00324426
Obec Malá Ida
Hlavná 11, Malá Ida, 04420, SVK
36211451
FÚRA s.r.o.
SNP 77, Rozhanovce, 04442, SVK
Zber, preprava a zneškodnenie odpadov/MID
Komunálny odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo
Služba
1. Zber, preprava a zneškodnenie odpadov/MID
|
|
---|---|
Funkcia |
Odvoz a zneškodnenie komunálneho odpadu (20 03 01, 20 03 07) v súlade so zákonom č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
1. PRAVIDELNÝ ZBER: |
1.1 Zber,preprava a zneškodnenie komunálneho odpadu zo 100 litrových zberných nádob |
1.2 Zber,preprava a zneškodnenie komunálneho odpadu zo 1100 litrových zberných nádob |
1.3 Zber, preprava a zneškodnenie nebezpečného odpadu z určeného miesta. Nebezpečný odpad 200121,200127,200133 |
1.4 Zber, preprava a zhodnotenie z určeného miesta- jedlé oleje a tuky 200125 |
2. NEPRAVIDELNÝ ZBER: |
2.1 Zneškodnenie objemného odpadu (200307) |
2.2 Zneškodnenie drobného stavebného odpadu ( 200308 ) |
2.3 Zneškodnenie biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad a parkov ( 200201 ) |
3. Legislatívny servis spočívajúci vo vypracovaní programov odpadového hospodárstva (POH) obce, vypracovávaní podkladov pre ročný výkaz o komunálnom odpade z obce |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
frekvencia vývozu zmesového komunálneho odpadu zo 100 a 1100 litrových zberných nádob/počet za 1 rok | frekvencia | 26 | ||
zber,preprava a zneškodnenie komunálneho odpadu zo 100 litrových zberných nádob | ks | 600 | ||
zber,preprava a zneškodnenie komunálneho odpadu zo 1100 litrových zberných nádob | ks | 9 | ||
Zber, preprava a zhodnotenie z určeného miesta- jedlé oleje a tuky | liter | 60 | ||
Zber, preprava a zneškodnenie nebezpečného odpadu z určeného miesta | t | 14 | ||
Zber, preprava a zneškodnenie elektroodpadu z určeného miesta | t | 14 | ||
Zneškodnenie objemného odpadu | t | 100 | ||
Zneškodnenie drobného stavebného odpadu | t | 80 | ||
Zneškodnenie biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad a parkov | t | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
frekvencia vývozu zmesového komunálneho odpadu zo 100 a 1100 litrových zberných nádob | mesačne, v termínoch podľa harmonogramu |
frekvencia zberu, prepravy a zhodnotenia z určeného miesta- jedlé oleje a tuky | odvoz šesť krát za 1 rok/spolu za rok 60 litre v termínoch podľa harmonogramu |
frekvencia zberu, prepravy a zneškodnenia nebezpečného odpadu z určeného miesta | odvoz dva krát za 1 rok/spolu za rok 14 ton v termínoch podľa harmonogramu |
frekvencia zberu, prepravy a zneškodnenia elektroodpadu z určeného miesta | odvoz dva krát za 1 rok/spolu za rok 14 ton v termínoch podľa harmonogramu |
frekvencia vývozu objemného odpadu | minimálne 4 krát za rok v termínoch podľa harmonogramu |
frekvencia vývozu drobného stavebného odpadu | minimálne 4 krát za rok v termínoch podľa harmonogramu |
frekvencia vývozu rozložiteľného odpadu zo záhrad a parkov | minimálne 2 krát za rok v termínoch podľa harmonogramu |
Názov |
01. Povinnosti dodávateľa: |
01.1 Dodávateľ služby bude plniť predmet Rámcovej dohody v rozsahu uvedenom v Rámcovej dohode podľa špecifikácie a rozsahu uvedenom v čiastkovej výzve . |
01.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť plnenie s odbornou starostlivosťou a za dodržania všetkých súvisiacich právnych predpisov a noriem. |
01.3 Ak je to relevantné dodávateľ služby je povinný sa zaregistrovať na príslušnom okresnom úrade, odbore starostlivosti o životné prostredie, v zmysle § 15 ods 1 zák. č. 223/2001 o odpadoch - registrácia na prepravu odpadov |
01.4 Dodávateľ služby zabezpečí odvoz jednotlivých druhov odpadov prostredníctvom vozidiel na to určených a splňajúcich príslušné právne predpisy a normy, ktoré budú vybavené vážnym zariadením |
01.5 Dodávateľ služby vypracuje harmonogram vývozu odpadov podľa požiadaviek objednávateľa, v elektronickej aj tlačovej forme a doručí ho najneskôr do 3 troch pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody v elektronickej a listinnej forme. |
01.6 Pri nedodržaní vývozného dňa odpadu určeného v harmonograme vývozu odpadu je dodávateľ služby povinný uskutočniť zber a prepravu odpadu najneskôr do 24 hodín od plánovaného vývozu |
01.7 Dodávateľ je povinný zabezpečiť na vlastné náklady, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté |
02. Dodávateľ musí byť držiteľom nasledovných platných certifikátov: |
- certifikátu ISO 14001:2004 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva |
- certifikátu kvality ISO 9001:2001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality , môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem |
- certifikátu OHSAS 18001:2008 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci , môže využiť systémy zabezpečenia ochrany a bezpečnosti zdravia pri práci vyplývajúce z európskych noriem |
02.1 Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody predložiť objednávateľovi certifikáty uvedené v bode 02 tejto dohody v listinnej forme ako origináli alebo overené kópie. |
02.2 Nepredloženie predmetných vyššie uvedených platných certifikátov |
- v stanovenej lehote |
- nepredloženie všetkých vyššie uvádzaných platných certifikátov |
považuje objednávateľ za podstatné porušenie Rámcovej dohody s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od Rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
03. Cena za plnenie predmetu zákazky, tvorba ceny: |
03.1 Dodávateľ dodá objednávateľovi počas platnosti Rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia čiastkovej výzvy od objednávateľa. |
03.2 Objednávateľ bude tovar, alebo služby podľa tejto Rámcovej dohody objednávať u dodávateľa na základe písomnej, alebo elektronickej čiastkovej výzvy (e-mailom), v ktorej bude uvedený špecifikovaný druh a rozsah služby. |
03.3 Lehota trvania Rámcovej dohody je 12 kalendárnych mesiacov. |
03.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od spotreby neodobrať celé predpokladané množstvo rozsahu služieb. |
03.5 Do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predloží dodávateľ podrobný aktualizovaný cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto Rámcovej dohody, v štruktúre: |
- jednotkových cien stanovených činností, úkonov a to cenu za mernú jednotku bez DPH, % a výšku DPH, cenu za mernú jednotku s DPH, všetko ako cenu uvádzanú v EUR . |
03.6 Ceny uvedené v cenníku sú záväzné po celú dobu trvania tejto Rámcovej dohody. |
03.7 Nepredloženie rozpisu ceny za predmet zákazky: |
- v stanovenej lehote |
- v požadovanom členení |
- alebo rozpisu, ktorý po vykonanom súčte cien za príslušný počet merných jednotiek bude vyšší, ako je cena celkom za predmet zákazky |
považuje objednávateľ za podstatné porušenie Rámcovej dohody s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od Rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
04. Dodávateľ sa zaväzuje, že najneskôr do 3 pracovných dní po uzavretí tejto Rámcovej dohody, uzatvorí zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa, ktorá bude platná a účinná po celu dobu plnenia predmetu zákazky (ak takúto poistnú zmluvu už nemá uzatvorenú). |
04.1 Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi do 5 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody kópiu vyššie uvedenej poistnej zmluvy. |
04.2 Nedodržanie zmluvných podmienok týkajúcich sa poistenia zodpovednosti za škodu podnikateľa, považuje objednávateľ za podstatné porušenie Rámcovej dohody s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od Rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
05. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby. |
06. Povinnosti objednávateľa: |
06.1 Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dodávateľovi cenu za poskytnutú službu, ak táto bude vykonaná riadne, v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote a podľa týchto zmluvných podmienok. |
06.2 Objednávateľ je povinný poskytnúť dodávateľovi súčinnosť na riadne plnenie Rámcovej dohody a oboznámiť ho zo všetkými skutočnosťami, ktoré by akýmkoľvek spôsobom menili predmet zákazky alebo mali vplyv na samotné plnenie predmetu zákazky. |
07. Cena, úhrada za predmet zákazky |
07.1 Úhrada za poskytnuté služby sa uskutoční na základe skutočného výkonu. |
07.2 Úhrada za poskytnuté služby sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu. Fakturácia raz mesačne. |
07.3 Podkladom a súčasťou doručenej faktúry musia byť pracovné listy a vážne lístky z miesta uloženia odpadu na príslušnej riadenej skládke v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
07.4 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov, a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, odtlačok pečiatky a podpis oprávnenej osoby. |
07.5 Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla. |
07.6 Ak bude faktúra vrátená dodávateľovi lehota splatnosti neplynie a začína plynúť až po jej vystavení a doručení bez vád. |
08. Zmluvné pokuty: |
08.1 Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok/Rámcovej dohody uplatiť zmluvnú pokutu za: |
-za podstatné porušenie Rámcovej dohody, definované v tejto Rvo výške 2000 Eur, a to za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky samostatne, najviac však spolu výške 10000 Eur |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 10000 Eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia Rámcovej dohody, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od Rámcovej dohody. |
08.2 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
08.3 Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
09. V prípade, ak ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške 20%, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške 20% do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
10. Preukazovanie splnenia podmienok účasti - osobné postavenie podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len "zákon č. 343/2015 Z. z. o VO" alebo "ZVO"): |
10.1 Dodávateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, musí spĺňať podmienky osobného postavenia v celom rozsahu podľa § 32 ods. 1 zákona o VO |
10.2 Ak Dodávateľ, zapísaný v zozname hospodárskych subjektov nespĺňa podmienky osobného postavenia v celom rozsahu podľa § 32 ods. 1 zákona o VO, predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody doklady, preukazujúce splnenie osobného postavenia v celom rozsahu podľa § 32 ods. 2 zákona o VO, ktoré v zmysle zákona o VO v zozname hospodárskych subjektov na preukázanie splnenia osobného postavenia v rozsahu § 32 ods. 1 zákona o VO absentujú. |
10.3 Nepreukázanie splnenia podmienok osobného postavenia alebo nepredloženie dokladov podľa bodu 10.2 v určenej lehote alebo vôbec považuje Objednávateľ za podstatné porušenie Rámcovej dohody s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od Rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
11. Účastníci Rámcovej dohody sa dohodli, že za závažné porušenia tejto Rámcovej dohody sa považuje aj: |
a) také porušenie Rámcovej dohody, ktoré ohrozilo alebo narušilo plnenie predmetu Rámcovej dohody, |
b) opakované menej závažné porušenie Rámcovej dohody, pričom za opakované sa považuje, ak nastalo aspoň dvakrát, |
c) menej závažné porušenie Rámcovej dohody, ktoré účastník dohody napriek elektronickou poštou doručenej výzve neodstráni v lehote uvedenej v tejto výzve. |
d) nepredloženie všetkých požadovaných dokumentov v stanovených lehotách |
12. Ukončenie Rámcovej dohody môže nastať : |
a) márnym uplynutím lehoty 12 mesiacov o do dňa uzavretia Rámcovej dohody |
b) odstúpením od Rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
c) odstúpením od Rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
- ukončenie Rámcovej dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme |
- v prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od Rámcovej dohody je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody |
d) ukončením Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán |
- ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení Rámcovej dohody |
- pre ukončenie Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení Rámcovej dohody v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením Rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán |
e) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov |
- ukončenie Rámcovej dohody podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi. |
- výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením Rámcovej dohody do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy |
13. Informácia pre dodávateľa : - Zoznam skládok odpadov je prístupný na webovom sídle MŽP SR |
14. Iné dojednania |
14.1 Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka |
14.2 Rámcovú dohodu je možné meniť len na základe písomných dodatkov, ktorých uzatvorenie nebude v rozpore so zákonom o verejnom obstarávaní, s obchodným zákonníkom a ktorých uzatvorenie sa nebude vymykať dobrým mravom a obchodným zvyklostiam. |
14.3 Dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia do 3 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
Názov
Zber, preprava a zneškodnenie odpadov/MID
Zber, preprava a zneškodnenie odpadov/MID v obci ........
Nie je uvedené miesto vykonávania predmetu zákazky.
Hlavná 11, 044 20 Malá Ida, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
12
1,00 kompletné množstvo predmetu zákazky
44 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2016 13:12
13.12.2016 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2016 13:39 - Vstupná ponuka | 42 780,00 | € | Cena s DPH |
13.12.2016 14:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 910,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: