31908969
Nemocnica s poliklinikou Brezno, n.o.
Banisko č. 1, Brezno, 97742, SVK
00684023
MGP, spol. s r.o.
Šustekova 2, Bratislava, 85104, SVK
Nízkoosmolárne nefrotropné RTG kontrastné látky, rozpustné vo vode
kontrastné látky na rontgenovanie
Tovar, Služba
1. Nízkoosmolárne nefrotropné RTG kontrastné látky, rozpustné vo vode
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontrastné prostriedky na rontgenovanie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nízkoosmolárne nefrotropné RTG kontrastné látky, rozpustné vo vode, predpokladané množstvo | liter | 90 | ||
Množstvo účinnej látky v mernej jednotke ml | mg/ml | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ATC kód | V08AB |
Cesta podania | Sol. inj. |
Lieková forma | Injekčný roztok |
Veľkosť balenia | min. 100 ml |
Merná jednotka (MJ) | liter |
Predpokladané množstvo MJ | 90 |
Názov |
Požaduje sa dodanie tovaru do 24 hodín od doručenia písomnej objednávky Dodávateľovi. |
Požaduje sa plnenie vo viacerých ucelených častiach, a to na základe čiastkových písomných objednávok Objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe Objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe Objednávateľa budú Dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH a s DPH. |
Platba za plnenie bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej Dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj dodací list a fotokópia objednávky. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Požaduje sa: |
- aby Dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, |
- zákonom č. 363/2011 Z. z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
- s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou. |
Požaduje sa, aby Dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval Objednávateľa o každej zmene najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmeny: |
- údajov týkajúcich sa tovaru (zmena názvu tovaru a pod.), |
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov. |
Požaduje sa predloženie DOKLADOV na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 5 dní od uzatvorenia zmluvy s Objednávateľom na adresu Objednávateľa v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - KONTRASTNÉ LÁTKY", a to: |
- originál alebo úradne osvedčená kópia platného povolenia MZ SR na veľkodistribúciu liekov a zdravotníckych pomôcok v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov. V prípade ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, Objednávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych noriem členského štátu, |
- kód pridelený Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv - originál alebo úradne osvedčená kópia |
- kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, tel. číslo, e-mail) |
- ponukový list - cenník (sortiment) ponúknutých produktov. Pri každom produkte musí byť uvedené: |
a) ŠUKL kód |
b) názov produktu |
c) jednotková cena bez DPH |
d) sadzba DPH |
e) jednotková sadzba s DPH |
Uvedené množstvo je predpokladané počas doby trvania zmluvy. Nie je pre Objednávateľa záväzné a bude sa konkretizovať podľa individuálnych objednávok - v závislosti od počtu a diagnózy pacientov. |
V momente uzavretia zmluvy musí mať Dodávateľ v Registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov v zmysle príslušných ustanovení zákona o verejnom obstarávaní. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a tým odstúpenie Objednávateľa od zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Brezno, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 31.12.2017 23:59
90,00 liter
19 648,18
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2016 13:28
13.12.2016 13:30
13.12.2016 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2016 11:14 - Vstupná ponuka | 19 648,18 | € | Cena bez DPH |
12.12.2016 13:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: