00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35789719
Gekkon s.r.o.
Rybničná 30, Bratislava, 83107, SVK
Ručný paletový vozík
vozík
Tovar
1. Ručný paletový vozík
|
|
---|---|
Funkcia |
Ručný paletový vozík na prenášanie materiálu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Ručný paletový vozík | ks | 1 | ||
2. Nosnosť | kg | 2000 | ||
3. Vlastná hmotnosť | kg | 77 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Celkové rozmery š x h x v | 540 x 1550 x 1240 mm |
2. Single vidlicové kolesá | z polyuretánu pre pohodlnú manipuláciu a nájazd/výjazd z paliet |
3. Obslužný oj | 3 pozície (zdvih - pokles - neutrál) |
4. Riadiace kolesá | polyuretánové, priemer 20 cm, odolné voči odretiu, pre chúlostivé podlahy |
5. Konštrukcia | pevná |
6. Hydraulický zdvižný systém je vybavený bezpečnostným ventilom proti preťaženiu | |
7. Záruka | 1 rok |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy výrobcu, typ a technické parametre ponúkaného tovaru. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
5. Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, zaškolenie obsluhy a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). Cena je platná ako maximálna. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
6. 5. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
7. Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
8. Plnenie sa uskutoční na základe objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. |
9. Presný termín dodania tovaru dodávateľ vopred telefonicky, prípadne mailom dohodne s kontaktnou osobou objednávateľa. |
10. Požadovaný tovar bude dodaný najneskôr do 7 dní odo dňa doručenia objednávky. |
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Nábrežie mládeže 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
16.01.2017 10:00 — 27.01.2017 15:00
1,00 súbor
287,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.12.2016 11:33
10.01.2017 10:00
10.01.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2016 12:48 - Vstupná ponuka | 286,80 | € | Cena s DPH |
15.12.2016 12:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 286,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: