• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2016 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2016 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2016 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2016 12:20

Detail zákazky Z201646741

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2016 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2016 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2016 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2016 12:20

Základné údaje

Z201646741

OF-115726

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2732649

Objednávateľ

42137004

Centrum účelových zariadení

Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK

Dodávateľ

36283576

PENAM SLOVAKIA, a.s.

Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvý chlieb, pečivo a pekárenske výrobky

Chleba, rožok, Závin , vianočka, lupačka, žemľa, briožka, strúhanka

  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15813000-0 - Raňajkové pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvý chlieb, pečivo a pekárenske výrobky
Funkcia
Dodávka čerstvého chleba a pekárskych výrobkov do stravovacích a hotelových zariadení Objednávateľa v Trnave, Piešťanoch a na Duchonke, konkrétne miesta plnenia budú špecifikované po uzatvorení zmluvy
Objednávateľ si vyhradzuje právo doplniť nové odberné miesta - strediska, ktoré vzniknú počas trvania uzatvorenej zmluvy
Dodávka čerstvých výrobkov /nie dopekaných/, bez pridaných konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel , so záručnou dobou pri dodaní nie kratšou ako 2/3 celkovej záručnej doby, s uvedením záručnej doby na výrobkoch, v prípade nebalených výrobkov vyznačenie na dodacom liste
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 2 kalendárnych rokov od 1.1.2017-31.12.2018
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb pšenično-ražný 1000g krájaný ks 9380
Rožok obyčajný 45 g ks 58880
Rožok grahamový 40 g ks 33840
Závin makový/orechový/jablkový/kakaový 400 g balený ks 3200
Vianočka s hrozienkami 400 g balená ks 260
Kaiserka 50 g ks 11720
Kaiserka cereálna 50 g ks 11720
Žemľa 55 g ks 4600
Bageta 100 g ks 1400
Sendvič 400 g balený ks 2440
Osie hniezdo škoricové 120 g ks 2000
Moravský koláč 80 g ks 2000
Šiška plnená 65 g ks 2000
Croissant plnený 80 g - rôzna náplň ks 11720
Lupačka plnená maková/tvarohová/orechová/lekvárová 80 g ks 6000
Strúhanka rohlíková 1 kg ks 1240
Toastový chlieb 500 g ks 1200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá pekárenských výrobkov sú určené od súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá pekárenského tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné.
Množstvá jednotlivých druhov pekárenských výrobkov služia pre potreby súťaže. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objebnávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Denné dodanie tovaru do všetkých zariadení obstarávateľa na celom území SR vrátane odľahlých častí, konkrétne miesta plnenia budú špecifikované po uzatvorení zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo doplniť nové odberné miesta - strediska, ktoré vzniknú počas trvania uzatvorenej zmluvy.
2. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach
3. Objednávka nebude zo strany dodávateľa nijako limitovaná /ani minimálnym množstvom, ani cenou/.
4. Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. V prípade použitia ekvivalentov, musia byť tieto presne špecifikované v cenovej ponuke a musia byť odsúhlasené objednávateľom.
5. Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 24 mesiacov s účinnosťou od 1.01.2017 - 31.12.2018, alebo do vyčerpania finančného limitu.
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
7. Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe sumárnej faktúry za každé stredisko zvlášť, ktoré dodávateľ vyhotoví raz za 15 dní, pričom faktúry musia byť doručené Objednávateľovi najneskôr do 5 dní po uplynutí tohto obdobia. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi. Na faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Ak dodávateľ bude úspešný aj v niektorej z iných zákaziek objednávateľa, fakturácia sortimentu bude vždy len samostatne v súlade s konkrétne uzatvorenou zmluvou, t.j. do fakturácie nesmie byť zahrnutý tovar z inej uzatvorenej zmluvy.
8. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru a jeho vyskladnením v mieste plnenia.
9. V prípade, že dodávateľ ponúka komodity, ktoré sú predmetom tejto zmluvy v akciových letákoch, e-shope, na internete alebo inou viditeľnou formou lacnejšie ako sú ceny v tejto zmluve, je dodávateľ povinný predávať objednávateľovi počas trvania zľavy predmetný tovar za akciové ceny.
10. Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní e-shopovej, telefonickej, emailovej alebo ústnej objednávky. Denná dodávka tovaru /v prípade potreby: pondelok - sobota/ musí byť vždy najneskôr do 7.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
11. Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. Podľa Potravinového kódexu SR objednávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
12. V prípade dodania nekvalitného, poškodeného alebo inak nevyhovujúceho tovaru objednávateľ trvá na jeho výmene do 90 minút od neprevzatia takéhoto tovaru.
13. V prípade problémov s dodávaním tovarov objednávateľ bude striktne uplatňovať princíp 3krát porušenie a následne odstúpenie od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
14. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
15. Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
16. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. Minimálna trvanlivosť nesmie byť kratšia ako 2/3 z celkovej doby trvanlivosti.
17. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25 % z celkovej ceny zákazky za každú aj začatú hodinu omeškania s dodaním tovaru. Tým nie je dotknutý nárok verejného obstarávateľa na náhradu škody, ktorá mu v dôsledku omeškania dodávateľa vznikne.
18. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru.
19. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením minimálne s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ak dodávateľ bude dodávať ekvivalentný výrobok zaväzuje sa spolu s tovarom dodať aj doklad od nezávislej inštitúcie že ním dodaný tovar je ekvivalentný výrobok v kvalite uvedeného popísaného výrobku.
20. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
21. Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET je objednávateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO.
22. Právne a/alebo vecné predpoklady na riadne plnenie Zmluvy - predloženie platného potvrdenia o registrácii prevádzkarne podľa z. č. 152/95 Z.z. v znení neskorších predpisov na preukázanie súhlasu štát. orgánu s výrobou, skladov. a distribúciou predmetu zákazky do 5 dní odo dňa uzavretia Zmluvy.
23. Právne a/alebo vecné predpoklady na riadne plnenie Zmluvy - predloženie platného osvedčenia regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR do 5 dní odo dňa uzavretia Zmluvy.
24. V prípade, ak dodávku tovaru bude Dodávateľ vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, dodávateľ predloží uzavretú Zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky do 5 dní odo dňa uzavretia Zmluvy.

Zmluvná špecifikácia

Rekreačná 13, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 ks

26 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.12.2016 10:13

15.12.2016 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2016 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 186
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.12.2016 11:04 - Vstupná ponuka 26 491,37 € Cena bez DPH
15.12.2016 11:04 - Najvýhodnejšia ponuka 26 491,37 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS