |
Prenajímateľ vykoná nasledovné práce, ktoré sú potrebné na udržanie správneho stavu zásobovacieho zariadenia: |
1. Odstránenie všetkých nájomcom ohlásených vád, pokiaľ ich odstránenie, resp. nápravu, nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení. |
2. Vykonanie všetkých prác súvisiacich s uvedením zásobovacieho zariadenia do prevádzky a jeho udržiavanie v prevádzkyschopnom stave, pokiaľ udržiavanie v prevádzkyschopnom stave nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení. |
3. Pravidelná kontrola zásobovacieho zariadenia nasledovne: |
a. pri každom plnení uskutočnenie vizuálnej kontroly plnenej zásobnej nádrže vodičom |
b. prehliadka a kontrola funkčnosti zásobníkovej stanice v zmysle platných predpisov minimálne 1x ročne |
4. Uskutočnenie, resp. zabezpečenie všetkých skúšok stanovených na základe platných právnych predpisov v rámci určených lehôt. |
5. Vyškolenie obslužného personálu nájomcu počas odovzdania zásobovacieho zariadenia. |
6. Prenajímateľ o vykonanom zaškolení vyhotoví písomný protokol. |
II. Opatrenia vykonávané nájomcom |
1. Nájomca sa zaväzuje dodržiavať všetky predpisy, ktoré sú potrebné pre bezpečnú prevádzku zásobovacieho zariadenia, najmä ako výhradného technického zariadenia. |
2. Počas trvania nájomného vzťahu je nájomca povinný zabezpečovať odbornú spôsobilosť obslužného personálu podľa platných predpisov. |
3. Nájomca má právo manipulovať s armatúrami potrebnými pre príslušný účel použitia na základe poskytnutého návodu na používanie prostredníctvom primerane zaškolených pracovníkov nájomcu (pozri I. bod 5). Akýkoľvek iný zásah do zásobovacieho zariadenia alebo zmena na zásobovacom zariadení, na výkon ktorých nebol pracovník nájomcu zaškolený v zmysle protokolu, je nájomca oprávnený vykonať len po predchádzajúcom písomnom súhlase prenajímateľa a odbornej konzultácii s prenajímateľom. |
4. Nájomca je povinný bez zbytočného odkladu informovať prenajímateľa o všetkých funkčných poruchách a poškodeniach. Opravy smie uskutočňovať len zaškolený pracovník nájomcu, a to v rozsahu protokolu o poučení, alebo poverený pracovník prenajímateľa. |
5. Nájomca na základe návodu na používanie zariadenia podľa článku 1 ods. 1.1 zmluvy je povinný vypracovať miestny prevádzkový predpis. |
6. Nájomca zahrnie zásobovacie zariadenie do svojho požiarneho plánu a pokiaľ je to potrebné, do svojho poplachového plánu a plánu na odvrátenie nebezpečenstva. |
7. Nájomca sa zaväzuje, že prostredníctvom zaškolenej osoby vykoná v zmysle prevádzkového predpisu obhliadku zásobovacieho zariadenia podľa článku 1 ods. 1.1 zmluvy a skontroluje jeho prevádzkyschopnosť. |
8. V prípade, ak je súčasťou zásobovacieho zariadenia telemetria, táto poskytuje len približnú informáciu o množstve plynu v nádrži za účelom optimalizácie zásobovania. Inštalácia telemetrie nezbavuje nájomcu povinnosti sledovania obsahu plynu v zásobníku, objednávania plynu (ibaže by v osobitnej Rámcovej dohode bolo dojednané inak) a včasného nahlasovania zmien odoberaného množstva plynu, najmä ak dôjde k odberu viac ako 15% v porovnaní s minulým obdobím. |
9. Nájomca je povinný zabezpečiť, aby boli dodržané ochranné pásma (zóny) podľa prísl. predpisov. |
10. Nájomca nesmie bez predchádzajúceho písomného súhlasu prenajímateľa odstavovať existujúce bezpečnostné zariadenia. |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
18. Spoločné ustanovenia k vyššie uvedeným alternatívam: |
18.1. Dodávateľ je povinný vykonať nasledovné práce, ktoré sú potrebné na zabezpečenie chodu zásobovacieho zariadenia: |
a) odstránenie všetkých Objednávateľom nahlásených vád, pokiaľ ich odstránenie resp. nápravu nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení |
b) vykonanie všetkých prác súvisiacich s uvedením zásobovacieho zariadenia do prevádzky a jeho udržiavanie v prevádzkyschopnom stave, ak toto nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení |
c) vykonanie pravidelných kontrol zásobovacieho zariadenia minimálne v rozsahu: |
c.1) pri každom plnení uskutočnenie vizuálnej kontroly plnenej zásobnej nádrže |
c.2) prehliadka a kontrola funkčnosti zásobníkovej stanice v zmysle platných predpisov minimálne raz ročne |
d) vykonanie všetkých skúšok stanovených na základe platných právnych predpisov v rámci určených lehôt |
e) Dodávateľ sa zaväzuje, že počas doby trvania Rámcovej dohody zabezpečí opravu zásobovacieho zariadenia do 24 hodín od nahlásenia jeho poruchy, resp. počas pracovných dní zabezpečí do 24 hodín od nahlásenia poruchy náhradné zásobovanie predmetným tovarom |
f) Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť potrebnú súčinnosť pre prípad zmeny zásobníkovej stanice a to prípadne aj poskytnutím prenosného zásobníka na medicinálny kyslík. |
g) Dodávateľ musí zabezpečiť dopĺňanie stacionárneho zásobníka kyslíka autocisternou s objemom nie väčším ako 7000 L. Uvedená podmienka vyplýva z dispozičných pomerov areálu objednávateľa. |
18.2. Objednávateľ bude prevádzkovať zásobovacie zariadenie a vykonávať pravidelné kontrolné opatrenia v rozsahu: |
a) Objednávateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky predpisy potrebné pre bezpečnú prevádzku zásobovacieho zariadenia a to vzhľadom k jeho zatriedeniu ako výhradné technické zariadenie |
b) Objednávateľ počas trvania nájomného vzťahu zabezpečí odbornú spôsobilosť obslužného personálu podľa platných predpisov |
c) Objednávateľ má právo manipulovať s armatúrami potrebnými pre príslušný účel použitia na základe poskytnutého návodu na používanie prostredníctvom primerane zaškolených pracovníkov Objednávateľa. Akýkoľvek iný zásah do zásobovacieho zariadenia alebo zmena na zásobovacom zariadení, na výkon ktorých nebol pracovník Objednávateľa zaškolený v zmysle protokolu, Objednávateľ vykoná len po predchádzajúcom písomnom súhlase dodávateľa a odbornej konzultácie s ním. |
d) Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu informovať dodávateľa o všetkých funkčných poruchách a poškodeniach. Opravy bude uskutočňovať len zaškolený pracovník Objednávateľa alebo poverený pracovník Dodávateľa. |
e) Objednávateľ na základe návodu na používanie zariadenia vypracuje miestny prevádzkový predpis |
f) Objednávateľ zahrnie zásobovacie zariadenie do svojho požiarneho plánu ak je to potrebné poplachového plánu a plánu na odvrátenie nebezpečenstva |
g) Objednávateľ prostredníctvom zaškolenej osoby vykoná v zmysle prevádzkového predpisu obhliadku zásobovacieho zariadenia a skontroluje jeho prevádzkyschopnosť |
h) Objednávateľ zabezpečí aby boli dodržané ochranné pásma (zóny) podľa príslušných predpisov |
i) Objednávateľ nebude bez predchádzajúceho písomného súhlasu Dodávateľa odstavovať existujúce bezpečnostné zariadenia a oznámi Dodávateľovi potrebu opráv bez zbytočného odkladu |
19. Splatnosť faktúr je stanovená na 14 dní od vystavenia faktúry Objednávateľovi. |
20. Objednávateľ neposkytuje na predmet zmluvy preddavky ani zálohy. |
20.1. Objednávateľ je povinný uhradiť kúpnu cenu za predmet zákazky na základe faktúry vystavenej Dodávateľom a to bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa. Lehota splatnosti jednotlivých faktúr je 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. |
21. V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy je Objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia denne. |
22. Ďalšie Osobitné ustanovenia |
22.1. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky v dohodnutom rozsahu, v akosti a vyhotovení, ktoré zodpovedá účelu použitia a spĺňa technické a kvalitatívne parametre podľa platnej výrobnej dokumentácie a príslušných platných noriem. Dodávateľ je povinný dodávať predmet zákazky s dobou použiteľnosti minimálne 2 roky. |
22.2. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak Dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto Rámcovej dohody, z dôvodov na strane Dodávateľa, dodať predmet zákazky podľa objednávky, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si dodanie predmetu zákazky (ktorý je predmetom dodania podľa tejto Rámcovej dohody), zodpovedajúcej kvality od iného Dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. V prípade opakovaných problémov s dodaním predmetu zákazky podľa vyššie uvedeného je Objednávateľ oprávnený od tejto Rámcovej dohody odstúpiť. |
23. Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto Rámcovej dohody tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za Objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
24. Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov v zmysle OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) podľa Čl. VI bod 6.1.8. |
25. Záverečné ustanovenia |
26. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto |
pokračovanie 26 : skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto Rámcovej dohody a nižšou cenou. |
26.1. Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. Porušenie tejto povinnosti |
pokračovanie 26.1. : sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
26.2. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. Ak v momente uzavretia Rámcovej dohody nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Rámcová dohoda nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
pokračovanie 26.3. : Objednávateľ je oprávnený od Rámcovej dohody odstúpiť, ak v Momente uzavretia Rámcovej dohody nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
26.4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
27. Objednávateľ po uzatvorení Rámcovej dohody: |
27.1 Oznámi Dodávateľovi informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu Objednávateľa, oprávnené osoby Objednávateľa ohľadne objednávok a komunikácie, ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do 24 hodín po momente uzatvorenia Rámcovej dohody. |
27.2. Oznámi Dodávateľovi každú zmenu kontaktnej osoby oprávnenej konať za Objednávateľa a to najneskôr do 3 pracovných dní pred vykonaním takejto zmeny. |
27.3. Doručí Dodávateľovi po momente uzatvorenia rámcovej dohody do 24 hodín "Tabuľku s rozpisom štruktúry ceny" s mernými jednotkami, ako aj ich prenájom, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby resp. v zmysle bodu 3.1. tejto Rámcovej dohody. |
28. Dodávateľ po uzatvorení Rámcovej dohody: |
28.1 Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu Dodávateľa, oprávnené osoby Dodávateľa ohľadne objednávok a komunikácie, ktorá bude konať veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do 24 hodín po momente uzatvorenia Rámcovej dohody, |
28.2. Oznámi Objednávateľovi každú zmenu kontaktnej osoby oprávnenej konať za Dodávateľa a to najneskôr do 3 pracovných dní pred vykonaním takejto zmeny. |
28.3. Doručí Objednávateľovi vyplnenú "Tabuľku s rozpisom štruktúry ceny" s mernými jednotkami, ako aj ich prenájom, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby do 3 pracovných dní od jej doručenia Objednávateľom Dodávateľovi v zmysle bodu 3.1. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
28.4. Prenajímateľ (Dodávateľ) do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť Prílohu č. 1 "Špecifikáciu zásobovacieho zariadenia" v zmysle bodu 10. až 10.11. Zmluvy o nájme a užívaní hnuteľných vecí a Prílohu č.2. Zmluve o nájme a užívaní hnuteľných vecí - Prevádzka a údržba zásobovacích zariadení. |
29. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Rámcovej dohody riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
30. Dodávateľ dodá predmet zákazky Objednávateľovi najneskôr do siedmich (7) kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia výzvy/objednávky na dodanie predmetu zákazky, ktorá bude Dodávateľovi zaslaná Objednávateľom. "Výzva na dodanie medicinálnych, technických a špeciálnych plynov a súvisiacich služieb pre Objednávateľa"/objednávka, bude Dodávateľovi zaslaná po splnení požiadaviek |
pokračovanie 30. : Objednávateľa definovaných v bodoch 26.1, 28.1, 28.2, 28.3, 28.4, 33, 33.1, 33.2, 34, 35, 36, 37, 38, 39 po kontrole predložených dokladov Dodávateľom Objednávateľovi. |
31. Majetkové sankcie |
31.1. V prípade nedodržania dodacích podmienok podľa Dodacích podmienok tejto Rámcovej dohody a povinností ohľadne Reklamácii predmetu zákazky, vady predmetu zákazky tejto Rámcovej dohody zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 1 000 €. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Dodávateľovi. |
Názov | Upresnenie |
Ďalšie doklady ktoré Dodávateľ doručí Objednávateľovi po momente uzatvorenia Rámcovej dohody. | |
32. Okrem uvedených poplatkov v opisnom formulári si uchádzač nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky za dopravu a nájom. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
33. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Povolenie na veľkodistribúciu medicinálnych plynov vydané MZSR podľa Zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Overenú kópiu dokladu. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
33.1. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: 1.1.1 Oprávnenie na vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok vyhradených technických zariadení plynových podľa vyhlášky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len „vyhláška č. 508/2009 Z. z.“), vydané oprávnenou | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
pokračovanie 33.1. : v zmysle Zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov.- úradne osvedčená kópia dokladu | |
33.2. Oprávnenie na vykonávanie opráv vyhradených technických zariadení plynových podľa vyhlášky č. 508/2009 Z. z., vydané oprávnenou osobou v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov.- úradne osvedčená kópia dokladu | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
34. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Registračné rozhodnutie pre kyslík plynný s identifikačným listom s registrovanými fľašami 200bar fľaše 2L s integrovaným ventilom (IV) | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
35. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Registračné rozhodnutie pre oxid dusný s identifikačným listom | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
36. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Registračné rozhodnutie pre Argón medicinálny s identifikačným listom | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
37. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Certifikát ISO 9001 | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
38. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: doklad o registrácii, resp. rozhodnutie vydané ŠÚKL o registrácii humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku 200 bar | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
39. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: potvrdenie uchádzača, že disponuje servisným strediskom a pohotovostnou službou v prípade poruchy | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
40. V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov,pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný –ekvivalentný výrobok alebo materiál, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a ak má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady. | |
41. Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: - predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, | |
41.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, | |
41.2. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky Objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/Rámcovej dohody. | |
41.3. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu Rámcovej dohody, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. | |
41.4. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zákazky tejto Rámcovej dohody. | |
Použité skratky : | |
ZVO | Zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
(IV) | integrovaný ventil |
(MJ) | merná jednotka |
EKS | Elektronický kontraktačný systém |
Satinského 1, 811 08, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 kompletné plnenie predmetu zákazky
41 075,27
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2016 14:54
22.12.2016 15:00
22.12.2016 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2016 15:14 - Vstupná ponuka | 41 075,00 | € | Cena bez DPH |
22.12.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 950,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: