36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
36030848
DYNEX Servis spol. s r.o.
Nové Kalište 17, Banská Bystrica, 97404, SVK
RT² Profiler™ PCR Array Human Wound Healing
array
Tovar, Služba
1. RT² Profiler™ PCR Array Human Wound Healing
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - RT² Profiler™ PCR Array Human Wound Healing | Balenie (24 ks) | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Položka č. 1 - RT² Profiler™ PCR Array Human Wound Healing | |
1.1 Kit na stanovenie profilu ľudských génov zapojených do hojenia rán v 96 jamkovom formáte s presne definovanými oligonukleotidmi pre 84 vyšetrovaných génov: | |
COL14A1, COL1A1, COL1A2, COL3A1, COL4A1, COL4A3, COL5A1, COL5A2, COL5A3, VTN, CTSG, CTSK, CTSV, F13A1, F3, FGA, MMP1, MMP2, MMP7, MMP9, PLAT (TPA), PLAU (UPA), PLAUR (UPAR), PLG, SERPINE1 (PAI-1), TIMP1, CDH1 (E-Cadherin), ITGA1, ITGA2, ITGA3, ITGA4 (CD49D), ITGA5, ITGA6, ITGAV, ITGB1, ITGB3, ITGB5, ITGB6, ACTA2 (α-SMA), | |
ACTC1, RAC1, RHOA, TAGLN, CCL2 (MCP-1), CCL7 (MCP-3), CD40LG (TNFSF5), CXCL1 (GRO1, GROa, SCYB1), CXCL11 (I-TAC, IP-9), CXCL2 (GRO2, GROb, SCYB2), CXCL5 (ENA-78, LIX), IFNG, IL10, IL1B, IL2, IL4, IL6, ANGPT1, CSF2 (GM-CSF), CSF3 (GCSF), CTGF, EGF, FGF10, FGF2 (BFGF), FGF7, | |
HBEGF (DTR), HGF, IGF1, MIF, PDGFA, TGFA, TGFB1, TNF, VEGFA, TGFB1, TGFBR3, STAT3, CTNNB1, WISP1, WNT5A, MAPK1 (ERK2), MAPK3 (ERK1), PTEN, EGFR (ERBB1), IL6ST (GP130), PTGS2 (COX2). | |
1.2 Daný formát musí byť kompatibilný s real time prístrojom CFX96 Real-Time System od firmy Bio-Rad. | |
1.3 Balenie obsahuje 24 platní. | |
1.4 Každá platňa musí byť samostatne balená. |
Názov |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa § 182 Správne delikty zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
A. POVINNÉ NÁLEŽITOSTI PONUKY: |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť: |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky) |
- najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - PCR Array Human Wound Healing. |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
b) telefónne číslo kontaktnej osoby, podľa písmena a) tohto bodu, |
c) e-mail kontaktnej osoby, |
d) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely vybavovania objednávok od objednávateľa, |
e) telefónne číslo kontaktnej osoby podľa písmena d) tohto bodu, |
f) e-mail, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky. |
3. Kópiu aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
4. Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky, t.j. všetkých ponúkaných tovarov, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky uvedenú v opisnom formulári. Dodávateľ vyplní prílohu č.1 - Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky (ďalej len "rozpočet"). |
5. Prospektový materiál ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte: |
- v tlačenej forme a zároveň na dátovom nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač, |
- prospektový materiál musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v opisnom formulári, |
- prospektový materiál nemusí byť preložený do slovenského jazyka. |
6. V prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. |
7. V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje §10 ods. 3 písm. b) a §12 ods. 3 zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
7.1 osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
7.2 osoby ktorej tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
7.3 účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
7.4 zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
7.5 času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
8. Dodávateľom predložené doklady objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.) |
1. Požaduje poskytovanie plnenia jednorázovo na základe kúpnej zmluvy. |
2. Požaduje sa dodanie tovaru: |
2.1 do 21 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
2.2 v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
2.3 v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod., |
2.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti kúpnej zmluvy), |
2.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH a s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený), |
3. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
4. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
5. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. |
6. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
7. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutého finančného rozdielu výslednej ceny predmetu zákazky a obvyklej trhovej ceny predmetu zákazky v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 6. tejto časti OF. |
8. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkámobjednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 48 hodín od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. |
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety. |
Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ (napr. doprava). |
9. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluvný vzťah nadobudne účinnosť v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
10. Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní do 31.03.2017 písomne, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
20.12.2016 08:00 — 19.01.2017 14:00
1,00 Balenie (24 ks)
2 830,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2016 10:07
15.12.2016 10:30
15.12.2016 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2016 16:32 - Vstupná ponuka | 2 590,00 | € | Cena bez DPH |
14.12.2016 16:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 590,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: