00316792
Mesto Martin
Námestie S.H. Vajanského 1, Martin, 03649, SVK
31612989
CORA GEO, s.r.o.
A.Kmeťa 5397/23, Martin, 03601, SVK
Technická podpora a služby spojené s údržbou a rozvojom informačných systémov samosprávy CG (CORAgeo).
CG, ISS, GISAM, eGOV, hot-line, servisné zásahy, aktualizácie, update, upgrade, servis, podpora systému, údržba systému, poskytovanie podpory
Služba
1. Technická podpora a služby spojené s údržbou a rozvojom informačných systémov samosprávy CG (CORAgeo).
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom informačných systémov od poskytovateľa CORAgeo (IS CG) a to: Informačného systému samosprávy (ďalej „CG ISS“), geografického informačného systému (ďalej len „CG GISAM“), riešenia pre podporu eGovernmentu (ďalej len „CG eGOV“) v rozsahu: údržba licencií používaného licenčného softvéru (ďalej len LSW), údržba licencií (update) používaného aplikačného softvéru (ďalej len ASW), technické zhodnotenie (upgrade) používaného ASW , hot-line podpora, technická podpora software, metodická podpora, školenia, riadenie projektu, bezpečnostná politika. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Údržba licencií používaného licenčného softvéru (ďalej len LSW) Oracle DB SEO, ASFU–k predmetu plnenia | 1-procesorová licencia | 1 | ||
Údržba licencií (update) používaného aplikačného softvéru (ďalej len LSW) pre všetky moduly IS CG (CG ISS, CG GISAM, CG eGOV) používané objednávateľom. | počet modulov | 74 | ||
Technické zhodnotenie (upgrade) aplikačného softvéru (ďalej len ASW) | človekohodina | 417 | ||
Hot-line podpora | človekohodina | 50 | ||
Technická podpora (1 človekodeň= 8 človekohodín) | človekodeň | 8 | ||
Metodická podpora (1 človekodeň= 8 človekohodín) | človekodeň | 14 | ||
Školenia (1 človekodeň= 1 účastník/8 hodín) | človekodeň | 20 | ||
Riadenie projektu | človekodeň | 6 | ||
Bezpečnostná politika | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Údržba licencií používaného licenčného softvéru (ďalej len LSW): | Nové verzie LSW v termínoch vydania a podľa pravidiel autorských spoločností budú realizované na základe dohody zmluvných strán a v súlade s platnými cenami autorských spoločností - ORACLE |
Údržba (update) licencií aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Zaisťovanie kompatibility ASW s novými verziami operačných systémov, po poskytovateľom overenej a potvrdenej kompatibilite s ASW v súlade s výrobným plánom poskytovateľa. |
Údržba (update) licencií aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Vykonávanie zmien ASW vyplývajúcich zo všeobecne platnej legislatívy, ktorá priamo súvisí s funkciami ASW a to vo forme nových verzií (min. 3 verzie) a opráv - kumulatívnych zmien (12 KZ). |
Údržba (update) licencií aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Kontrola implementácií nových verzií a opráv u objednávateľa poskytovateľom. |
Údržba (update) licencií aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Poplatok za používanie licencií v súlade s Autorským zákonom. |
Údržba (update) licencií aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Zapracovanie opisu zmien do dokumentácie k ASW. |
Technické zhodnotenie (upgrade) aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Zapracovanie technických zmien a systémových úprav zabezpečujúcich novú funkčnosť príp. výraznú zmenu funkčnosti ASW vo forme verzií, pričom ročne budú vydané minimálne tri verzie. |
Technické zhodnotenie (upgrade) aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Zapracovanie špecifických požiadaviek objednávateľa a spracovanie údajov podľa jeho postupov a návrhov, ktoré sú rozdielne od algoritmov štandardne dodávaných a zapracovaných do ASW. |
Technické zhodnotenie (upgrade) aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Dodanie priestorových údajov záujmových území objednávateľa (digitálne geodetické údaje) a súvisiacich služieb za účelom ich využitia v informačných systémoch CG. |
Technické zhodnotenie (upgrade) aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Služby spojené s napĺňaním informačného systému údajmi, čo zahŕňa celý životný cyklus spracovania údajov: príprava, transformácia, migrácia, čistenie a import údajov. |
Technické zhodnotenie (upgrade) aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Špecifické analytické a programátorské práce, ktoré priamo nezasahujú do jednotlivých aplikácií (CG ISS, CG GISAM, CG eGOV), ale súvisia s prácou s nimi. |
Technické zhodnotenie (upgrade) aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Objednávateľ má nárok aj na úpravy ASW, ktoré si vyžiadali iní zákazníci poskytovateľa, a ktoré boli zaradené do verzie distribuovanej poskytovateľom ak prejaví o ne záujem. |
Technické zhodnotenie (upgrade) aplikačného softvéru (ďalej len ASW): | Požiadavky objednávateľa budú evidované v CG HelpDesku. Informáciu o zaradení do verzie nájde objednávateľ v aplikácii CG HelpDesk. |
Hot-line podpora: | Prístup do systému CG HelpDesk: www.helpdesk.corageo.sk pre 40 pracovníkov objednávateľa. |
Hot-line podpora: | CG HelpDesk poskytuje možnosť zadávania, kontroly a odsúhlasovania požiadaviek a chýb ASW, objednávania školení a metodickej podpory, dokumentáciu k IS a prehľad čerpania položiek tejto zmluvy. |
Hot-line podpora: | Telefonická podpora pre IS CG. Telefonická podpora používateľom pri práci s IS CG, poskytovanie doplňujúcich informácií a metodík potrebných pri práci s CG IS. |
Hot-line podpora: | Vzdialená správa. Technická podpora riešenia požiadaviek používateľov IS CG prostredníctvom vzdialeného prístupu na servery objednávateľa. |
Technická podpora: | Profylaktika IS - činnosti súvisiace s prevenciou vzniku hardwérových a softwérových incidentov. Testovanie serverov, diskových polí, operačných systémov, laplikačnej vrstvy). |
Technická podpora: | Údržba databáz a údajov - činnosti spojené s indexovaním, zálohovaním databáz, kontrola konzistencie údajov a pod. |
Technická podpora: | Inštalácia a konfigurácia serverových operačných systémov, ASW a súvisiaceho LSW. |
Technická podpora: | Logovanie činností za účelom optimálnej prevádzky a vyhodnocovania incidentov. Kontrola a vyhodnocovanie záznamov zo systémových logov, aplikačných logov. |
Technická podpora: | Udržiavanie testovacieho prostredia CG IS - inštalácia, konfigurácia a pravidelná aktualizácia a údržba. |
Metodická podpora: | Osobné konzultácie pracovníka poskytovateľa so zamestnancami objednávateľa za účelom riešenia konkrétnych otázok súvisiacich s využívaním informačného systému samosprávy na pracoviskách objednávateľa. |
Školenia: | Odborné školenia modulov ASW realizované pracovníkmi poskytovateľa v školiacom stredisku poskytovateľa. |
Riadenie projektu: | Riadenie projektu zahŕňa činnosti potrebné na úspešnú prevádzku informačného systému - príprava a koordinácia aktivít súvisiacich s plnením špecifických požiadaviek a integrácia ASW. |
Riadenie projektu: | Príprava a koordinácia metodických dní a školení pre objednávateľa. |
Riadenie projektu: | Pomoc pri rozvojových aktivách IS a to formou poradenstva, vypracovávaním štúdií dopadov zavádzania inovatívnych riešení ako aj priamym konzultovaním s potenciálnymi partnermi objednávateľa. |
Riadenie projektu: | Poradenstvo pre rozvoj softwérovej a hardwérovej infraštruktúry objednávateľa a optimalizácii prostredia s cieľom úspor výpočtových, kapacitných ako aj ekonomických parametrov prevádzkovaných IT. |
Riadenie projektu: | Kontrolné dni - stretnutia k realizácii projektu a k obchodným činnostiam, čerpaniu jednotlivých položiek podpory podľa tejto zmluvy. |
Riadenie projektu: | Záverečné vyhodnotenie stavu IS CG na záver trvania zmluvy formou písomného dokumentu, ktorého obsahom bude zhodnotenie doterajšej spolupráce, stav implementovaných modulov a návrh ďalšieho rozvoja. |
Riadenie projektu: | Prezentácia – zhodnotenie budovania informačných systémov na záver trvania zmluvy na základe požiadavky objednávateľa v termíne podľa vzájomnej dohody. |
Bezpečnostná politika | Vypracovanie Plánu zálohy a obnovy produktov CG v zmysle zákona o Informačných systémoch verejnej správy č. 275/2006 Z. z. a zákona o ochrane osobných údajov č. 122/2013 Z. z.. |
Názov |
Vzhľadom na skutočnosť, že predmetom zákazky je podpora a údržba informačných systémov objednávateľa, ktoré sú v súlade s ustanoveniami §65 a nasl. Zák. č. 185/2015 Z. z. (Autorský zákon) chránené licenčnou zmluvou, je zákazka určená len pre vlastníka autorských práv resp. inú osobu, na ktorú vlastník tieto práva previedol alebo jej udelil súhlas na poskytovanie predmetných služieb. Požaduje sa predložiť doklad o uvedených skutočnostiach (čestné prehlásenie, zmluva, dohoda a pod.) do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. V opačnom prípade bude zmluva bezodkladne vypovedaná. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy podľa jednotlivých položiek technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Zmluvné strany si do 5 pracovných dní navzájom písomne oznámia mená osôb a rozsah ich kompetencií, ktorí sú v zmysle ustanovení tejto zmluvy oprávnení jednať a podpisovať písomné záznamy a preberacie protokoly. |
Miesto, čas a spôsob plnenia: |
Miesto odovzdania predmetu zmluvy je sídlo objednávateľa. |
Telefonickú podporu zabezpečí poskytovateľ v čase od 8:00 hod. do 16:00 hod. v pracovných dňoch. V prípade, ak by poskytovateľ dočasne neposkytoval v určitých pracovných dňoch CG HotLine podporu (napr. medzi vianočnými sviatkami a Novým rokom, školenie pracovníkov HotLine) bude o tom objednávateľa v predstihu informovať. |
Riadenie projektu, technická podpora, metodická podpora a školenie budú realizované v termíne a rozsahoch podľa vzájomnej dohody zmluvných strán. |
Nevyčerpané rozsahy služieb v rámci jednotlivých zazmluvnených položiek je možné v prípade záujmu objednávateľa vzájomne presúvať, a to po dohode so poskytovateľom najneskôr. O tomto bude vyhotovený písomný záznam. |
Odovzdanie a prevzatie činností realizovaných u objednávateľa potvrdia obe zmluvné strany podpisom preberacieho a odovzdávacieho protokolu. |
Zoznam modulov IS CG, pre ktoré bude poskytovaný update si písomne potvrdia oprávnení zástupcovia zmluvných strán do piatich dní od uzatvorenia zmluvy. |
Platobné podmienky: |
Cenu za predmet plnenia uhradí objednávateľ na základe daňového dokladu. Faktúry budú obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Cena za údržbu licencií dodaného licenčného softvéru bude vystavená v mesiaci, kedy bude poskytovateľovi zo strany partnerskej spoločnosti zaslaná výzva na obnovenie podpory pre objednávateľa. V prípade, že objednávateľ nemá záujem o obnovenie podpory, môže požiadať o jej zastavenie minimálne 3 mesiace pred uplynutím platnosti podpory. |
Cena za ostatné služby, ktoré sú predmetom zmluvy je rozdelená do štyroch splátok a to k 31.1.2017; 30.4.2017; 31.7.2017 a 31.10.2017, a to vo vždy vo výške ¼ celkovej ceny. |
Poskytovateľ vystaví faktúry na základe fakturačného protokolu podpísaného oprávnenými zástupcami. |
Podmienky poskytovania služieb: |
Všetky aktualizácie ASW vo forme verzií a opráv budú realizované sprístupnením príslušných aktualizačných súborov. Samotnú aktualizáciu vykoná správca IS alebo osoba ním poverená. |
Zmeny v databáze ASW budú vykonávané zaslaním SQL dávky, ktorá tieto zmeny realizuje. Spustenie dávky bude realizovať správca IS alebo osoba ním poverená. |
V mimoriadnych prípadoch keď objednávateľ nie je schopný zabezpečiť aktualizáciu ASW a hrozí jeho nedostupnosť alebo nesprávna funkčnosť požiada o vykonanie uvedených zmien poskytovateľa. |
Zodpovednosť za vady: |
Poskytovateľ nezodpovedá za vady, ktoré boli spôsobené použitím podkladov a vecí poskytnutých objednávateľom a poskytovateľ ani pri vynaložení patričnej starostlivosti nemohol zistiť ich nevhodnosť, alebo na ňu upozornil objednávateľa a ten na ich použití trval. |
Poskytovateľ nenesie v žiadnom prípade zodpovednosť za následné škody, nech sú akékoľvek, ktoré by mohli vzniknúť nesprávnym alebo neoprávneným používaním dodaných produktov počas prevádzky, nesprávnou obsluhou alebo poškodením používateľom. |
V súvislosti s chybami ASW je určená nasledovná kategorizácia chýb ASW: |
Kritická chyba – chyba, ktorá má vplyv na podstatné činnosti ASW, pričom ASW nie je možné u objednávateľa používať na zabezpečenie činností opísaných v prílohách k jednotlivým zmluvám o dielo, týkajúcich sa objednávateľom zakúpených modulov, a objednávateľ nemôže použiť iné moduly ASW na realizáciu činností. |
Hlavná chyba - chyba, ktorá neumožňuje prácu s ASW podľa opisu v dokumentácii bez použitia iných metodických a technologických postupov. |
Malá chyba – chyba, ktorá nemá vplyv na spoľahlivosť a spôsob používania ASW v plynulej prevádzke. |
Reklamácia chyby predmetu zmluvy bude uplatnená písomne - objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu chyby dodaného ASW uplatní bezodkladne po jej zistení formou - fax, CG HelpDesk, e-mail adresovaný oprávnenému zástupcovi poskytovateľa. |
Potvrdenie reklamácie chyby zo strany poskytovateľa bude realizované podľa spôsobu jej ohlásenia – fax, CG HelpDesk, e-mail adresovaný oprávnenému zástupcovi objednávateľa. |
Čas na odstránenie chyby začína plynúť od jej potvrdenia u poskytovateľa a zaradenia do kategórie. Poskytovateľ je povinný reagovať na každú reklamáciu do 18 hodín od jej doručenia vo forme (fax, CG HelpDesk, e-mail adresovaný oprávnenému zástupcovi poskytovateľa) pričom do reakčnej doby je zahrnutá iba pracovná doba od 8:00 do 16:00 hod. |
Poskytovateľ sa zaväzuje začať činnosti potrebné na odstránenie chyby do 24 hodín od jej potvrdenia (reakčná doba), pričom do reakčnej doby je zahrnutá iba pracovná doba od 8:00 do 16:00 hod. |
Poskytovateľ sa zaväzuje odstrániť chyby nasledovne, ak sa strany nedohodnú inak: |
Kritickú chyba do 2 pracovných dní od uplynutia reakčnej doby, ak sa strany nedohodnú inak. |
Hlavnú chybu do 30 pracovných dní od uplynutia reakčnej doby, ak sa strany nedohodnú inak. |
Malú chybu v rámci najbližšej plánovanej verzie ASW. |
Za odstránenie chyby sa považuje aj jej preradenie do novej kategórie na základe čiastočného odstránenia chyby. Celkový čas na odstránenie chyby po preradení do novej kategórie nesmie prekročiť čas podľa druhu chybu, na ktorú bola daná chyba preklasifikovaná. |
Zmluvné pokuty a náhrady škody: |
Ak poskytovateľ nedodá služby v stanovenom termíne uvedenom v tejto zmluve, zaplatí zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu za každý aj začatý deň omeškania, čím nie je dotknutý zákonný nárok na úrok z omeškania. |
Ak objednávateľ nezaplatí zmluvnú cenu v lehote splatnosti, zaplatí zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dlžnej ceny za každý aj začatý deň omeškania. |
Náhrada škody sa riadi ustanoveniami Obchodného zákonníka 513/91 Z.z. §373 - §386. |
V prípade výpovede zmluvy zo strany objednávateľa má poskytovateľ nárok na uhradenie odmien za preukázateľne uskutočnené služby, uhradenie odplát za poskytnutie licencií, ako aj na uhradenie preukázateľne vynaložených nákladov na technické zhodnotenie informačného systému objednávateľa, ktoré neboli objednávateľom uhradené prostredníctvom rozsahov služieb uvedených ako predmet plnenia tejto zmluvy, a to ku dňu, ku ktorému začína plynúť výpovedná lehota. |
Záverečné ustanovenia: |
Meniť alebo dopĺňať obsah tejto zmluvy je možné len formou písomných dodatkov v zmysle platnej legislatívy. Dodatky k zmluve budú platné, ak budú riadne potvrdené a podpísané oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Práva a povinnosti účastníkov zmluvy neupravené touto zmluvou sa primerane riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka a Autorského zákona. |
Zmluva môže zaniknúť: |
dohodou zmluvných strán, |
výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez udania dôvodu pričom výpovedná lehota je 3 mesiace a začína plynúť od začiatku mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej strane doručená. |
Nám. S. H. Vajanského 1, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 31.12.2017 23:59
1,00 celok
110 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2016 15:34
20.12.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2016 17:22 - Vstupná ponuka | 109 080,00 | € | Cena s DPH |
19.12.2016 17:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 109 080,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: