17336210
Záchranná zdravotná služba Bratislava
Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK
46979760
SEHOS PLUS s. r. o.
Korytnická 5163/2 , Bratislava, 82106, SVK
Upratovanie interiéru budovy
upratovacie služby, čistenie
Služba
1. Upratovanie interiéru budovy
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovanie interiérov v budove, umývanie, vysávanie, utieranie prachu, umývanie dverí, umývanie sklenených výplní, vynášanie smetí |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie | m2 | 318,13 | ||
- umývanie | pracovný deň v týždni | 1 | ||
- vysávanie | pracovný deň v týždni | 1 | ||
- utieranie prachu | pracovný deň v týždni | 1 | ||
- umývanie dverí | pracovný deň v mesiaci | 1 | ||
- vynášanie smetí | pracovný deň v týždni | 5 | ||
Chodby | m2 | 289,52 | ||
- umývanie | pracovný deň v týždni | 5 | ||
- umývanie dverí | pracovný deň v mesiaci | 1 | ||
- umývanie sklenených výplní | pracovný deň v týždni | 1 | ||
- vynášanie smetí | pracovný deň v týždni | 5 | ||
Sociálne zariadenia | m2 | 46,65 | ||
- umývanie | pracovný deň v týždni | 5 | ||
- umývanie dverí | pracovný deň v mesiaci | 1 | ||
- vynášanie smetí | pracovný deň v týždni | 5 | ||
Schody | m2 | 192,2 | ||
- umývanie | pracovný deň v týždni | 5 | ||
- umývanie dverí | pracovný deň v mesiaci | 1 | ||
Vrátnica | m2 | 19,07 | ||
- umývanie | pracovný deň v týždni | 5 | ||
- utieranie prachu | pracovný deň v týždni | 1 | ||
- umývanie dverí | pracovný deň v mesiaci | 1 | ||
- umývanie sklenených výplní dverí | pracovný deň v týždni | 1 | ||
- vynášanie smetí | pracovný deň v týždni | 5 | ||
Školiaca miestnosť | m2 | 64,77 | ||
- umývanie | pracovný deň v mesiaci | 2 | ||
- utieranie prachu | pracovný deň v mesiaci | 2 | ||
- umývanie dverí | pracovný deň v mesiaci | 1 | ||
- vynášanie smetí | pracovný deň v týždni | 2 | ||
Sklady | m2 | 92,66 | ||
-umývanie | pracovný deň v mesiaci | 1 | ||
- utieranie prachu | pracovný deň v mesiaci | 1 | ||
- umývanie dverí | pracovný deň v mesiaci | 1 | ||
- vynášanie smetí | pracovný deň v týždni | 1 | ||
Kuchynka | m2 | 20 | ||
- umývanie | pracovný deň v týždni | 1 | ||
- utieranie prachu | pracovný deň v mesiaci | 1 | ||
- umývanie dverí | pracovný deň v mesiaci | 1 | ||
- vynášanie smetí | pracovný deň v týždni | 1 | ||
Denná miestnosť | m2 | 21,36 | ||
- umývanie | pracovný deň v týždni | 1 | ||
- utieranie prachu | pracovný deň v týždni | 1 | ||
- umývanie dverí | pracovný deň v mesiaci | 1 | ||
- vynášanie smetí | pracovný deň v týždni | 5 | ||
Archív | m2 | 143,88 | ||
- umývanie | pracovný deň v mesiaci | 1 | ||
- umývanie dverí | pracovný deň v mesiaci | 1 | ||
- vynášanie smetí | pracovný deň v týždni | 1 |
Názov |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby Dodávateľa oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet vyčíslený ako mesačný paušál, a to do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ musí byť oprávnený poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zákazky, čo preukáže predložením výpisu z obchodného registra alebo iným dokladom o oprávnení podnikať najneskôr do 7 dní od podpisu zmluvy. |
Cena za poskytnuté služby zahŕňa všetky náklady Dodávateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy t.j. mzdy zamestnancov, dopravu, upratovanie a čistenie vo vymedzenom rozsahu a periodicite. |
Objednávateľ poskytuje studenú a teplú vodu, elektrickú energiu , všetky stroje, pracovné pomôcky a materiál, vrátane hygienických potrieb potrebných pre plnenie Zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje používať pri plnení predmetu Zmluvy čistiace prostriedky, ktoré sú dodávané Objednávateľom. |
Objednávateľ zabezpečí , aby upratované priestory boli sprístupnené pracovníkom dodávateľa po celú dobu plnenia predmetu zmluvy. Počas pracovných dní v časovom rozpätí od 7.00 do 15.00 hod. Vstup do priestorov objednávateľa a upratovanie počas štátnych sviatkov a celozávodnej dovolenky nie je možný. |
Objednávateľ zabezpečí dodávateľovi priestor na likvidáciu resp. sústreďovanie odpadu, ktorý vznikne pri plnení predmetu zmluvy. Dodávateľ je povinný pritom riadiť sa pokynmi Objednávateľa. Za likvidáciu vzniknutého odpadu je zodpovedný Objednávateľ. |
Dodávateľ zodpovedá za kvalitné vykonanie prác. |
Zamestnanci dodávateľa sú povinní odovzdať všetky veci, nájdené na miestach výkonu práce , zástupcovi Objednávateľa a tiež hlásiť zistené vady a poškodenia nábytku a ostatných zariadení v priestoroch výkonu práce. |
Zamestnanci dodávateľa majú zakázané nahliadať do písomných dokladov a iných aktov Objednávateľa a vyhotovovať akékoľvek kópie z týchto dokumentov. Nedodržanie toho ustanovenia sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Dodávateľ je zodpovedný za vzniknutú škodu, pričom nesmie zamestnanca, ktorý zákaz porušil , určiť k výkonu práce u Objednávateľa. |
Reklamácie prác oznámi Objednávateľ bezodkladne zodpovednému zástupcovi Dodávateľa , a to najneskôr do 10-tej hodiny nasledujúceho pracovného dňa po dni výkonu upratovacích služieb. |
Dodávateľ ručí za to, že jeho pracovníci svojou prítomnosťou nenarušia chod organizácie objednávateľa, neodcudzia žiadny materiál, ani písomnosti, s ktorými budú prichádzať do styku. |
Dodávateľ zodpovedá za škody spôsobené objednávateľovi v plnom rozsahu. Nekvalitná práca bude opätovne vykonaná na náklady dodávateľa. Ak vady nie je možné odstrániť , má objednávateľ právo na zľavu 5% z dohodnutej ceny za daný mesiac. |
Dodávateľ pri výkone činnosti, ktorá je predmetom tejto zmluvy preberá na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov o BOZP, ochrany a prevádzky budov, ochrany majetku, protipožiarnej a civilnej ochrany. |
Cena za poskytnutie služby bude uhrádzaná mesačne na základe faktúry. |
V prípade riadneho neplnenia predmetu zmluvy po dobu dlhšiu ako 15 dní má Objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
Ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Dodávateľ má možnosť túto povinnosť splniť v lehote 30 dní od momentu uzavretia zmluvy. V takom prípade, lehota plnenia začína plynúť odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
02.01.2017 00:00 — 31.12.2017 00:00
1,00 celý predmet zákazky
8 316,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2016 09:35
20.12.2016 09:15
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2016 10:01 - Vstupná ponuka | 8 316,00 | € | Cena s DPH |
20.12.2016 09:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 336,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: