42137004
Centrum účelových zariadení
Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK
36394556
Liptovské pekárne a cukrárne VČELA - Lippek k.s.
1.mája 1919, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK
Čerstvý chlieb, pečivo a pekárske výrobky
Chleba, rožok, Závin makový, vianočka, lupačka, lokše, knedľa, žemľa, briožka, strúhanka
Tovar, Služba
1. Čerstvý chlieb, pečivo a pekárske výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka čerstvého chleba a pekárskych výrobkov do stravovacích a hotelových zariadení Objednávateľa vo Vysokých Tatrách |
Dodávka čerstvých výrobkov /nie dopekaných/, bez pridaných konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel , so záručnou dobou pri dodaní nie kratšou ako 2/3 celkovej záručnej doby, s uvedením záručnej doby na výrobkoch, v prípade nebalených výrobkov vyznačenie na dodacom liste |
Dodanie tovaru do všetkých zariadení obstarávateľa v Prešovskom kraji, konkrétne miesta plnenia budú špecifikované po uzatvorení zmluvy, pričom vždy pôjde o strediská nachádzajúce sa v príslušnom kraji |
Objednávateľ si vyhradzuje právo doplniť nové odberné miesta - strediska, ktoré vzniknú v príslušnom kraji počas trvania uzatvorenej zmluvy |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 2 kalendárnych rokov od 1.1.2017-31.12.2018 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlieb pšenično-ražný 900g krájaný | ks | 12000 | ||
Chlieb celozrnný 600 g krájaný | ks | 60 | ||
Rožok obyčajný 40 g | ks | 3800 | ||
Rožok grahamový 40 g | ks | 23000 | ||
Rožok cereálny 40 g | ks | 6000 | ||
Závin makový/tvarohový 400 g balený | ks | 540 | ||
Závin orechový/jablkový/kakaový 400 g balený | ks | 620 | ||
Vianočka s hrozienkami 350 g balená krájaná | ks | 1200 | ||
Lupačka maková 60 g | ks | 6200 | ||
Žemľa grahamová 92 g | ks | 2600 | ||
Briožka 55 g | ks | 1000 | ||
Sendvič 400 g balený | ks | 800 | ||
Moravský koláč 60 g | ks | 1400 | ||
Strúhanka chlebová 1 kg | ks | 160 | ||
Strúhanka rohlíková 1 kg | ks | 800 | ||
Banketka 25 g | ks | 1200 | ||
Croassant cereálny 80 g | ks | 2800 | ||
Šatôčka plnená čokoláda/maková/ džemová/tvarohová 60 g | ks | 4100 | ||
Pizza rožok 50 g | ks | 1600 | ||
Pagáč oškvarkový 50 g | ks | 800 | ||
Pagáčik zemiakový 25 g | ks | 400 | ||
Pagáčik oškvarkový 25 g | ks | 800 | ||
Buchty české plnené 360 g - rôzna náplň | ks | 1000 | ||
Opekance 500 g | ks | 12 | ||
Chlieb bezlepkový 200 g | ks | 200 | ||
Sendvič 350 g balený, krájaný | ks | 100 | ||
Chlieb zemiakový 1000 g | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Množstvá pekárenských výrobkov sú určené od súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá pekárenského tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov. | Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné. |
Množstvá jednotlivých druhov pekárenských výrobkov služia pre potreby súťaže. | Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objebnávok. |
Názov |
1. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. Objednávka nebude zo strany dodávateľa nijako limitovaná /ani minimálnym množstvom, ani cenou/. |
2. Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
3. Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 24 mesiacov s účinnosťou od 1.01.2017 - 31.12.2018 alebo do vyčerpania celkového finančného limitu. |
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
5. Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví raz za 15 dní, pričom faktúry musia byť doručené Objednávateľovi najneskôr do 5 dní po uplynutí tohto obdobia. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi. Na faktúru prosím vždy uviesť číslo zmluvy z EKS. V prípade, že dodávateľ bude úspešný aj v niektorej z iných zákaziek objednávateľa, fakturácia sortimentu bude vždy len samostatne v súlade s konkrétne uzatvorenou zmluvou, t.j. do fakturácie nesmie byť zahrnutý tovar z inej uzatvorenej zmluvy. |
6. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru a jeho vyskladnením v mieste plnenia. |
7. V prípade, že dodávateľ ponúka komodity, ktoré sú predmetom tejto zmluvy v akciových letákoch, e-shope, na internete alebo inou viditeľnou formou lacnejšie ako sú ceny v tejto zmluve, je dodávateľ povinný predávať objednávateľovi počas trvania zľavy predmetný tovar za akciové ceny. |
8. Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa v príslušnom kraji. |
9. Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní e-shopovej, telefonickej, emailovej alebo ústnej objednávky. Denná dodávka tovaru /v prípade potreby: pondelok - sobota/ musí byť vždy najneskôr do 7.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. |
10. V prípade problémov s dodávaním tovarov objednávateľ bude striktne uplatňovať princíp 3krát porušenie a následne odstúpenie od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
11. Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok z jednotlivých odberných miest plnenia podľa potrieb objednávateľa. |
12. Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. Podľa Potravinového kódexu SR objednávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
13. V prípade, ak dodávku tovaru bude Dodávateľ vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, dodávateľ predloží uzavretú Zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky do 5 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. |
14. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
15. Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. Minimálna trvanlivosť nesmie byť kratšia ako 2/3 z celkovej doby trvanlivosti. |
17. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
18. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25 % z celkovej ceny zákazky za každú aj začatú hodinu omeškania s dodaním tovaru. Tým nie je dotknutý nárok verejného obstarávateľa na náhradu škody, ktorá mu v dôsledku omeškania dodávateľa vznikne. |
19. V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. |
20. Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET je objednávateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
21. Právne a/alebo vecné predpoklady na riadne plnenie Zmluvy - predloženie platného potvrdenia o registrácii prevádzkarne podľa z. č. 152/95 Z.z. v znení neskorších predpisov na preukázanie súhlasu štát. orgánu s výrobou, skladov. a distribúciou predmetu zákazky do 5 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. |
22. Právne a/alebo vecné predpoklady na riadne plnenie Zmluvy - predloženie platného osvedčenia regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR do 5 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. |
Drotárska cesta 46 - kontaktná adresa, nie dodacia, Tatranská Lomnica, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 ks
18 375,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2016 08:28
14.12.2016 08:30
14.12.2016 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2016 08:17 - Vstupná ponuka | 17 989,72 | € | Cena bez DPH |
14.12.2016 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 989,72 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: