30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
36677281
ZSE Energia, a.s.
Čulenova 6, Bratislava, 81647, SVK
Zabezpečenie prevádzkovania trafostaníc
trafostanica, VN rozvádzač, NN rozvádzač
Služba
1. Zabezpečenie prevádzkovania trafostaníc
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie servisu, prevádzkovania, údržby a opráv 2 ks trafostaníc v zmysle vyhl. 508/2009 Z.z. v znení nesk. predpisov, zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP v znení nesk. predpisov a § 35 ods. 2 písm. c) zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike v znení nesk. predpisov v nasledovnom rozsahu: |
1. zabezpečenie periodickej kontroly a údržby trafostaníc (ďalej len "TS"), 1x ročne v rozsahu: |
1.1 meranie výstupného napätia transformátorov, |
1.2 meranie zaťaženia transformátorov, |
1.3 vizuálna kontrola izolátorov a prechodiek, |
1.4 vizuálna kontrola rozvodov VN a napájacích a prepojovacích káblov, |
1.5 vizuálna kontrola VN rozvádzača, |
1.6 profylaktická kontrola a vyhotovenie termovízneho merania vrátane vypracovania protokolu a návrhu na odstránenie zistených závad, |
1.7 kontrola istenia na VN a NN strane, |
1.8 kontrola stavu NN rozvádzačov, vývodov a istiacich prvkov, |
1.9 kontrola stavu zemnenia, vrátane uzemnenia nulovej svorky, |
1.10 zabezpečenie trafostanice ochrannými pomôckami a zabezpečenie ochrany pred požiarmi, |
1.11 kontrola vetracích otvorov, |
1.12 vyčistenie trafostanice od prachu a nečistôt, |
1.13 odstránenie drobných nedostatkov zistených pri periodickej kontrole a údržbe, vrátane použitia spotrebného materiálu a základných náhradných dielov do 50 EUR s DPH/1 TS/1 rok; |
2. zabezpečenie mimoriadnej kontroly na požiadanie objednávateľa (mimoriadna poveternostná situácia, prívaly snehu, dažďa, príp. podozrení na poruchu) v rozsahu podľa bodov 1.3 až 1.5 a 1.8 uvedených vyššie; |
3. aktualizácia miestnych prevádzkových predpisov TS na základe požiadavky objednávateľa; |
4. zabezpečenie 24 hodinovej pohotovosti na odstránenie porúch s nástupom na lokalizáciu poruchy do 3 hodín od nahlásenia poruchy/havárie objednávateľom a obnovenie dodávky elektrickej energie do objektov objednávateľa v čo najkratšom čase; |
5. zaistenie spotrebného materiálu a základných drobných náhradných dielov na okamžitú výmenu; |
6. zabezpečenie poruchového servisu do 3 hodín od nahlásenia objednávateľom, resp. zistenia poruchy dodávateľom (vrátane použitia spotrebného materiálu a základných náhradných dielov do 50 EUR s DPH/1 výjazd), a to: |
6.1 opravou VN a NN prepojovacích káblov od transformátorov bez nutnosti výmeny časti kábla, |
6.2 opravou a nastavením vypínacích prvkov, |
6.3 výmenou VN a NN poistiek po pôsobení, prepálení (skrat, nadprúd ...); |
7. riešenie havarijných stavov nasledovne: |
7.1 opravou VN a NN prepojovacích káblov od transformátorov, pri ktorých sa mení časť kábla alebo koncovka, |
7.2 v prípade porúch, pri ktorých dôjde k poškodeniu alebo havárií TS, transformátora, VN rozvádzača a časti NN rozvádzača, resp. je nutná výmena poškodenej časti zariadenia trafostanice alebo transformátora: |
a) zahájením opatrení a prác nevyhnutných na prvotné odstránenie havarijného stavu z dôvodu zamedzenia vzniku ďalších škôd, a to neodkladne po zistení, najneskôr však do 3 hodín od času zistenia havarijného stavu dodávateľom alebo telefonickej informácie objednávateľa o havárií, |
b) v prípade nutnosti výmeny časti technológie trafostanice predložením cenovej ponuky dodávateľom objednávateľovi s rozpisom prác a materiálu, |
c) v prípade poškodenia transformátora alebo jeho časti s nutnosťou výmeny - zapožičaním transformátora obdobných parametrov na nevyhnutný čas, vrátane jeho dopravy, montáže a uvedenia do prevádzky, až do zabezpečenia odstránenia poruchy dodávateľom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Trafostanica 298, 2 x 1000 kVA; Bratislava 1 | ks | 1 | ||
Trafostanica 1045, 2 x 400 kVA; Bratislava 2 | ks | 1 | ||
Periodická kontrola a údržba (2 ks TS/4 roky) | ks | 8 | ||
Mimoriadna kontrola | ks | 1 | ||
Poruchový servis (vrátane použitia spotrebného materiálu a základných náhradných dielov do 50 EUR s DPH/1 výjazd a 24 hodinovej pohotovosti) | výjazd | 4 | ||
Riešenie havarijných stavov - opravou / opatreniami a prácami nevyhnutných na prvotné odstránenie havarijného stavu z dôvodu zamedzenia vzniku ďalších škôd; vrátane použitého materiálu do 50 EUR s DPH/1 havária; mimo nákladov na dopravu na miesto plnenia a späť) | hodina | 60 | ||
Výjazd pri havarijnom stave - cesta tam a späť (vrátane 24 hodinovej pohotovosti počas celej doby plnenia) | výjazd | 4 | ||
Zapožičanie transformátora obdobných parametrov na nevyhnutný čas, vrátane jeho dopravy montáže a uvedenia do prevádzky, demontáže poškodeného transformátora | deň | 10 |
Názov |
1. Cena zahŕňa aj dopravu na miesta plnenia, pokiaľ nie je uvedené inak. Miesto plnenia je Bratislava. |
2. Cena zahŕňa diagnostiku závad pri poruche alebo havárii. |
3. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy telefónne a e-mailové kontakty k 24 hodinovej pohotovosti na odstránenie porúch/riešenie havarijných stavov. |
5. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona overejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúcu znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
6. Dodávateľ je povinný v prípade odstraňovania porúch/havárií s potrebou použitia materiálu alebo výmeny náhradných dielov nad stanovený limit 50 EUR s DPH /1 výjazd neodkladne predložiť objednávateľovi cenovú ponuku s rozpisom prác, materiálu a náhradných dielov. |
7. Dodávateľ je povinný v rámci riešenia havarijného stavu v prípade poškodenia transformátora alebo jeho časti s nutnosťou výmeny zabezpečiť (po odsúhlasení objednávateľom, resp. jeho požiadavky) v termíne max. do 24 hodín zapožičanie transformátora obdobných parametrov, a to na nevyhnutný čas. |
8. Počty mimoriadnych kontrol, výjazdov pri poruchovom servise/havarijnom stave, hodín riešenia havarijných stavov, dní zapožičania transformátora je určený len na účely vyhodnotenia ponúk. Fakturácia sa bude realizovať na základe skutočného objemu poskytovaných služieb maximálne do výšky dohodnutej zmluvnej ceny. |
9. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb, a to do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli služby vykonané. |
10. Fakturácia sa uskutoční na základe čiastkového plnenia samostatnými faktúrami vyhotovenými vždy po vykonaní služieb. Súčasťou faktúry bude súpis vykonaných služieb/protokol z vykonanej periodickej kontroly transformačnej stanice, potvrdený objednávateľom. |
11. Dodávateľ na základe zmluvného vzťahu preberá na seba zodpovednosť za dodržiavanie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s vyhradenými technickými zariadeniami elektrickými, dodržiavanie predpisov na zaistenie ochrany pred požiarmi a vybavenia TS z hľadiska právnych predpisov a STN 381981. |
12. Dodávateľ je povinný spolupracovať pri kontrole štátnym kontrolným orgánom (Národný inšpektorát práce, Technická inšpekcia, orgány štátneho požiarneho dozoru). |
13. Dodávateľ je povinný pri prerušení dodávky elektrickej energie do objektov objednávateľa z dôvodu poruchy na prívode VN alebo v prípade, ak zistí havarijný stav, alebo telefonickej informácii objednávateľa o havárii, oznámiť neodkladne túto skutočnosť zodpovedným zamestnancom objednávateľa. |
14. Kontakty zodpovedných zamestnancov (meno, telefónne číslo) podľa predchádzajúcej vety objednávateľ oznámi dodávateľovi do 7 dní po uzavretí zmluvy. |
15. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy fotokópiu oprávnenia na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok VTZ elektrických podľa vyhl. 508/2009 Z.z. v znení nesk. predpisov- § 24 - Revízny technik VTZ elektrického - v objekte triedy A, skupina E1. |
16. Dodávateľ je povinný realizovať práce na vysokom napätí prípadne v jeho blízkosti na základe "B" príkazu v zmysle STN 34 3100. |
17. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
18. Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavky ani zálohu. |
19. PODMIENKY ÚČASTI |
a) Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z. z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
b) Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi v registri konečných užívateľov výhod podľa § 159 zákona o verejnom obstarávaní. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
c) Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 v) VZP OPET/. |
d) Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
e) Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedajú predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 31.12.2020 00:00
1,00 cena celkom
11 520,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2016 09:58
13.12.2016 10:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2016 22:43 - Vstupná ponuka | 11 520,00 | € | Cena s DPH |
13.12.2016 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 560,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: