17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
36459411
D+K Alarm, s.r.o.
Jilemnického 3/13636, Prešov, 08001, SVK
Servis EPS, EZS , rozhlasu
odborná prehliadka, odborná skúška, EZS a EPS, rozhlas
Služba
1. Servis EPS, EZS , rozhlasu
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie pravidelných odborných prehliadok a skúšok . Pravidelné odborné prehliadky a skúšky spočívajú vo vykonávaní zákonom stanovených a predpísaných kontrôl jednotlivých systémov (mesačne, štvrťročne, ročne). |
Odborné prehliadky a odborné skúšky budú realizované: v meste Prešov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Budova č.1 - nová budova - EPS Schrack Seconet | ks | 1 | ||
Objekt 1 - ústredňa - matičná doska | ks | 1 | ||
Objekt 1- linkový modul | ks | 1 | ||
Objekt 1 - ovládací panel | ks | 1 | ||
Objekt 1 -automatické hlásiče | ks | 76 | ||
Objekt 1 -tlačítkové hlásiče | ks | 16 | ||
Objekt 1 -ovládacie moduly | ks | 5 | ||
Objekt 1 - sirény | ks | 8 | ||
Objekt 1 - majáky | ks | 1 | ||
mesačná kontrola | ks | 8 | ||
štvrťročná kontrola | ks | 3 | ||
ročná kontrola | ks | 1 | ||
Objekt 1 - nová budova - HSP Variodyn | ks | 1 | ||
ústredňa - matičná doska | ks | 1 | ||
koncový zosilňovač | ks | 2 | ||
zmiešavač, ovládací panel, reproduktory | ks | 104 | ||
UPS | ks | 1 | ||
štvrťročná kontrola | ks | 3 | ||
ročná kontrola | ks | 1 | ||
Budova č. 2 - Objekt 1 - EZS /Galaxy | ks | 1 | ||
EZS - ústredňa - matičná doska | ks | 1 | ||
zroj | ks | 1 | ||
slučková linka | ks | 6 | ||
prenosový modul | ks | 1 | ||
sirény | ks | 1 | ||
majáky | ks | 1 | ||
detektory pohybu | ks | 40 | ||
ročná kontrola | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane diagnostiky závad a následné predloženie výsledku diagnostiky v písomnej forme Objednávateľovi. |
Požaduje sa predložiť kópiu osvedčenia o spôsobilosti vykonávať činnosť revízneho technika vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa §24 vyhlášky č. 508/2009 Z.z. do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť kópiu osvedčenia na činnosť elektrotechnika špecialistu na vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa § 24 ods. 2 vyhlášky č. 718/2002 Z.z do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť kópiu osobitného oprávnenia osoby na servis a kontroly zariadení EPS ( Schrack Seconet, Variodyn, Galaxy) vydané výrobcom týchto zariadení do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy . |
Požaduje sa vypracovanie a dodanie správy z vykonanej odbornej prehliadky a odbornej skúšky do 15 pracovných dní od vykonania odbornej prehliadky a odbornej skúšky. |
Objednávateľ do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľovi rozdeľovník miest odborných prehliadok a skúšok zariadení . |
Dodávateľ predloží zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
Dodávateľ vystaví faktúru až po predložení a vzájomnom odsúhlasení Správy z vykonanej odbornej prehliadky a odbornej skúšky, táto správa bude prílohou faktúry. |
Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie , miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani s pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
Súčasťou dodania služby je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry a to Správy o odborných prehliadkach a odborných skúškach a správu pravidelnej kontroly, ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa, a to minimálne v 2 vyhotoveniach. |
Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej pripísania na účet dodávateľa. |
Dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy , ktorý bude obsahovať jednotkové ceny za výkon mesačnej, štvrťročnej a ročnej kontroly a to osobitne za každé zariadenie. Zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta. |
Požaduje sa predložiť harmonogram jednotlivých odborných prehliadok a skúšok počas platnosti zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ul. 17. novembra 15, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 31.12.2017 00:00
1,00 sada
2 719,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2016 12:01
15.12.2016 12:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2016 14:10 - Vstupná ponuka | 2 640,00 | € | Cena s DPH |
15.12.2016 12:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 496,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: