00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
00692069
LYNX s.r.o.
Jelačičova 8A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82108, SVK
Predĺženie licencie McAffee Network Security
network security
Tovar, Služba
1. Predĺženie licencie McAffee Network Security
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je predlženie licencie McAffee Network Security. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
McAfee Network Security M-2750 Sensor Appl. 1yr Gold SW Supp. & RMA HW Supp. (platnosť podpory od 18.11.2016 – 15.11.2017) | ks | 1 | ||
McAfee Network Security Manager Software Starter Edition 1yr Gold SW Supp. (platnosť podpory od 1.1.2017 – 31.12.2017) | ks | 1 |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY: |
1. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame predmetu zákazky alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať dodaný predmet zákazky rovnakých alebo vyšších parametrov ako je uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky a tejto zmluve, za predpokladu, že ekvivalentné plnenie s prihliadnutím na budúce použitie predmetu zákazky bude spĺňať aj funkčné požiadavky na predmet zákazky podľa bodu 2. |
2. Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že vzhľadom na charakter a budúce použitie predmetu zákazky na predĺženie existujúcej SW a HW podpory (licencie) objednávateľa, vyžaduje sa zachovanie kompatibility predmetu zákazky s touto SW a HW licenciou. V prípade, že dodávateľ ponúkne ekvivalentný SW a HW, resp. taký SW a HW, ktorý nebude kompatibilný, alebo hocijakým iným spôsobom nebude zachovaná funkčnosť dodaného predmetu zákazky vo vzťahu k súčasnému SW a HW, alebo inému technickému zariadeniu objednávateľa, dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní zabezpečiť nápravu. |
3. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky podľa tejto zmluvy nový, nerepasovaný, non-refurbished, v originálnom pôvodnom balení od výrobcu predmetu zákazky. |
4. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením podľa tejto zmluvy. Dodávateľ dodá predmet zákazky kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je čiastočne alebo úplne nefunkčný. Pri dodaní predmetu zákazky dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. |
5. Záručná doba je určená výrobcom predmetu zákazky, minimálne však v trvaní 24 mesiacov od riadneho dodania. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný predmet zákazky prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a doručiť opravený, resp. vymenený do sídla objednávateľa na vlastné náklady. |
6. Zmluvné strany si do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky. |
7. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky a v tejto zmluve sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky v rámci predloženej súťažnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky. |
II. CENA: |
1. Súčasťou cenovej ponuky dodávateľa je celý predmet zákazky podľa tejto zmluvy. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zákazky uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky: súčin množstva jednotiek podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a jednotkových cien dodávateľa. |
3. Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky podľa položiek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Jednotkové ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedené v rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas trvania zmluvy. K ich zmene môže dôjsť iba po predchádzajúcom súhlase objednávateľa, celková cena za predmet zákazky nesmie byť prekročená. |
4. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky o hodnotu DPH. |
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
6. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
III. CERTIFIKÁTY A POTVRDENIA: |
1. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný preukázať všetky vlastnosti, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
IV. ZMLUVNÉ POKUTY: |
1. Objednávateľ je oprávnený v prípade podstatného porušenia zmluvy zo strany dodávateľa uplatiť zmluvnú pokutu vo výške 500 eur za každé podstatné porušenie zmluvy samostatne. |
2. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
3. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY: |
1. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, keď dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením povinností dodávateľa je najmä, nie však výlučne omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zákazky, nedodanie predmetu zákazky podľa zmluvy, nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska týmto nie je dotknuté. |
VI. FAKTURÁCIA: |
1. Dodávateľ po riadnom dodaní predmetu zmluvy bezodkladne vystaví faktúru a doručí ju v dvoch vyhotoveniach objednávateľovi. |
2. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje deň, kedy dôjde k odpísaniu zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
3. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
4. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry uhradí tento dodávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z neuhradenej sumy za každý deň omeškania. |
VII. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade ak ponuka dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní) dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
VIII. PODMIENKY ÚČASTI: |
1. Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Objednávateľ upozorňuje uchádzačov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z.z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj k úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov (povinnosť predloženia nových, resp. aktualizovaných listinných potvrdení). |
2. Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi v registri konečných užívateľov výhod podľa § 159 zákona o verejnom obstarávaní. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. v) VZP OPET/. |
4. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
16.12.2016 08:00 — 22.12.2016 14:00
2,00 ks
7 580,93
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2016 13:50
14.12.2016 12:00
14.12.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2016 11:59 - Vstupná ponuka | 6 960,00 | € | Cena s DPH |
14.12.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: