30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
31337775
NIMAG, spol. s r.o.
Prievozská 4/B, Bratislava, 821 09, SVK
Nákup operačných svietidiel nad stoly a vyšetrovacie lampy s mobilným stojanom
operačná lampa, vyšetrovacie svietidlo
Tovar, Služba
1. Nákup operačných svietidiel nad stoly a vyšetrovacie lampy s mobilným stojanom
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka operačných svietidiel nad stoly a vyšetrovacích lámp s mobilným stojanom vrátane služieb spojených s dodávkou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Stropná operačná integrálna reflektorová lampa jednoramenná | ks | 7 | ||
2. Vyšetrovacia lampa stolová s lupou + stojan s kolieskami | ks | 17 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Stropná operačná integrálna reflektorová lampa jednoramenná: | - 140 000 lx, min. Ra 95, min. R9 90, teplota podania farieb v min. rozsahu 3750-4750 K (v min. piatich krokoch), životnosť min. 40 000 hodín, endoskopické nastavenie 5%, |
- | ovládanie svietidla priamo na ramene svietidla, LED |
2. Vyšetrovacia lampa stolová s lupou + stojan s kolieskami: | - na 5 nohách pre vyšetrovaciu lampu s lupou, šošovka o priemere 125 mm, 3 násobné zväčšenie, kruhová žiarivka o priemere 205 mm, 230V/22W, |
- | ochranná sklopná clona proti poškriabaniu, pružinový nosný mechanizmus |
Názov |
1. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať tovar na miesta plnenia vrátane služieb spojených s dodávkou na jednotlivé pracoviská, s kompletnou inštaláciou, sfunkčnením, zaškolením obsluhy, záručným servisom, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a záväzok objednávateľa prevziať predmet zmluvy a zaplatiť kúpnu cenu podľa dodaného rozpisu. |
2. Predmetom tejto zmluvy je i záväzok dodávateľa vykonať bezodplatne počas záručnej doby záručný servis a servisné prehliadky tovaru dodaného na základe tejto zmluvy podľa odporúčaní a pokynov výrobcu. |
3. Predmetom tejto zmluvy je tiež poskytovanie služieb spojených s dodávkou tovaru na pracoviská objednávateľa, s kompletnou inštaláciou a sfunkčnením, vrátane zaškolenia obsluhy a odvozu a likvidácie obalového materiálu dodaného tovaru. Predmetom tejto zmluvy je aj vynesenie, vyloženie a montáž tovaru na miesto určené objednávateľom. |
4. Súčasťou dodávky tovaru je aj odovzdanie všetkých dokladov a dokumentov týkajúcich sa predmetu tejto zmluvy, preukazujúcich pôvod tovaru a jeho riadnu prevádzkyschopnosť. Zároveň dodávateľ odovzdá objednávateľovi aj všetky príručky a návody potrebné pre riadnu obsluhu predmetu tejto zmluvy. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy v bezchybnom stave a v kvalite I. triedy, nový a nevystavovaný, bez závad a v dohodnutom termíne. Dodávateľ pri dodávke tovaru zabezpečí aj jeho montáž a odskúšanie. Objednávateľ sa zaväzuje, že predmet zmluvy prevezme a uhradí za neho dohodnutú kúpnu cenu. |
6. Kúpna cena bude uhradená objednávateľom čiastkovými platbami na základe faktúr vyhotovených dodávateľom po dodaní čiastkových plnení podľa jednotlivých objednávok a podpísaní dodacích listov, ktoré budú vyhotovené dodávateľom, v deň odovzdania a prevzatia predmetu zmluvy v jednotlivých miestach dodania. Súčasťou daňového dokladu budú dodacie listy na dodávku tovaru, potvrdené objednávateľom, ktoré budú obsahovať označenie dodaného tovaru, počty jednotlivých druhov dodaného tovaru, mená a podpisy odovzdávajúceho a preberajúceho, pečiatku a dátum prevzatia predmetu zmluvy. |
7. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne za plnenia vyplývajúce z konkrétnej objednávky a musí okrem povinných náležitostí obsahovať číslo zmluvy, číslo objednávky, druh tovaru, mernú jednotku, požadované množstvá, jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH ku každej položke tovaru, cenu celkom bez DPH za položku a celkovú cenu s DPH za položku v súlade s podrobným rozpisom jednotkových cien predloženým dodávateľom. |
8. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
9. Miestom plnenia predmetu zmluvy sú pracoviská objednávateľa v Košiciach, v Prešove, v Poprade, v Banskej Bystrici, v Martine, v Žiline, v Nitre a Bratislave ktoré budú špecifikované vo vyhotovenej objednávke s presnými adresami, telefónnymi číslami a kontaktnými osobami objednávateľa. V prípade pracoviska objednávateľa v Košiciach je dodávateľ povinný tovar dodať, namontovať a odskúšať v súčinnosti so spoločnosťou, ktorá vykonáva rekonštrukciu budovy pracoviska v Košiciach. |
10. Dodávateľ je povinný tovar dodať, namontovať a odskúšať po obdržaní písomnej objednávky v dodacej lehote 30 dní od obdržania písomnej objednávky, ktorá obsahuje všetky požadované údaje. Objednávku vyhotoví objednávateľ. Objednávateľ môže v objednávke stanoviť aj dlhšiu dodaciu lehotu v závislosti od náročnosti dodávky a druhu dodávaného tovaru. |
11. Objednávku je objednávateľ povinný zaslať dodávateľovi poštou, alebo e-mailom. Objednávka musí obsahovať názov a typové označenie objednávaného predmetu zmluvy, množstvo (počet kusov), presnú adresu miesta dodania, kontaktnú osobu zodpovednú pre danú dodávku s uvedením čísla telefónu a fakturačné údaje. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať dodanie tovaru podľa svojich potrieb kedykoľvek v priebehu platnosti zmluvy. |
12. Objednávateľ v deň dodania a prevzatia predmetu zmluvy preverí, či je dodaný predmet zmluvy v súlade technickou špecifikáciou predmetu zákazky. V prípade, že zistí nesúlad dodaného predmetu zmluvy s technickou špecifikáciou predmetu zákazky, resp. zistí jeho poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady), má právo odmietnuť prevziať dodaný predmet zmluvy, pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať nový predmet tejto zmluvy, |
spĺňajúci kritériá podľa tejto zmluvy a príslušných noriem v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. |
13. Predmet tejto zmluvy sa považuje za dodaný (resp. záväzok dodávateľa dodať tovar podľa tejto zmluvy za splnený) dňom prevzatia predmetu objednávky kontaktnou osobou objednávateľa určenou v objednávke, po inštalácii dodaného tovaru, sfunkčnenia dodaného tovaru, jeho odskúšania a zaškolenia jeho obsluhy. Kontaktná osoba objednávateľa potvrdí prevzatie predmetu objednávky podpisom a odtlačkom pečiatky na preberacom protokole, resp. dodacom liste. Dodací list podpisujú poverení zamestnanci dodávateľa a objednávateľa. |
Dodací list je podkladom na úhradu faktúry (prípadne môže byť faktúra zároveň aj dodacím listom). |
14. Záručná doba na predmet zmluvy je najmenej 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom, pokiaľ výrobca dodaného tovaru neposkytuje dlhšiu záručnú dobu. Počas záručnej doby bude dodávateľ poskytovať objednávateľovi bezplatný servis a údržbu dodaného tovaru. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať objednávateľovi servis dodaného tovaru v záručnej dobe bezplatne. |
16. Po uplynutí záručnej doby má objednávateľ právo požiadať dodávateľa o vykonanie pozáručného servisu. Cena pozáručného servisu bude stanovená dohodou zmluvných strán. |
17. V prípade, že dodávateľ poruší akúkoľvek z povinností uvedených v zmluve, má objednávateľ voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 300,00 EUR za každé porušenie povinnosti. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody v plnej výške spôsobenej objednávateľovi porušením povinností dodávateľa. |
18. Dodanie bude rozložené postupne na základe objednávok v rokoch 2016 -2017. |
19. Dodávateľ uvádza všetky ceny zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. |
20. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. |
21. V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej špecifikácii, predstavuje to podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od zmluvy. |
22. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, ktorý bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
23. Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia (typové označenie dodávaného tovaru, spolu s katalógovými listami a vyobrazením výrobku) do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
24. V prípade, že výroba požadovaného typu tovaru podľa technickej špecifikácie bude ukončená, dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi modifikovaný tovar rovnakého druhu s rovnakými parametrami v rovnakej, alebo vyššej kvalite a v cene ako je tovar podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
25. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobcu alebo výrobku, objednávateľ pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa považuje výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené v opise. |
26. Objednávateľ sa zaväzuje do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy poskytnúť presné adresy miest plnenia a kontaktné osoby na jednotlivých pracoviskách. |
27. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, alebo do kompletného dodania tovaru podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
28. Zmluvu možno vypovedať v priebehu jej platnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota sú 2 mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po kalendárnom mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Ipeľská č. 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
02.01.2017 08:00 — 31.12.2017 18:00
1,00 komplet
70 670,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2016 15:54
20.12.2016 11:00
20.12.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2016 09:48 - Vstupná ponuka | 69 600,00 | € | Cena s DPH |
20.12.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 66 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: