42337402
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK
41751477
Martin Gall - MG COMP
Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK
Kancelársky počítač s príslušenstvom
kancelársky počítač, stolný počítač, monitor, myš, klávesnica, operačný systém, softvér
Tovar, Služba
1. Kancelársky počítač s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky počítač s príslušenstvom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Stolný počítač | ks | 3 | ||
2. Operačný systém (k položke č.1) | ks | 3 | ||
3. Kancelársky balík (k položke č.1) | ks | 3 | ||
4. Monitor s príslušenstvom (k položke č.1) | ks | 3 | ||
5. Klávesnica (k položke č.1) | ks | 3 | ||
6. Myš (k položke č.1) | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Stolný počítač: | - stolný počítač navrhnutý tak, aby sa zmestil do úzkych priestorov v horizontálnej alebo vertikálnej polohe (formát SFF) |
- Procesor | frekvencia min. 3,7 GHz, počet jadier min.2, počet bodov v passmarku min. 5172 |
- Pamäť (RAM) | min. 4 GB DDR3, min. 1600 MHz |
- HDD | min. 1 TB |
- SSD | min. 8 GB |
- Port | min. 2x USB 3.0, min. 4x USB 2.0, čítačka pamäťových kariet |
- Grafický výstup | min. displayport |
2. Operačný systém (pre položku č.1): | kompatibilný k firemnej infraštruktúre Windows 10 pro 64 bit |
3. Kancelársky balík (pre položku č.1): | kompatibilný k firemnej infraštruktúre min. MS Office 2013 SK alebo 2016 SK - karta s licenčným číslom, bez inštalačného média |
4. Monitor (pre položku č.1): | |
- Uhlopriečka | min. 21,5 " |
- Rozlíšenie FHD | min. 1080 p |
Min. požadované funkcie: | podsvietenie LED, zabudované reproduktory, výstup na displeyport |
Príslušenstvo: | displeyport kábel |
5. Klávesnica (pre položku č.1): | SK, USB |
6. Myš (pre položku č.1) | USB |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požadovaná záruka 24 mesiacov |
Tovar požadujeme dodať ako nový, nepoužívaný a plne funkčný. |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov. Ak dané špecifikácie nie sú v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Dodávateľ má možnosť túto povinnosť splniť v lehote 30 dní od momentu uzavretia zmluvy. V takom prípade, lehota dodania, ktorá predstavuje 30 dní, začína plynúť odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že nie je v reštrukturalizácií a to potvrdením príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópií originálu v lehote do 10 dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu podnikateľov/hospodárskych subjektov ÚVO |
V prípade dodávateľa, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápis považovaný za zápis do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutoční a dodávateľ je povinný v lehote do 10 dní od uzavretia zmluvy nezapísané skutočnosti preukázať v zmysle § 32 ods.2 resp. 4 až 5 zákona. Doklady musia byť predložené v origináli alebo úradne overenej kópii originálu |
Dodávateľ je povinný dodať tovar v pracovných dňoch v čase od 8.00-15.00 hod. Tovar doručený v inom čase, objednávateľ z organizačných dôvodov nepreberie. |
Požaduje sa nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od telefonického nahlásenia poruchy dodávateľovi. Objednávateľ nahlasuje vady/poruchy v pracovných dňoch v čase od 8.00-16.00 hod. |
Požaduje v záručnej dobe odstránenie vady/poruchy tovaru alebo zabezpečiť opravu tovaru, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 1 pracovného dňa od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky |
Požaduje sa v záručnej dobe odstránenie vady/poruchy tovaru alebo zabezpečiť opravu tovaru, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 2 pracovných dní od nástupu technika na servisnú opravu pri potrebe dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky |
Všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy (napr. dopravné náklady) v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky, Lužianky, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
27.12.2016 08:00 — 25.01.2017 15:00
6,00 počet položiek
2 160,72
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2016 09:17
15.12.2016 11:00
15.12.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2016 10:48 - Vstupná ponuka | 2 160,00 | € | Cena bez DPH |
15.12.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 988,32 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: