00320439
Mesto Zvolen
Námestie slobody 22, Zvolen, 96001, SVK
45600198
ENEX trade, s. r. o.
Zlatovská 1962, Trenčín, 91105, SVK
Polopodzemné kontajnery MOLOK na separovaný zber odpadu - alebo ekvivalent
polopodzemný kontajner, nádoby na odpad
Tovar, Služba, Stavebná práca
1. Polopodzemné kontajnery MOLOK na separovaný zber odpadu - alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka polopodzemných kontajnerov na separovaný zber odpadu. |
Projektová a inžinierska činnosť súvisiaca s ohlásením drobnej stavby stojísk polopodzemných kontajnerov. |
Stavebné práce súvisiace s inštaláciou polopodzemných kontajnerov a úpravou povrchu stojísk. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka 1 - kontajner na zber komunálneho odpadu, bez nutnosti pevného spojenia so zemou, zapustený min. 60% svojej výšky do zeme. | ks | 10 | ||
Položka 2 - kontajner na zber plastového odpadu, bez nutnosti pevného spojenia so zemou, zapustený min. 60% svojej výšky do zeme. | ks | 5 | ||
Položka 3 - kontajner na zber papierového odpadu, bez nutnosti pevného spojenia so zemou, zapustený min. 60% svojej výšky do zeme. | ks | 5 | ||
Položka 4 - kontajner na zber VKM a kovového odpadu, bez nutnosti pevného spojenia so zemou, zapustený min. 60% svojej výšky do zeme. | ks | 5 | ||
Položka 5 - kontajner na zber skleneného odpadu, bez nutnosti pevného spojenia so zemou, zapustený min. 60% svojej výšky do zeme. | ks | 5 | ||
Položka 6 - projektová dokumentácia k ohláseniu drobnej stavby piatich stojísk. | ks | 1 | ||
Položka 7 - inžinierska činnosť súvisiaca s ohlásením drobnej stavby. | ks | 1 | ||
Položka 8 - výstavba stojísk polopodzemných kontajnerov. | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka 1 - kontajnery na zber komunálneho odpadu | |
vyhotovenie | objem 5 m3, telo šachty vrátane kotviacich prvkov, kontajner kruhového pôdorysu s priemerom 1680 až 1720 mm, výška nad terénom max. 1200 mm, hĺbka zapustenia pod terén max. 1600 mm |
Položky 2, 3, 4 - kontajner na zber plastového, papierového, VKM a kovového odpadu | |
vyhotovenie | objem 5 m3, telo šachty vrátane kotviacich prvkov, kontajner kruhového pôdorysu s priemerom 1680 až 1720 mm, výška nad terénom max. 1200 mm, hĺbka zapustenia pod terén max. 1600 mm |
Položka 5 - kontajnery na zber skleneného odpadu | |
vyhotovenie | objem 1,3 m3, telo šachty vrátane kotviacich prvkov, kontajner kruhového pôdorysu s priemerom 880 až 920 mm, výška nad terénom max. 1200 mm, hĺbka zapustenia pod terén max. 1600 mm |
Položky 1, 2, 3, 4, 5 | |
spôsob vyprázdňovania kontajnerov | jednobodový rýchloupínací systém zdvihu, zdvih a presun zberného vreca hydraulickým ramenom umiestneným na zberovom vozidle, bez potreby ďalšieho háku na otváranie kontajnera |
spôsob vyprázdňovania kontajnerov | systém otvárania zberového vreca musí mať jednoduchú manipuláciu popruhom resp. lanom a umožňovať obsluhu vyprázdňovania vreca a zároveň obsluhu hydraulického ramena jednou osobou, |
spôsob vyprázdňovania kontajnerov | systém otvárania zberového vreca musí byť zabezpečený poistkou proti nežiaducemu otvoreniu počas zdvihu a presunu, hmotnosť prázdnej zdvíhanej časti kontajnera maximálne 40 kg |
telo šachty kontajnera | 100 % recyklovateľný HDPE, vodotesné, hygienicky nezávadné a chemicky stále, v prípade požiaru nesmie uvoľňovať toxické plyny |
opláštenie nadzemnej časti tela šachty | zvislé lamely z drevo-kompozitného materiálu, farba jesenná hnedá alebo ekvivalent, na opláštení každého kontajnera upevnená plechová tabuľka s piktogramom a textom - názvom zložky separovaného odpadu |
veko kontajnera | 100 % recyklovateľný HDPE, odolné voči poveternostným podmienkam a UV žiareniu, v prípade požiaru nesmie uvoľňovať toxické plyny, hlavné veko v neutrálnej šedej farbe |
veko kontajnera | veká plniacich otvorov farebne odlíšené podľa zložiek odpadu (komunál - šedá, papier - modrá, plast - žltá, sklo - zelená, VKM a kov - červená), súčasťou dodávky bude aj podpera otvoreného veka |
zberové vrece | pevný recyklovateľný materiál, vodeodolný, hygienicky nezávadný, zaručujúci dlhodobé používanie bez potreby výmeny v záručnej dobe |
zberové vrece | pri Položke 3 - špeciálna úprava vreca pre kartón (zabezpečenie rozovretia dna prázdneho vreca), pri Položkách 4 a 5 - špeciálna úprava spevnenia vreca proti poškodeniu ostrými hranami (sklo a kov) |
záruka na polopodzemné kontajnery | Záručná doba 10 rokov je na pevné časti kontajnera = telo šachty, opláštenie ; záručná doba 2 roky je na pohyblivé časti kontajnera = veko a plniaci otvor, rýchloupínací systém, zberné vrece. |
lehota dodania | Polopodzemné kontajnery podľa Položiek 1, 2, 3, 4 a 5 budú dodané do 7 dní odo dňa doručenia písomného pokynu dodávateľovi. |
Položka 6 | Projektová dokumentácia k ohláseniu drobnej stavby 5 stojísk. Dodávka 3 x v tlačenej a 1x v elektronickej podobe do 10 pracovných dní odo dňa doručenia podkladov od objednávateľa. |
podklady od objednávateľa | Podklady od objednávateľa sú: presná lokalizácia jednotlivých stojísk v teréne, digitálne údaje z technickej mapy mesta (polohopis, výškopis, inžinierske siete). |
lehota poskytnutia podkladov | Podklady od objednávateľa budú elektronickou poštou doručené dodávateľovi najneskôr do 9.1.2017. |
autorské právo k podkladom | Údaje z digitálnej technickej mapy mesta sú poskytnuté len pre účel vyhotovenia projektovej dokumentácie. Nesmú byť použité na iný účel ani poskytnuté tretím osobám. |
podmienky vyhotovenia projektu | Maximálna plocha jedného stojiska bude 25 m2. Stavebno-technické riešenie stojiska musí zodpovedať § 139b zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon). |
podmienky vyhotovenia projektu | Projektová dokumentácia musí tvoriť úplný podklad pre ohlásenie drobnej stavby v zmysle stavebného zákona. |
Položka 7 | Zabezpečenie rozhodnutí, stanovísk, vyjadrení, súhlasov, posúdení alebo iných opatrení dotknutých orgánov a organizácií potrebných k ohláseniu drobnej stavby (doklady). |
lehota na podanie žiadostí | Žiadosti o vydanie dokladov budú dotknutým orgánom a organizáciám odoslané najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia podkladov od objednávateľa. |
informácia pre objednávateľa | Kópie žiadostí budú ako skeny doručené objednávateľovi elektronickou poštou v rovnakej lehote. |
lehota na doručenie dokladov | Všetky doklady potrebné k ohláseniu drobnej stavby budú doručené objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa získania posledného dokladu, najneskôr však do 28.2.2017. |
Položka 8 | Realizácia drobných stavieb stojísk kontajnerov podľa projektovej dokumentácie, v súlade s Oznámením k ohláseniu drobnej stavby a v súlade s technologickým predpisom výrobcu kontajnerov. |
lehota realizácie | Lehota na dokončenie drobných stavieb stojísk kontajnerov je 30 dní odo dňa odovzdania súhlasného Oznámenia k ohláseniu drobnej stavby dodávateľovi, ktoré musí byť uskutočnené najneskôr do 14.4.2017. |
podmienky realizácie | Zabudovanie a inštalácia kontajnerov bez betonáže a bez pevného spojenia so zemou, vrátane pevnej a trvalej úpravy plôch okolia zabudovaných kontajnerov s plochou najviac 25 m2 na jedno stojisko. |
podmienky realizácie | Pevnou a trvalou plochou bude betónová zámková dlažba hrúbky 60 mm a parkové obrubníky. Pokládka dlažby a obrubníkov na konštrukčné vrstvy v súlade s technologickým predpisom výrobcu dlažby. |
záruka na stavebné práce | Záručná doba na stavebné práce spojené so zabudovaním a inštaláciou kontajnerov a so zhotovením pevnej a trvalej plochy okolo kontajnerov je 36 mesiacov. |
Názov |
1) Doprava polopodzemných kontajnerov do medziskladu, ako aj z medziskladu až na miesto ich osadenia musí byť zahrnutá v cene. |
2) Zaškolenia max. 3 osôb zamerané na obsluhu kontajnerov musí byť zahrnuté v cene. |
3) Do troch pracovných dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy je Dodávateľ povinný Objednávateľovi doručiť podrobný rozpis cien jednotlivých položiek. Rozpis cien musí byť vyhotovený tak, že dodávka kontajnerov bude vykázaná oddelene pre komunálny odpad a oddelene pre zložky separovaného odpadu. Nesplnenie tejto povinnosti bude Objednávateľ považovať za porušenie povinnosti Dodávateľa podstatným spôsobom s následným odstúpením Objednávateľa od Kúpnej zmluvy. |
4) Dodávateľ je povinný najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy uhradiť na bankový účet Objednávateľa finančné prostriedky vo výške 10 000,00 EUR (desaťtisíc Euro) ako výkonovú zábezpeku na plnenie predmetu Kúpnej zmluvy. Táto výkonová zábezpeka bude zabezpečovať nároky Objednávateľa voči Dodávateľovi v prípade, ak tento nebude plniť záväzky z tejto Kúpnej zmluvy riadne a včas. Nesplnenie tejto povinnosti bude Objednávateľ považovať za porušenie povinnosti Dodávateľa podstatným spôsobom s následným odstúpením Objednávateľa od Kúpnej zmluvy. |
5) Výkonová zábezpeka bude použitá Objednávateľom na náhradu zmluvných pokút, vzniknutej škody, úrokov z omeškania a iných sankcií a nárokov v prospech Objednávateľa, ktoré mu vzniknú pri porušení Kúpnej zmluvy zo strany Dodávateľa. |
6a) Sumu 5 000,0 EUR (päťtisíc Euro) z výkonovej zábezpeky je Objednávateľ povinný vrátiť na bankový účet Dodávateľa do piatich pracovných dní odo dňa podpísania preberacieho protokolu o dodaní Položiek 1, 2, 3, 4, 5 obomi zmluvnými stranami. Sumu 5 000,0 EUR (päťtisíc Euro) z výkonovej zábezpeky je Objednávateľ povinný vrátiť na bankový účet Dodávateľa do piatich pracovných dní odo dňa podpísania preberacieho protokolu o dodaní Položiek 6, 7, 8 obomi zmluvnými stranami. |
6b) Povinnosti Objednávateľa uvedené v bode 6a) platia len v prípade, že nenastanú okolnosti uvedené v bode 5) t.zn. že výkonová zábezpeka nebude použitá ako náhrada zmluvných pokút, vzniknutej škody, úrokov z omeškania a iných sankcií a nárokov v prospech Objednávateľa. Ak nastanú okolnosti uvedené v bode 5) bude v lehotách podľa bodu 6a) na účet Dodávateľa vrátený zostatok zábezpeky po odrátaní sumy použitej ako náhrada zmluvných pokút, vzniknutej škody, úrokov z omeškania a iných sankcií a nárokov v prospech Objednávateľa. |
7) Dodanie kontajnerov, ktorých technické špecifikácie a technické vlastnosti nebudú zhodné so všetkými technickými špecifikáciami a vlastnosťami uvedenými v bode 2.3 Kúpnej zmluvy, bude Objednávateľ považovať za porušenie povinnosti Dodávateľa podstatným spôsobom s následným neprevzatím dodaných kontajnerov Objednávateľom, odstúpením Objednávateľa od Kúpnej zmluvy a povinnosťou Dodávateľa uhradiť škodu vzniknutú Objednávateľovi v plnej výške. |
8) Zmluvnú cenu podľa Kúpnej zmluvy objednávateľ uhradí dodávateľovi na základe vyúčtovania formou faktúr, ktoré musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ktoré budú splatné do 30 dní odo dňa doručenia faktúr objednávateľovi. Ak bude faktúra obsahovať formálne, alebo obsahové nedostatky, má objednávateľ právo vrátiť faktúru dodávateľovi na prepracovanie. V takomto prípade nová lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. |
9) Zmluvná cena bude uhradená v dvoch etapách. Cenu prvej etapy predstavuje cena dodávky Položiek 1, 2, 3, 4 a 5 na miesto v meste Zvolen určené Objednávateľom. Uskutočnenie dodávky musí byť potvrdené preberacím protokolom podpísaným poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Cena prvej etapy musí byť fakturačne rozdelená na kontajnery pre komunálny odpad a kontajnery pre zložky separovaného odpadu. |
10) Cenu druhej etapy predstavuje cena Položiek 6, 7 a 8. Odovzdanie projektovej dokumentácie podľa Položky 6, odovzdanie dokladov k ohláseniu drobnej stavby podľa Položky č. 7 ako aj dokončenie stavebných prác podľa Položky 8, musia byť potvrdené preberacími protokolmi podpísanými poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
11) Záručné lehoty uvedené v bode 2.3 Kúpnej zmluvy, vzťahujúce sa na kontajnery a na stavebné práce, začínajú plynúť odo dňa podpísania protokolu o odovzdaní a prevzatí dokončených stavebných prác. |
12) Zmluvné strany sa zaväzujú, že všetky spory vzniknuté počas plnenia Kúpnej zmluvy budú riešiť v dobrej viere jednaním o dohode. Ak k dohode nedôjde, budú spory postúpené na rozhodnutie vecne a miestne príslušnému súdu. |
13) Jednotlivé ustanovenia Kúpnej zmluvy môžu byť menené, dopĺňané alebo rušené iba písomnou formou, po vzájomnej dohode zmluvných strán, formou číslovaných dodatkov podpísaných oboma zmluvnými stranami. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
5 lokalít v centrálnej mestskej časti, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
30.12.2016 12:00 — 02.06.2017 12:00
1,00 komplet podľa tech. špecifikácie predmetu zákazky
101 140,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2016 11:13
19.12.2016 11:30
19.12.2016 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2016 14:27 - Vstupná ponuka | 99 000,00 | € | Cena s DPH |
19.12.2016 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 97 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: