36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
31402917
MEDIKO. spol. s r.o.
Šustekova 2, Bratislava , 85216, SVK
Inštrumentárium - Pinzety a ihelce
ihelec, pinzeta, inštrument, chirurgická oceľ
Tovar, Služba
1. Inštrumentárium - Pinzety a ihelce
|
|
---|---|
Funkcia |
doplnenie inštrumentária |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ihelec model Hegar-Mayo | ks | 5 | ||
Ihelec model De Bakey | ks | 5 | ||
Ihelec model Ryder | ks | 5 | ||
Ihelec typ I | ks | 5 | ||
Ihelec typ II | ks | 5 | ||
Pinzeta anatomická typ I | ks | 8 | ||
Pinzeta anatomická typ II | ks | 4 | ||
Ihelec model Mathieu | ks | 3 | ||
Pinzeta cievna model De Bakey | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.Ihelec model Hegar-Mayo | alebo kvalitatívne rovnocenný s originálom |
1.1 dĺžka ihelca: | 200-205 mm |
1.2 zloženie: | chirurgická nehrdzavejúca oceľ |
1.3 pracovná časť s vkladaným tvrdokovom | |
1.4 dĺžka pracovnej časti: | 16 mm, tolerancia +/- 2 mm |
1.5 šírka pracovnej časti: | 2,5 mm, tolerancia +/- 0,5 mm v hornej tretine |
1.6 vhodný na šicí materiál od: | 3/0 |
1.7 požaduje sa označenie katalógovým číslom | |
----------------------------------------------- | |
2. Ihelec model De Bakey | alebo kvalitatívne rovnocenný s originálom |
2.1 dĺžka ihelca: | 230mm, tolerancia +/- 2 mm |
2.2 zloženie: | chirurgická nehrdzavejúca oceľ |
2.3 pracovná časť s vkladaným tvrdokovom | |
2.4 dĺžka pracovnej časti: | 19 mm, tolerancia +/- 1 mm |
2.5 šírka pracovnej časti: | 2 mm, tolerancia +/- 0,3 mm v hornej tretine |
2.6 vhodný na šicí materiál od: | 4/0 -6/0 |
2.7 požaduje sa označenie katalógovým číslom | |
----------------------------------------------- | |
3. Ihelec model Ryder | alebo kvalitatívne rovnocenný s originálom |
3.1 dĺžka ihelca: | 150-155 mm |
3.2 zloženie: | chirurgická nehrdzavejúca oceľ |
3.3 pracovná časť s vkladaným tvrdokovom | |
3.4 dĺžka pracovnej časti: | 10 mm, tolerancia +/- 1 mm |
3.5 šírka pracovnej časti: | 1 mm, tolerancia +/- 0,3 mm |
3.6 vhodný na šicí materiál od: | 6/0 -10/0 |
3.7 požaduje sa označenie katalógovým číslom | |
----------------------------------------------- | |
4. Ihelec typ I | alebo kvalitatívne rovnocenný s originálom |
4.1 dĺžka ihelca: | 180mm, tolerancia +/- 2 mm |
4.2 zloženie: | chirurgická nehrdzavejúca oceľ |
4.3 pracovná časť s vkladaným tvrdokovom | |
4.4 dĺžka pracovnej časti: | 16 mm, tolerancia +/- 1 mm |
4.5 šírka pracovnej časti: | 2 mm |
4.6 vhodný na šicí materiál od: | 6/0-10/0 |
4.7 požaduje sa označenie katalógovým číslom | |
----------------------------------------------- | |
5. Ihelec typ II | alebo kvalitatívne rovnocenný s originálom |
5.1 dĺžka ihelca: | 180mm, tolerancia +/- 2 mm |
5.2 zloženie: | chirurgická nehrdzavejúca oceľ |
5.3 pracovná časť s vkladaným tvrdokovom | |
5.4 dĺžka pracovnej časti: | 16 mm, tolerancia +/- 1 mm |
5.5 šírka pracovnej časti: | 2 mm |
5.6 vhodný na šicí materiál od: | 6/0 - 10/0 |
5.7 požaduje sa označenie katalógovým číslom | |
----------------------------------------------- | |
6. Pinzeta anatomická typ I | alebo kvalitatívne rovnocenný s originálom |
6.1 dĺžka pinzety: | 200 mm, tolerancia +/- 2 mm |
6.2 zloženie: | chirurgická nehrdzavejúca oceľ |
6.3 pracovná časť s vkladaným tvrdokovom | |
6.4 dĺžka pracovnej časti: | 15 mm, tolerancia +/- 1 mm |
6.5 šírka pracovnej časti: | 1 mm |
6.6 požaduje sa označenie katalógovým číslom | |
----------------------------------------------- | |
7. Pinzeta anatomická typ II | alebo kvalitatívne rovnocenný s originálom |
7.1 dĺžka pinzety: | 180 mm, tolerancia +/- 2 mm |
7.2 zloženie: | chirurgická nehrdzavejúca oceľ |
7.3 pracovná časť s vkladaným tvrdokovom | |
7.4 dĺžka pracovnej časti: | 15 mm, tolerancia +/- 1 mm |
7.5 šírka pracovnej časti: | 1 mm |
7.6 požaduje sa označenie katalógovým číslom | |
----------------------------------------------- | |
8. Ihelec model Mathieu | alebo kvalitatívne rovnocenný s originálom |
8.1 dĺžka ihelca: | 200 mm, tolerancia +/- 2 mm |
8.2 zloženie: | chirurgická nehrdzavejúca oceľ |
8.3 pracovná časť s vkladaným tvrdokovom | |
8.4 vhodný na šicí materiál od: | 4/0 - 6/0 |
8.5 dĺžka pracovnej časti: | 10 mm, tolerancia +/- 1 mm |
8.6 šírka pracovnej časti: | 1 mm |
8.7 požaduje sa označenie katalógovým číslom | |
----------------------------------------------- | |
9. Pinzeta cievna model De Bakey | alebo kvalitatívne rovnocenný s originálom |
9.1 dĺžka pinzety: | 200 mm, tolerancia +/- 5 mm |
9.2 zloženie: | chirurgická nehrdzavejúca oceľ |
9.3 šírka pracovnej časti v strede: | 2 mm, bez tolerancie |
9.4 dĺžka pracovnej časti: | 20 mm, tolerancia +/- 2 mm |
9.5 úchopová časť pinzety jemne vrúbkovaná, zabezpečujúca stabilné uchopenie a nekĺzavosť povrchu pri manipulácií | |
9.6 požaduje sa označenie katalógovým číslom |
Názov |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, |
pričom zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa § 182 Správne delikty zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
A. POVINNÉ NÁLEŽITOSTI PONUKY: |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť : |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky) |
- najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Inštrumentárium - Pinzety a ihelce". |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
b) telefónne číslo kontaktnej osoby podľa písmena a) tohto bodu, |
c) e-mail kontaktnej osoby podľa písmena a) tohto bodu, |
d) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely plnenia zmluvy na predmetnú zákazku, |
e) telefónne číslo kontaktnej osoby podľa písmena d) tohto bodu, |
f) e-mail kontaktnej osoby podľa písmena d) tohto bodu, |
3. Originál, resp. úradne overenú kópiu aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
4. Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky, t.j. všetkých ponúkaných tovarov, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky uvedenú v opisnom formulári. Dodávateľ vyplní prílohu č.1 - Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky (ďalej len "Štruktúrovaný rozpočet"). |
5. Prospektový materiál ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte: |
- v tlačenej forme a zároveň na dátovom nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač |
- prospektový materiál musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v opisnom formulári, |
- prospektový materiál nemusí byť preložený do slovenského jazyka. |
6. Ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte neoverenú kópiu skúšobného protokolu alebo osvedčenia vydaného orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie, ktorý je akreditovaný podľa osobitného predpisu. |
7. Ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte neoverenú kópiu Potvrdenia ŠÚKL (výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok), resp . iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie. |
8. Originál, resp. úradne osvedčenú kópiu Potvrdenia o autorizovanom servise vydané výrobcom prístroja, ktorým dodávateľ preukáže schopnosť vykonávať autorizovaný servis na predmet zákazky. |
Ak dodávateľ nemá potvrdenie uvedené v bode 8. tejto časti OF, predloží originál, resp. úradne osvedčenú kópiu zmluvy so servisnou organizáciou, ktorá požadované potvrdenie má a zároveň originál, resp. úradne osvedčenú kópiu potvrdenia servisnej organizácie v súlade s bodom 8. tejto časti OF. |
9. V prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. |
10. V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje §10 ods. 3 písm. b) a §12 ods. 3 zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
10.1 osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
10.2 osoby ktorej tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
10.3 účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
10.4 zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
10.5 času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
11. Dodávateľom predložené doklady objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.) |
1. Požaduje sa uzatvorenie kúpnej zmluvy. |
2. Požaduje sa dodanie tovaru: |
2.1 do 30 kalendárnych dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
2.2 v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
2.3 v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod., |
2.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti kúpnej zmluvy), |
2.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený), |
3. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
4. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
5. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. |
6. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným dodávateľom po elektronickej aukcii stane dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky pre objednávateľa a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú objednávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže, tak: |
- objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa, po doručení dokladu uvedeného v bode 4. časti A. Opisného formulára, o doručenie písomného zdôvodnenia navýšenia konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH u príslušnej položky predmetu zákazky oproti aktuálnemu alebo predchádzajúcemu zmluvnému vzťahu |
- po prehodnotení písomného zdôvodnenia, ak objednávateľ: |
a) uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, bude postupovať podľa bodu 11. písm. a) časti A. Opisného formulára. |
b) neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, bude postupovať podľa bodu 11. písm. b) časti A. Opisného formulára. |
7. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s: |
- aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, |
- zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
- s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, |
- s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne, |
- s aktuálne platným Zoznamom nekategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne, |
- s aktuálne platným Zoznam kategorizovaných materiálov s maximálnou výškou úhrady zdravotnej poisťovne Dôvera, |
- s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou. |
8. V prípadoch legislatívnej zmeny cien v dôsledku zmeny aktuálneho Cenového opatrenia MZ SR (v prípade, ak je to relevantné), na základe ktorej bude zmluvná cena vyššia ako cena stanovená uvedenými opatreniami alebo v prípade zmeny úradne určených cien poskytne dodávateľ objednávateľovi automaticky zľavu vo výške vzniknutého rozdielu, resp. na takto vzniknutý rozdiel vystaví objednávateľovi dobropis, ktorý doručí spolu s faktúrou. |
8.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia skutočnosti, resp. od oznámenia zistenej skutočnosti uvedenej v predchádzajúcej vete, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 9. tejto kúpnej zmluvy. |
9. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
10. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
- údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.), |
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov. |
11. Požadujú sa záručné podmienky: |
11.1 záručná doba na inštrument: minimálne 24 mesiacov odo dňa dodania, |
11.2 záručná doba na vykonanú opravu: minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania protokolu o vykonanej oprave. |
12. Požaduje sa autorizovaný servis (záručný, mimozáručný) a údržba: |
12.1 bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby inštrumentu t.j. pravidelných previerok/kontrol podľa výrobcom stanovených intervalov počas trvania záručnej doby inštrumentu, |
12.2 poskytnutie autorizovaného mimozáručného servisu (práca a originálne náhradné diely) počas trvania záručnej doby inštrumentu, |
12.3 vykonanie preventívnej údržby, t.j. čistenia, minimálne raz ročne počas počas trvania záručnej doby inštrumentu odborne kvalifikovanými osobami. |
13. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov a/alebo možnosť vrátenia nespotrebovanej časti tovaru v prípade nedodržania požiadaviek uvedených v bodoch 7. - 13. tejto časti Opisného formulára. |
14. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluvný vzťah nadobudne účinnosť v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
15. Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní do 31.03.2017 písomne, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Názov
Inštrumentárium - Pinzety a ihelce
Inštrumentárium - Pinzety a ihelce
Požadujeme umožniť predloženie ekvivalentu.
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
10.01.2017 07:00 — 20.02.2017 15:00
50,00 ks
7 090,37
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2016 09:34
14.12.2016 10:30
14.12.2016 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2016 12:50 - Vstupná ponuka | 5 000,00 | € | Cena bez DPH |
13.12.2016 11:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 704,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: