42137004
Centrum účelových zariadení
Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK
36283576
PENAM SLOVAKIA, a.s.
Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK
Čerstvý chlieb, pečivo a pekárenske výrobky
Chleba, rožok, Závin , vianočka, lupačka, žemľa, briožka, strúhanka
Tovar, Služba
1. Čerstvý chlieb, pečivo a pekárenske výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka čerstvého chleba a pekárskych výrobkov do stravovacích a hotelových zariadení Objednávateľa v Trnave, Piešťanoch a na Duchonke, konkrétne miesta plnenia budú špecifikované po uzatvorení zmluvy |
Objednávateľ si vyhradzuje právo doplniť nové odberné miesta - strediska, ktoré vzniknú počas trvania uzatvorenej zmluvy |
Dodávka čerstvých výrobkov /nie dopekaných/, bez pridaných konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel , so záručnou dobou pri dodaní nie kratšou ako 2/3 celkovej záručnej doby, s uvedením záručnej doby na výrobkoch, v prípade nebalených výrobkov vyznačenie na dodacom liste |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 2 kalendárnych rokov od 1.1.2017-31.12.2018 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlieb pšenično-ražný 1000g krájaný | ks | 9380 | ||
Rožok obyčajný 45 g | ks | 58880 | ||
Rožok grahamový 40 g | ks | 33840 | ||
Závin makový/orechový/jablkový/kakaový 400 g balený | ks | 3200 | ||
Vianočka s hrozienkami 400 g balená | ks | 260 | ||
Kaiserka 50 g | ks | 11720 | ||
Kaiserka cereálna 50 g | ks | 11720 | ||
Žemľa 55 g | ks | 4600 | ||
Bageta 100 g | ks | 1400 | ||
Sendvič 400 g balený | ks | 2440 | ||
Osie hniezdo škoricové 120 g | ks | 2000 | ||
Moravský koláč 80 g | ks | 2000 | ||
Šiška plnená 65 g | ks | 2000 | ||
Croissant plnený 80 g - rôzna náplň | ks | 11720 | ||
Lupačka plnená maková/tvarohová/orechová/lekvárová 80 g | ks | 6000 | ||
Strúhanka rohlíková 1 kg | ks | 1240 | ||
Toastový chlieb 500 g | ks | 1200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Množstvá pekárenských výrobkov sú určené od súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá pekárenského tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov. | Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné. |
Množstvá jednotlivých druhov pekárenských výrobkov služia pre potreby súťaže. | Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objebnávok. |
Názov |
1. Denné dodanie tovaru do všetkých zariadení obstarávateľa na celom území SR vrátane odľahlých častí, konkrétne miesta plnenia budú špecifikované po uzatvorení zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo doplniť nové odberné miesta - strediska, ktoré vzniknú počas trvania uzatvorenej zmluvy. |
2. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach |
3. Objednávka nebude zo strany dodávateľa nijako limitovaná /ani minimálnym množstvom, ani cenou/. |
4. Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. V prípade použitia ekvivalentov, musia byť tieto presne špecifikované v cenovej ponuke a musia byť odsúhlasené objednávateľom. |
5. Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 24 mesiacov s účinnosťou od 1.01.2017 - 31.12.2018, alebo do vyčerpania finančného limitu. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
7. Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe sumárnej faktúry za každé stredisko zvlášť, ktoré dodávateľ vyhotoví raz za 15 dní, pričom faktúry musia byť doručené Objednávateľovi najneskôr do 5 dní po uplynutí tohto obdobia. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi. Na faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Ak dodávateľ bude úspešný aj v niektorej z iných zákaziek objednávateľa, fakturácia sortimentu bude vždy len samostatne v súlade s konkrétne uzatvorenou zmluvou, t.j. do fakturácie nesmie byť zahrnutý tovar z inej uzatvorenej zmluvy. |
8. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru a jeho vyskladnením v mieste plnenia. |
9. V prípade, že dodávateľ ponúka komodity, ktoré sú predmetom tejto zmluvy v akciových letákoch, e-shope, na internete alebo inou viditeľnou formou lacnejšie ako sú ceny v tejto zmluve, je dodávateľ povinný predávať objednávateľovi počas trvania zľavy predmetný tovar za akciové ceny. |
10. Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní e-shopovej, telefonickej, emailovej alebo ústnej objednávky. Denná dodávka tovaru /v prípade potreby: pondelok - sobota/ musí byť vždy najneskôr do 7.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. |
11. Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. Podľa Potravinového kódexu SR objednávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
12. V prípade dodania nekvalitného, poškodeného alebo inak nevyhovujúceho tovaru objednávateľ trvá na jeho výmene do 90 minút od neprevzatia takéhoto tovaru. |
13. V prípade problémov s dodávaním tovarov objednávateľ bude striktne uplatňovať princíp 3krát porušenie a následne odstúpenie od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
14. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. |
15. Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. Minimálna trvanlivosť nesmie byť kratšia ako 2/3 z celkovej doby trvanlivosti. |
17. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25 % z celkovej ceny zákazky za každú aj začatú hodinu omeškania s dodaním tovaru. Tým nie je dotknutý nárok verejného obstarávateľa na náhradu škody, ktorá mu v dôsledku omeškania dodávateľa vznikne. |
18. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. |
19. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením minimálne s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ak dodávateľ bude dodávať ekvivalentný výrobok zaväzuje sa spolu s tovarom dodať aj doklad od nezávislej inštitúcie že ním dodaný tovar je ekvivalentný výrobok v kvalite uvedeného popísaného výrobku. |
20. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
21. Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET je objednávateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
22. Právne a/alebo vecné predpoklady na riadne plnenie Zmluvy - predloženie platného potvrdenia o registrácii prevádzkarne podľa z. č. 152/95 Z.z. v znení neskorších predpisov na preukázanie súhlasu štát. orgánu s výrobou, skladov. a distribúciou predmetu zákazky do 5 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. |
23. Právne a/alebo vecné predpoklady na riadne plnenie Zmluvy - predloženie platného osvedčenia regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR do 5 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. |
24. V prípade, ak dodávku tovaru bude Dodávateľ vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, dodávateľ predloží uzavretú Zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky do 5 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. |
Rekreačná 13, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
12
1,00 ks
26 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2016 10:13
15.12.2016 11:30
15.12.2016 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2016 11:04 - Vstupná ponuka | 26 491,37 | € | Cena bez DPH |
15.12.2016 11:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 491,37 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: