37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
36644048
PYROBOSS, s.r.o.
Lúčna 64, Banská Bystrica - Nemce, 97401, SVK
Pracovná zdravotná služba
pracovná zdravotná služba
Služba
25. Zdravotnícke a sociálne služby
1. Pracovná zdravotná služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Hlavným cieľom pracovnej zdravotnej služby je udržanie zdravotnej spôsobilosti zamestnancov na prácu, prevencia pracovných úrazov, chorôb z povolania a zníženie neprítomnosti zamestnancov na pracovisku v dôsledku choroby, v zmysle zákonov č. 124/2006 Z.z., 355/2007 Z.z. a 208/2014 Z.z. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby pre zamestnancov zriaďovateľa a zamestnancov OvZP | osoba | 4200 | 4350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pracovná zdravotná služba vykonáva zdravotný dohľad najmä tým, že: | |
- hodnotí faktory práce a pracovného prostredia a spôsob vykonávania práce z hľadiska ich možného vplyvu na zdravie zamestnancov | |
- zisťuje expozíciu zamestnancov faktorom práce a pracovného prostredia a ich možné kombinované účinky na zdravie | |
- hodnotí zdravotné riziká, ktoré ohrozujú zdravie zamestnancov pri práci a podieľa sa na vypracovaní posudku o riziku pre zamestnávateľa, navrhuje zamestnávateľovi opatrenia na zníženie alebo odstránenie rizika | |
- vypracúva návrhy na zaradenie prác do kategórie z hľadiska zdravotných rizík | |
- podporuje prispôsobovanie práce a pracovných podmienok zamestnancom z hľadiska ochrany zdravia | |
- poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri: | |
1. plánovaní a organizácii práce a odpočinku zamestnancov vrátane usporiadania pracovísk a pracovných miest a spôsobu výkonu práce z hľadiska ochrany zdravia | |
2. ochrane zdravia pred nepriaznivým vplyvom faktorov práce a pracovného prostredia alebo technológií, ktoré sa používajú alebo plánujú používať | |
3. ochrane a kladnom ovplyvňovaní zdravia, hygiene, fyziológii práce, psychológii práce a ergonómii | |
- zúčastňuje sa na: | |
1. vypracúvaní a realizácii programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov, na zlepšovaní pracovných podmienok a na vyhodnocaní nových zariadení a technológií zo zdravotného hľadiska | |
2. vzdelávaní zamestnávateľov a zamestnancov o problematike vplyvu práce, pracovných podmienok a faktoroch pracovného prostredia na zdravie a o ochrane a podpore zdravia pri práci | |
3. analýze výsledkov dohľadu nad pracovnými podmienkami a nad zdravím zamestnancov ako aj výsledkov biologického monitorovania expozície zamestnancov, vrátane návrhu opatrení na zlepšovanie pracovných podmienok a ochranu a podporu zdravia zamestnancov | |
4. rozboroch pracovnej neschopnosti, chorôb z povolania a ochorení súvisiacich s prácou | |
5. činnostiach spojených so zaraďovaním zamestnancov na pracovnú rehabilitáciu, na činnostiach na účely rekondičných pobytov vo vzťahu k vykonávacej práci vrátane ich náplne v spolupráci so zamestnávateľmi a zástupcami zamestnancov pre bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci | |
6. poradenstve pri plánovaní a organizácii práce a odpočinku, pri výbere a používaní prostriedkov individuálnej a kolektívnej ochrany | |
7. organizovaní vzdelávania vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci podľa osobitného predpisu | |
8. spolupracuje pri poskytovaní informácií, vzdelávania a výchovy v oblasti ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia, hygieny, fyziológie, psychológie práce a ergonómii |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy |
Požaduje sa, aby dodávateľ poskytoval službu najmä, v súlade s: |
- 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon č.124/2006") |
- 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon č.355/2007") |
- 208/2014 Z.z. o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť (ďalej len "zákon č. 208/2014") |
Požaduje sa platbu za službu realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom pričom: |
a) odmena je dohodnutá, v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhláškou č.87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách, ako cena za vykonávanie pracovnej zdravotnej služby (za pravidelne sa opakujúce výkony), pričom: |
- ide o paušálnu štvrťročnú odmenu závislú od vykonaných služieb odsúhlasených objednávateľom |
- výška paušálnej odmeny sa vypočíta ako celková cena za 12 mesiacov / 4 |
b) objednávateľ 2. pracovný deň po ukončení predchádzajúceho kalendárneho štvrťroka elektronicky (mailom) dodávateľa informuje o priemernom počte svojich zamestnancov za predchádzajúci kalendárny štvrťrok |
c) dodávateľ vystaví faktúru do 15 dní po ukončení kalendárneho štvrťroka |
d) povinnou prílohou faktúry je zmluvnými stranami potvrdený protokol o poskytnutí služby obsahujúci popis výkonov pracovnej zdravotnej služby poskytnutých objednávateľovi v príslušnom kalendárnom štvrťroku |
Požaduje sa do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy vykonať vstupnú previerku u objednávateľa zameranú na zistenie skutkového stavu vo vzťahu k výkonu pracovnej zdravotnej služby |
Požaduje sa vykonávať 1x ročne audit spočívajúci v kontrole prevádzky objednávateľa zameranej na pracovné podmienky a faktory práce a pracovného prostredia |
Požaduje sa objednávateľovi písomne poskytovať informácie o skutočnostiach uvedených v § 4 zákona č. 208/2014 , a to do 14 pracovných dní od zistenia |
Požaduje sa vykonávať záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy prostredníctvom osôb, ktoré spĺňajú predpísané odborné predpoklady na ich výkon v súlade s platnými právnymi predpismi |
Požaduje sa, aby prílohou k zmluve bolo oprávnenie na výkon pracovnej zdravotnej služby vydané Úradom verejného zdravotníctva. |
Požaduje sa predložiť kópiu vyššie uvedeného oprávnenia v uzatvorenej obálke označenej heslom "Neotvárať - súťaž Pracovná zdravotná služba", na adresu objednávateľa, v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy |
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 31.12.2017 23:59
1,00 súbor
18 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2016 12:03
20.12.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.12.2016 09:07 - Vstupná ponuka | 17 160,00 | € | Cena s DPH |
20.12.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 856,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: