00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
stravné lístky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
2. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 3,38 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Stravný lístok obsahuje: | |
1.1. názov a logo dodávateľa, | |
1.2. ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov, | |
1.3. rok platnosti stravného lístka, | |
1.4. nominálnu hodnotu stravného lístka. |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov riadne a včas na miesto určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
2. Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od doručenia objednávky. |
3. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných lístkov alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve. |
4. Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať poštou, faxom alebo prostredníctvom internetu. |
5. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
6. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných lístkov sú započítané do provízie dodávateľa. |
7. Celková cena predmetu zmluvy v € vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
8. Celková cena predmetu zmluvy v € bez DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy bez DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
9. Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
10. Cena spolu stravných lístkov bez provízie v € je celková nominálna hodnota všetkých stravných lístkov, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
11. Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
12. Celková cena za stravné lístky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných lístkov v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním stravných lístkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
13. Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
14. Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných lístkov objednávateľovi. |
15. Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok. |
16. Vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné lístky na účet objednávateľa, resp. dodanie stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote uskutoční dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní od prevzatia nepoužitých stravných lístkov. |
17. Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez ďalšieho poplatku. |
18. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
19. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
19.1. rozpis štruktúry ceny vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH, |
19.2. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
20. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
20.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
20.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
21. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
22. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
23. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Upresnenie |
1. Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
2. Doba platnosti stravných lístkov | pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku |
3. Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
4. Interval objednávania stravných lístkov | podľa prevádzkových potrieb objednávateľa |
Trieda A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
20.12.2016 09:00 — 31.01.2018 15:00
30 000,00 ks
101 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2016 10:42
15.12.2016 11:00
15.12.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2016 11:15 - Vstupná ponuka | 101 400,00 | € | Cena s DPH |
15.12.2016 10:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 100 386,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: