17331927
Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát
Bajkalská 21/A, Bratislava - Ružinov, 82799, SVK
41079621
Mgr. Jana Olašáková - ORIOLA-CLEAN
Na Lány 1022/44, Žilina, 01003, SVK
Upratovanie kancelárskych priestorov Bratislava
upratovanie, čistenie, umývanie, kancelária, WC
Služba, Tovar
1. Upratovanie kancelárskych priestorov Bratislava
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v priestoroch budovy organizácie v roku 2017. |
Pravidelné dodávanie hygienického materiálu v roku 2017. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková výmera priestorov spolu | m2 | 2.065,90 | ||
Počet pracovníkov odberateľa v priestoroch | osoba | 110 | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Lokalizácia priestorov | prízemie a 4 poschodia vlastnej budovy v širšom centre Bratislavy. |
Špecifikácia priestorov - vnútorné priestory | 75x kancelária (cca 1.178 m2), 3x zasadačka (cca 275 m2), 4x kuchynka (cca 7 m2), 8x sociálne zariadenia (WC, sprcha - cca 99 m2), chodby + schodisko + vstupný vestibul + vrátnica (cca 499 m2). |
Špecifikácia priestorov - vonkajšie priestory | vstupné schodisko do budovy (cca 8 m2). |
Intervaly upratovania | podľa typu práce denne, týždenne, mesačne. |
Čas výkonu prác | v pracovných dňoch podľa dohody v čase od 14:30 hod. do 17:30 hod. |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť a poskytnúť pre svojich zamestnancov, ktorí budú dohodnuté práce vykonávať na základe tejto zákazky, všetky stroje, zariadenia, prostriedky a materiál, potrebné na plnenie zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje používať len bezchybné výrobky a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov, resp. zdravia zamestnancov. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dohodnutý výkon prác tak, aby nedošlo k výpadku plnenia predmetu tejto zákazky. Dodávateľ je zodpovedný za to, že práceneschopnosť, dovolenky a pod. neovplyvnia plnenie tejto zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby dohodnuté služby uvedené v tejto zákazke vykonávali jeho bezúhonní, spoľahliví a zdravotne spôsobilí zamestnanci. |
Všetci zamestnanci dodávateľa sú viazaní mlčanlivosťou voči tretím osobám o skutočnostiach, ktoré sa dozvedia počas plnenia pracovných povinností v priestoroch odberateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje znášať zodpovednosť za prípadné škody preukázateľne spôsobené na majetku odberateľa zamestnancami dodávateľa pri výkone služieb, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať bezpečnostné predpisy a predpisy o požiarnej ochrane v zmysle platných právnych predpisov a prevádzkového poriadku odberateľa zamestnancami zabezpečujúcimi plnenie tejto zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby zamestnanci, ktorí budú vykonávať upratovacie a čistiace služby, boli odborne zaškolení, firemne označení a ich správanie bolo na požadovanej úrovni. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť všetky nedostatky pri plnení predmetu tejto zákazky, ktoré odberateľ nahlási písomne alebo telefonicky, v primeranom čase. |
Pracovníci dodávateľa zodpovedajú za uzatvorenie okien a uzamknutie priestorov, v ktorých budú vykonávať činnosť. |
Uvádzaná predpokladaná spotreba hygienického materiálu nie je pre objednávateľa záväzná, ani maximálna. Je to množstevný údaj za predchádzajúce roky a slúži ako údaj z praxe pre nacenenie možných dodávok spotrebného materiálu. Doplňovanie hygienického materiálu bude dodávateľ robiť priebežne podľa reálnej spotreby počas trvania predmetnej zmluvy. |
Objednávateľ poskytne dodávateľovi v budove primeraný priestor potrebný na uskladnenie čistiacich prostriedkov a prezliekanie pracovníkov. Na poskytnutý priestor bude uzatvorená nájomná zmluva za cenových podmienok obvyklých pre miesto poskytnutia služby. |
Názov | Upresnenie |
1. Denné upratovanie - kancelárie, sociálne zariadenia, kuchynky, chodby, schodiská s podestami, vstupy do budovy | 1.1 Vyprázdňovanie odpadkových košov, výmena sáčkov v košoch podľa potreby, vynášanie smetí na určené miesto v blízkosti budovy. |
* | 1.2 Utieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a všetkých ostatných vodorovných plôch. |
* | 1.3 Utieranie prachu na skriniach v bežne dostupnej výške. |
* | 1.4 Utieranie hladkých sedacích plôch a operadiel. |
* | 1.5 Umývanie podláh - chodby, schodiská. |
* | 1.6 Umývanie sociálnych zariadení, čistenie sanity na toaletách (misy, pisoáre, umývadlá), čistenie vodovodných batérií, zrkadiel, konzol a obkladačiek v dosahu vody. |
2. Týždenné upratovanie - kancelárie, sociálne zariadenia, chodby, schodiská s podestami, vstupy do budovy, zasadačky. | 2.1 Čistenie sklenených výplní dverí a deliacich sklenených stien. |
* | 2.2 Utieranie prachu na parapetoch, stolných lampách, telefónnych aparátoch. |
* | 2.3 Vysávanie kobercov a čalúneného nábytku. |
* | 2.4 Umývanie podláh, vysávanie kobercov - zasadačky. |
3. Mesačné upratovanie - kancelárie, sociálne zariadenia, chodby, schodiská s podestami, vstupy do budovy, zasadačky. | 3.1 Utieranie všetkých kolmých plôch na písacích stoloch, skriniach, dverách. |
* | 3.2 Utieranie prachu na rámoch obrazov, hasiacich prístrojoch, pod písacími podložkami a telefónmi. |
* | 3.3 Vlhké utieranie kvetináčov zvonku. |
* | 3.4 Čistenie dverí a zárubní. |
4. Kontrola a dodávka (doplnenie) hygienického materiálu priebežne (1x denne alebo podľa potreby) | 4.1 Toaletný papier do zásobníka BELT BT1254 na 2 malé rolky - minimálne 2-vrstvový, tissue, biely. Predpokladaná spotreba cca 4.200 ks/rok. |
* | 4.2 Skladané papierové utierky Z-Z biele do zásobníka BELT BT7007. Predpokladaná spotreba cca 50 kartónov po 5.000 ks/rok. |
* | 4.3 Tekuté mydlo do dávkovačov mydla BELT. Predpokladaná spotreba cca 300 litrov/rok. |
* | 4.4 Vôňa do osviežovačov vzduchu Kimberly-Clark Professional (Melodie 6135), 310 ml. Predpokladaná spotreba cca 50 ks/rok. |
Prievozská 32, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2017 08:00 — 31.12.2017 18:00
12,00 mesiac
12 370,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2016 09:16
19.12.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2016 09:20 - Vstupná ponuka | 12 370,00 | € | Cena s DPH |
19.12.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 475,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: