00313211
Obec Zeleneč
Školská 224/5, Zeleneč, 91921, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
stravné poukážky
stravné lístky
Tovar, Služba
1. stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov |
počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných lístkov s minimálne 100 zariadeniami v Trnave |
poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 3,50 | ||
výška provízie | % | 1,5 | ||
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok za štvrťrok | ks | 680 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravný lístok obsahuje | názov a logo dodávateľa |
stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
stravný lístok obsahuje | rok platnosti |
doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
periodicita objednávok | štvrťročne |
Názov |
Dodávka stravných lístkov sa bude vykonávať štvrťročne na základe objednávky. |
Stravné lístky budú dodávané do sídla objednávateľa. |
Objednávky budú zasielané e-mailom, poštou alebo telefonicky, dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od podania objednávky. |
Objednávateľ má právo na vrátenie nepoužitých stravných lístkov, čo prebehne výmenou za stravné lístky v rovnakej nominálnej hodnote ale na nové emisné obdobie. |
Zmena nominálnej hodnoty stravného lístka počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude. |
V provízií sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním stravných lístkov. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné lístky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov, z ceny poplatku za poskytnuté služby a z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Objednávateľ uhradí vyfakturovanú sumu do 15 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na bankový účet dodávateľa. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží výpočet výšky poplatku za poskytnuté služby v % a zoznam minimálne 100 zariadení v Trnave, s ktorými má uzatvorené zmluvy na využitie stravných lístkov. |
Školská 224/5, Zeleneč, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
02.01.2017 11:08 — 29.12.2017 11:08
2 720,00 kusy
9 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.12.2016 11:11
20.12.2016 11:06
20.12.2016 11:21
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2016 13:07 - Vstupná ponuka | 9 700,00 | € | Cena s DPH |
19.12.2016 10:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 520,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: