00326224
Obec Hranovnica
Sládkovičova 398, Hranovnica, 05916, SVK
36417033
Reklamný servis, s.r.o.
Belanského 297, Kysucké Nové Mesto, 02401, SVK
Triedený zber komunálnych odpadov v obci Hranovnica - zvyšovanie informovanosti
zvyšovanie informovanosti, reklama, propagácia projektu
Služba, Tovar, Stavebná práca
1. Triedený zber komunálnych odpadov v obci Hranovnica - zvyšovanie informovanosti
|
|
---|---|
Funkcia |
Zvyšovanie informovanosti v oblasti odpadového hospodárstva. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Brožúra o nakladaní s odpadmi o systéme zberu odpadu o význame triedenia odpadu | ks | 750 | ||
Leták - biologicky rozložiteľný odpad | ks | 750 | ||
Leták - drobný stavebný odpad | ks | 750 | ||
Leták - objemný odpad | ks | 750 | ||
Leták - textil | ks | 750 | ||
Leták - tuky | ks | 750 | ||
Leták - oleje | ks | 750 | ||
Leták - triedenie odpadov | ks | 750 | ||
Informačný spravodaj na tému nakladanie a triedenie s odpadmi | ks | 750 | ||
Prednášky pre verejnosť | počet | 2 | ||
Prednášky pre žiadkov ZŠ v rozsahu 1 vyučovacej hodiny | počet | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Texty informačných materiálov pripraví zhotoviteľ. Pred tlačou a ich použitím ich zašle objednávateľovi na schválenie. | |
Obsah prednášok pripraví zhotoviteľ v písomnej štrukturovanej podobe a zašle na odsúhlasenie objednávateľovi. Na prednáškach sa zúčastnia dvaja zástupcovia objednávateľa. | |
Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, v rámci ktorej bude dodané dielo financované, a to oprávnenými osobami v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok k zmluve o poskytnutí NFP a poskytnúť im potrebnú súčinnosť. | |
Objednávateľ má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a zhotoviteľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly vykonanej poskytovateľom NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov. | |
Táto zmluva nadobudne účinnosť len v prípade uzavretia zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi objednávateľom a poskytovateľom príspevku. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Sládkovičova 398, Hranovnica, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
02.01.2017 08:00 — 30.06.2017 15:30
1,00 súb
9 626,56
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2016 15:17
20.12.2016 15:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.12.2016 14:43 - Vstupná ponuka | 9 622,40 | € | Cena s DPH |
20.12.2016 15:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 365,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: