17331927
Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát
Bajkalská 21/A, Bratislava - Ružinov, 82799, SVK
35505516
Peter Horňák - SHR
Františka Hečku 1872/1, Michalovce, 07101, SVK
Upratovanie kancelárskych priestorov Košice
upratovanie, čistenie, umývanie, kancelária, WC
Služba, Tovar
1. Upratovanie kancelárskych priestorov Košice
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v priestoroch budovy organizácie v roku 2017. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková výmera priestorov spolu | m2 | 742 | ||
Počet pracovníkov odberateľa v priestoroch | osoba | 33 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Lokalizácia priestorov | prízemie a 1. poschodie vlastnej budovy v centre mesta Košice. |
Špecifikácia priestorov - vnútorné priestory | 513 m2 - 14 kancelárií, 1 zasadačka, 5 kuchyniek, 4 WC, 2 chodby. |
Špecifikácia priestorov - vonkajšie priestory | 229 m2 - hlavné schodisko z prízemia na 1. poschodie, pavlač, dvor s prejazdom. |
Intervaly upratovania | podľa typu práce denne, týždenne, mesačne, polročne. |
Čas výkonu prác | v pracovných dňoch podľa dohody v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod. |
Názov |
Služba bude fakturovaná v mesačných intervaloch na základe schváleného súpisu reálne vykonaných prác v rozsahu podľa zmluvy. |
Súčasťou upratovania je dopĺňanie WC dvojvrstvovým toaletným papierom, návin 30 m (Tento Maxi alebo ekvivalent). Interval 1x denne alebo podľa potreby. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť a poskytnúť pre svojich zamestnancov, ktorí budú dohodnuté práce vykonávať na základe tejto zákazky, všetky stroje, zariadenia, prostriedky a materiál, potrebné na plnenie zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje používať len bezchybné výrobky a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov, resp. zdravia zamestnancov. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dohodnutý výkon prác tak, aby nedošlo k výpadku plnenia predmetu tejto zákazky. Dodávateľ je zodpovedný za to, že práceneschopnosť, dovolenky a pod. neovplyvnia plnenie tejto zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby dohodnuté služby uvedené v tejto zákazke vykonávali jeho bezúhonní, spoľahliví a zdravotne spôsobilí zamestnanci. |
Všetci zamestnanci dodávateľa sú viazaní mlčanlivosťou voči tretím osobám o skutočnostiach, ktoré sa dozvedia počas plnenia pracovných povinností v priestoroch odberateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje znášať zodpovednosť za prípadné škody preukázateľne spôsobené na majetku odberateľa zamestnancami dodávateľa pri výkone služieb, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať bezpečnostné predpisy a predpisy o požiarnej ochrane v zmysle platných právnych predpisov a prevádzkového poriadku odberateľa zamestnancami zabezpečujúcimi plnenie tejto zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby zamestnanci, ktorí budú vykonávať upratovacie a čistiace služby, boli odborne zaškolení, firemne označení a ich správanie bolo na požadovanej úrovni. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť všetky nedostatky pri plnení predmetu tejto zákazky, ktoré odberateľ nahlási písomne alebo telefonicky, v primeranom čase. |
Pracovníci dodávateľa zodpovedajú za uzatvorenie okien a uzamknutie priestorov, v ktorých budú vykonávať činnosť. |
Objednávateľ poskytne dodávateľovi na účely výkonu služby v zmysle zmluvy bezplatne studenú a teplú vodu, elektrickú energiu, možnosť odpadu vody a priestory na umiestnenie odpadu (centrálne koše alebo kontajner). |
Názov | Upresnenie |
1. Denné upratovanie | 1.1 Vyprázdňovanie odpadkových košov |
1. Denné upratovanie | 1.2 Utieranie prachu z voľných plôch písacích stolov |
1. Denné upratovanie | 1.3 Utieranie prachu na skriniach v bežne dostupnej výške |
1. Denné upratovanie | 1.4 Zametanie pavlače |
1. Denné upratovanie | 1.5 Preleštenie vchodových dverí |
1. Denné upratovanie | 1.6 Čistenie sanitárnych predmetov |
1. Denné upratovanie | 1.7 Umývanie podlahy na WC na mokro |
1. Denné upratovanie | 1.8 Odstraňovanie nečistôt z keramických obkladov stien |
1. Denné upratovanie | 1.9 Čistenie vodovodných batérií |
2. Týždenné upratovanie | 2.1 Vysávanie kobercov a čalúneného nábytku |
2. Týždenné upratovanie | 2.2 Umývanie vonkajšieho hlavného schodiska na mokro |
2. Týždenné upratovanie | 2.3 Umývanie laminátových podláh v kanceláriách na mokro |
3. Mesačné upratovanie | 3.1 Upratanie dvora - pozametanie, odstránenie napadaného lístia, ... |
4. Polročné upratovanie | 4.1 Umývanie okien |
Vrátna 3, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.01.2017 08:00 — 31.12.2017 18:00
12,00 mesiac
3 576,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2016 09:14
19.12.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2016 09:37 - Vstupná ponuka | 3 575,00 | € | Cena s DPH |
19.12.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 997,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: