00735779
Akadémia Policajného zboru v Bratislave
Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK
35885891
JKL, s. r. o.
Krajná 28/13, Dunajská Lužná, 90042, SVK
2017 Servis, oprava počítačov, tlačiarní, monitorov, počítačových sietí a kancelárskej techniky
servis
Služba
1. 2017 Servis, oprava počítačov, tlačiarní, monitorov, počítačových sietí a kancelárskej techniky
|
|
---|---|
Funkcia |
Servis, oprava počítačov, tlačiarní, monitorov, počítačových sietí a kancelárskej techniky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
P1. Servis počítačov a notebookov | h | 1 | 350 | |
P2. Servis tlačiarní | h | 1 | 350 | |
P3. Servis monitorov | h | 1 | 200 | |
P4. Servis počítačových sietí a elektrickej infraštruktúry | h | 1 | 100 | |
P5. Servis kancelárskej techniky | h | 700 | ||
P6. Servis záložných zdrojov vrátane kalibrácie | h | 100 | ||
N1. Predpokladaná hodnota náhradných dielov bez DPH | EUR | 6000 | ||
N2. Predpokladaná zľava na náhradné diely | % | 1 | 99 | |
Nástup na servis u objednávateľa do | h | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Servis počítačov a notebookov | Servis bežných počítačov a notebookov s diagnostikov a opravou vykonanou priamo u obstarávateľa |
2. Servis tlačiarní | Servis tlačiarní s diagnostikov a opravou vykonanou priamo u obstarávateľa |
3. Servis monitorov | Servis tlačiarní so základnou diagnostikov priamo u obstarávateľa |
4. Servis počítačových sietí | Servis počítačových sietí a elektrickej infraštruktúri súvisiacej s IT priamo u obstarávateľa |
5. Servis kancelárskej techniky | Servis kancelárskej techniky u dodávateľa |
6. Servis záložných zdrojov vrátane kalibrácie | Servis záložných zdrojov s diagnostikov a opravou vykonanou priamo u obstarávateľa |
Vysvetlenie k servisu u obstarávateľa | Dodávateľ odstraňuje vady priamo u obstarávatela a len v prípade ak toto nie je realizovateľné, |
Vysvetlenie k servisu u obstarávateľa | môže dodávateľ odstrániť vadu v svojej prevádzke. |
Vysvetlenie k náhradným dielom | Za cenník náhradných dielov je považovaný oficiálny cenník náhradných dielov |
Vysvetlenie k náhradným dielom | jednotlivých výrobcov pôvodných zariadení (cenník originálnych náhradných dielov). |
Vysvetlenie k náhradným dielom | Dodávateľ uvedie výšku zľavy akú vie z cenníka poskytnúť. |
Vysvetlenie k celkovej cene | Celková cena je súčet cien za servis a náhradné diely |
Výpočet ceny servisu jednej položky P1 až P6 | Px=h*EUR/h; (počet hodín x hodinová sadzba) |
Výpočet ceny servisu celkovo P | P=P1+P2+P3+P4+P5+P6 |
Výpočet ceny náhradných dielov celkovo N | N=N1-(N1*N2); (predpokladaná cena ND - zľava) |
Výpočet celkovej ceny X | X=P+N |
Názov |
Tieto osobitné podmienky sa chápu ako súvislí text a jednotlivé riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam. |
V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla. Ak je rovnaké poradové číslo vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia. |
Všetky požadované certifikáty, potvrdenia, prospekty, iné vyžadované dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, alebo kdekoľvek inde v zmluve (ďalej len dokumenty), je povinný Dodávateľ mať |
Všetky požadované certifikáty, potvrdenia, prospekty, iné vyžadované dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, alebo kdekoľvek inde v zmluve (ďalej len dokumenty), je povinný Dodávateľ mať |
Do 24h od úspechu v aukcii, uzavretia zmluvy alebo vyzvania Objednávateľom, podľa toho čo nastane skôr, je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa doručiť Objednávateľovi kópie všetkých certifikátov, vrátane certifikátov špecialistov, ktoré |
sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predloženie originálov. Všetky certifikáty musia byť vydané výrobcami ponúkaného tovaru, resp. uznanými certifikačnými autoritami. |
Certifikátmi sa preukazuje odbornosť požadovaných špecialistov a schopnosť dodávateľa plniť v požadovanej kvalite. |
Do 24h od úspechu v aukcii, uzavretia zmluvy alebo vyzvania Objednávateľom, podľa toho čo nastane skôr, je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa doručiť Objednávateľovi prospekt/prospekty Plnenia podľa tejto zmluvy, |
ktorý/ktoré musí/musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy (ďalej „prospekt“); hodnoty uvedené v prospekte/prospektoch musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami |
dodávaného Plnenia. Spolu z prospektom zašle Dodávateľ aj porovnávaciu tabuľku, kde uvedie všetky požadované hodnoty/vlastnosti a ponúkané hodnoty/vlastnosti (ponúkané hodnoty/vlastnosti treba uviesť konkrétne a nie sú nahraditeľné vyhlásením že hodnotu/vlastnosť ponúkaný tovar spĺňa). |
Všetky ponúkané parametre musí mať možnosť Objednávateľ overiť z verejne dostupných zdrojov na mieste/miestach kde daný výrobca uverejňuje bežne k svojim výrobkom rovnakého druhu takéto prospekty alebo špecifikácie. V prípade ak Dodávateľ doručí prospekt, pri ktorom správnosť ponúkaných |
parametrov Objednávateľ nevie overiť z verejne dostupných zdrojov, môže verejne dostupné zdroje nahradiť vyhlásením výrobcu spolu s potvrdením o zhode od nezávislej oficiálnej inštitúcie, ktorá má oprávnenie a odbornú možnosti a spôsobilosť takúto zhodu overiť a posúdiť a takéto potvrdenia vydáva. |
Objednávateľ nemá záujem na dodaní Plnenia pred momentom dodania prospektu Plnenia a oprávneným časom na jeho preštudovanie (2 prac. dni) a teda objednávateľ nie je povinný prevziať Plnenie pred takým momentom; povinnosť dodávateľa dodať Plnenie v určenom čase plnenia tým nie je dotknutá. |
Objednávateľ má právo v prípade pochybností si vyžiadať vzorku ktorejkoľvek časti zákazky na otestovanie, čo je dodávateľ povinný poskytnúť do 3 pracovných dní. |
Ak má Objednávateľ odôvodnenú pochybnosť o tom, že dodaná vzorka zodpovedá požadovanej špecifikácií, Dodávateľ zabezpečí preukázanie zhody s ponúkanou špecifikáciou, obvyklým spôsobom, 3 nezávislou odbornou stranou, ktorá má oprávnenie takúto zhodu preukázať. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením. |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo, že v prípade reklamácie, žiadne dáta neopustia sídlo objednávateľa. Všetky záruky musia byť riešené minimálne NBD. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent v prípade ak je niekde požadovaná konkrétna položka. Ekvivalentom sa chápe tovar ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadované bez obmedzení, má všetky vlastnosti rovnaké alebo lepšie a zaručuje 100% kompatibilitu |
s požadovaným bez akýchkoľvek obmedzení alebo zmien, čo podloží potvrdením o kompatibilite od nezávislej oficiálnej inštitúcie, ktorá má oprávnenie a odbornú možnosti a spôsobilosť takúto kompatibilitu overiť a posúdiť a takéto potvrdenia vydáva. |
Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy objednávateľ od zmluvy odstúpi. |
Dodávateľ predloží do troch dní od uzatvorenia zmluvy objednávateľovi Certifikát systému manažérstva kvality napr. podľa STN EN ISO 9001 |
Dodávateľ predloží do troch dní od uzatvorenia zmluvy objednávateľovi doklad o elektrotechnickej spôsobilosť minimálne podľa § 21, § 22, § 23 vyhlášky MPSVaR SR 508/2009 |
Dodávateľ predloží do troch dní od uzatvorenia zmluvy objednávateľovi Certifikát systému manažérstva bezpečnosti informácií napr. podľa STN EN ISO 27001 |
Dodanie, tovaru alebo služieb bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa počas celej doby platnosti rámcovej dohody. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet čiastkovej objednávky naraz (jedným dodaním). |
Obidve zmluvné strany určia oprávnené osoby za vecné plnenie v rozsahu tejto rámcovej dohody a ich kontaktné údaje (tel. číslo, fax. číslo, e-mailová adresa). |
Objednávateľ bude tovar, alebo služby podľa tejto rámcovej dohody objednávať u dodávateľa na základe písomnej, alebo elektronickej objednávky (e-mailom), v ktorej bude uvedený špecifikovaný druh, množstvo tovaru a cena, alebo požiadavka na službu. |
Uvedené množstvá sú len predpokladané a orientačné. Do 24h od úspechu v aukcii, uzavretia zmluvy alebo vyzvania Objednávateľom, podľa toho čo nastane skôr, je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa doručiť Objednávateľovi rozpis jednotkových |
cien, ktoré tvoria súčet všetkých kusov alebo hodín, poprípade iných jednotiek všetkých položiek spolu. Objednávateľ je oprávnený objednať iné množstvá tovarov za ponúkanú jednotkovú cenu do výšky vysúťaženého rámca. |
Vzorce na spätné určenie jednotkových cien: X=P+N; N=N1-(N1*N2); P=P1+P2+P3+P4+P5+P6; Px=h*EUR/h |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt Plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného Plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, |
objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 5% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 500 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Sklabinská 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
02.01.2017 07:00 — 31.12.2019 16:00
3,00 rok
30 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2016 09:42
16.12.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2016 20:31 - Vstupná ponuka | 30 000,00 | € | Cena bez DPH |
16.12.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 220,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: