00691135
Mesto Košice
Trieda SNP 48/A, Košice, 04011, SVK
31651402
COLAS Slovakia, a.s.
Orešianska 3168/7, Trnava, 91707, SVK
Prepojovacia komunikácia
rekonštrukcia pozemnej komunikácie, výstavba chodníkov, stavebné práce
Stavebná práca, Služba
1. Prepojovacia komunikácia
|
|
---|---|
Funkcia |
vykonanie stavebných prác na stavebnom objekte SO 01 Komunikácie a spevnené plochy - rekonštrukcia časti jestvujúcej miestnej obslužnej komunikácie – jej rozšírenie a pokládka nového krytu z asfaltového betónu (AC), vybudovanie chodníka pre peších pozdĺž tejto komunikácie s krytom z betónovej dlažby, oporných múrov oplotenia, zvislé a vodorovné dopravné značenie a. i. podľa dokumentácie pre realizáciu stavby (ďalej len „DRS“), súvisiace služby a dodávky stavebných výrobkov a materiálov s dopravou na miesto použitia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
podľa príloh opisného formulára | 1 | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
podľa príloh opisného formulára |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje začať zhotovovať dielo v termíne do troch pracovných dní odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska a celé dielo v požadovanom rozsahu dokončiť v termíne do 30.06.2017. |
2. V prípade prerušenia zhotovovania diela z viny alebo z dôvodov na strane objednávateľa, alebo v prípade prerušenia zhotovovania diela z dôvodu nevhodných poveternostných podmienok alebo iných nepredvídateľných a dodávateľom neovplyvniteľných skutočností, sa lehota pre zhotovenia diela predlžuje o dobu adekvátnu dobe prerušenia. |
3. Dodávateľ jeden krát mesačne predloží objednávateľovi faktúru na rozsah skutočne vykonaného plnenia potvrdeného objednávateľom v súpise vykonaných prác, ktorý je povinnou prílohou faktúry. Dodávateľovi prislúcha úhrada len za skutočne a riadne vykonané a odovzdané plnenie. Podkladom pre vystavenie konečnej faktúry bude doklad o odovzdaní a prevzatí diela podpísaný povereným zamestnancom objednávateľa a dodávateľa. Faktúra bude vystavená na adresu objednávateľa. Dodávateľ uvedie vo faktúre kód klasifikácie CPA. |
4. Dodávateľom fakturovaná cena za plnenie bude vypočítaná na základe skutočne vykonaného rozsahu plnenia, ktoré bude odsúhlasené objednávateľom v súpise vykonaných prác a dodávok a to ako súčet súčinov jednotkovej ceny príslušnej položky z rozpočtu a vykonaného množstva. Daň z pridanej hodnoty sa bude fakturovať v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. |
5. Cena diela môže byť upravená v prípade, ak počas zhotovovania diela vznikne potreba vykonania naviac plnenia nevyhnutného pre zhotovenie diela, nepredvídaného v čase uzatvorenia zmluvy (naviac práce) a to formou písomných dodatkov k zmluve, ktoré budú uzatvorené v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. Ak tieto naviac práce budú mať vplyv na zmenu termínu splnenia záväzku, predmetom dodatku bude aj zmena termínu zhotovenia diela. |
6. Ocenenie naviac prác sa bude riadiť oceneným rozpočtom. V prípade, že niektoré naviac práce sa týmto spôsobom nedajú oceniť, použije sa vzájomne odsúhlasená kalkulácia vychádzajúca z ekonomicky oprávnených nákladov podľa zákona NR SR č.18/1996 Zb. o cenách v znení neskorších predpisov, ktorej návrh vypracuje dodávateľ. |
7. V prípade zníženia rozsahu/nevykonania plnenia v zmysle oceneného rozpočtu (menej práce), dodávateľ nebude tieto menej práce fakturovať a uplatňovať si za ne úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenaná v stavebnom denníku. |
8. Dodávateľ je povinný pri zhotovovaní diela postupovať v súlade s podmienkami uvedenými v stavebnom povolení, rozhodnutiach, záväzných stanoviskách a vyjadreniach dotknutých orgánov a organizácií, vlastníkov/správcov inžinierskych sietí a DRS. Akákoľvek zmena oproti schválenému projektu nesmie byť vykonaná bez predchádzajúceho odsúhlasenia projektantom, stavebným dozorom objednávateľa a príslušným stavebným úradom. |
9. Objednávateľ odovzdá dodávateľovi DRS v tlačenej podobe v dvoch vyhotoveniach, kópiu stavebného povolenia a kópie vyjadrení/stanovísk dotknutých orgánov, organizácií a vlastníkov/správcov inžinierskych sietí v lehote do siedmich dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
10. Podľa § 44 zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len „stavebný zákon“) stavbu môže uskutočňovať len právnická osoba alebo fyzická osoba oprávnená na vykonávanie stavebných prác podľa osobitných predpisov (§ 2 ods. 2 Obchodného zákonníka) a vedenie uskutočňovania stavby vykonáva stavbyvedúci. Vedením uskutočňovania stavby sa rozumie organizovanie, riadenie a koordinovanie stavebných prác a iných činností na stavenisku a na stavbe, sledovanie spôsobu a postupu uskutočňovania stavby, zodpovednosť za súlad... |
...priestorovej polohy s dokumentáciou stavby a za dodržiavanie všeobecných technických požiadaviek na výstavbu. |
11. Podľa § 45 stavebného zákona vybrané činnosti vo výstavbe (projektová činnosť, vedenie uskutočňovania stavieb, vybrané geodetické a kartografické činnosti) môžu vykonávať len fyzické osoby, ktoré získali oprávnenie na výkon týchto činností (ďalej len oprávnená osoba) podľa osobitných predpisov. Oprávnené osoby sú povinné pri tejto činnosti chrániť verejné záujmy. |
12. Dodávateľ je povinný v lehote do 7 dní od uzavretia zmluvy:a) písomne oznámiť objednávateľovi meno a kontaktné údaje osoby, ktorá bude vykonávať činnosť stavbyvedúceho v zmysle stavebného zákona s doložením kópie osvedčenia o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov podľa zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov – odborné zameranie inžinierske stavby (pôvodné označenie inžinierske stavby - dopravné stavby) resp. iného... |
...ekvivalentného dokladu s odtlačkom pečiatky, podpisom odborne spôsobilej osoby a jej vyhlásením, že bude k dispozícii počas celej doby vykonávania plnenia,b) predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie časový harmonogram postupu stavebných prác. |
13. Dodávateľ je povinný v súlade s § 46d stavebného zákona viesť o činnostiach, ktoré vykonáva stavebný denník. Stavebný denník je dokument, ktorý je súčasťou dokumentácie uloženej na stavenisku; zaznamenávajú sa v ňom všetky podstatné udalosti, ktoré sa stali na stavenisku. Do stavebného denníka sa zapisujú všetky dôležité údaje o stavebných prácach, o vykonávaní štátneho stavebného dohľadu, štátneho dozoru, dozoru projektanta nad vykonávaním stavby a autorského dozoru a o iných činnostiach ovplyvňujúcich stavebné práce a priebeh výstavby. Stavebný denník vedie stavbyvedúci od prvého... |
...dňa prípravných prác až do skončenia stavebných prác. Ak bude k denným záznamom potrebné stanovisko druhej zmluvnej strany, musí byť toto stanovisko zaznamenané do denníka do troch pracovných dní. |
14. Potrebné prevádzkové a sociálne zariadenie staveniska (vybudovanie, prevádzkovanie, údržbu, likvidáciu a vypratanie) si zabezpečí dodávateľ; náklady sú súčasťou zmluvnej ceny. |
15. Dodávateľ zabezpečí označenie diela tabuľou s identifikačnými údajmi diela (označenie stavby, označenie stavebníka a dodávateľa, údaje o povolení stavby, termíny začatia a ukončenia, meno zodpovedného stavbyvedúceho); náklady sú súčasťou zmluvnej ceny. |
16. Dodávateľ zabezpečí vytýčenie priestorovej polohy diela oprávnenou osobou vrátane vyhotovenia príslušného protokolu. |
17. Dodávateľ pred začatím stavebných prác zabezpečí vytýčenie dotknutých podzemných vedení a zariadení inžinierskych sietí ich vlastníkmi/správcami, vyznačí ich trasu v teréne, overí si ich polohu ručne kopanými sondami z dôvodu možnej polohovej odchýlky +- 30 cm od skutočného uloženia a preukázateľne oboznámi pracovníkov, ktorí budú vykonávať práce s polohou týchto vedení a zariadení. |
18. Dodávateľ bude rešpektovať požiadavky vlastníkov/správcov dotknutých vedení a zariadení inžinierskych sietí a zabezpečí ich ochranu počas celej doby zhotovovania diela. V mieste/blízkosti miesta zhotovovania diela sa nachádzajú vedenia/zariadenia inžinierskych sietí: nadzemné a podzemné NN rozvody spol. Východoslovenská distribučná, a. s. Košice, STL a pripojovacie plynovody spol. SPP – distribúcia, a. s., Bratislava, trasy verejného vodovodu spol. Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a. s., závod Košice (ďalej len „VVS“), siete elektronických komunikácií spol. Slovak Telekom,... |
...a.s. Bratislava, verejná kanalizácia a vzdušný rozvod verejného osvetlenia v správe MČ. |
19. Dodávateľ nebude v prípade vykonávania zemných prác v ochrannom pásme vonkajšieho nadzemného elektrického vedenia (§43 Ochranné pásma zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike) a pod týmto vedením zriaďovať skládky, uskladňovať ľahko horľavé alebo výbušné látky, vykonávať činnosti ohrozujúce bezpečnosť osôb, majetku, činnosti ohrozujúce elektrické vedenie, bezpečnosť a spoľahlivosť prevádzkovej sústavy, stavebné práce bude vykonávať tak, aby nebola porušená uzemňovacia sústava elektrického vedenia, porušená stabilita podperných bodov, boli dodržané bezpečné vzdialenosti podľa platných STN. |
20. V miestach výskytov, súbehov a križovaní podzemných vedení/zariadení inžinierskych sietí a v ich ochranných pásmach (zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike, zákon č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách) bude zhotoviteľ pracovať s maximálnou opatrnosťou bez použitia nevhodného náradia (napr. hĺbiacich strojov) a použitia ťažkých mechanizmov, výkopy bude realizovať výhradne ručne, odkryté vedenia zabezpečí tak, aby nedošlo k ich ohrozeniu, previsom, nedovolenému priehybu, krádeži a poškodeniu vo vzdialenosti 1,5 m na každú stranu od vyznačenej polohy vedenia/zariadenia,.. |
...pred zasypaním odkrytého vedenia prizve vlastníka/správcu tohto vedenia ku kontrole jeho nepoškodenosti (min. 2 prac.dni pred zasypaním vedenia), zásyp vykoná len po jeho písomnom súhlase a zabezpečí prístupnosť zariadení počas zhotovovania diela. Dodávateľ neodkladne ohlási akékoľvek poškodenie podzemného vedenia/zariadenia vrátane izolácie jeho vlastníkovi/správcovi. Je zakázané zriaďovať skládky a stavebné dvory na existujúcich podzemných vedeniach/zariadeniach a používať osobitne ťažké mechanizmy. Dodávateľ bude rešpektovať najmenšie dovolené vzdialenosti inžinierskych sietí... |
...v súbehu a pri križovaní inžinierskych sietí stanovené v príslušných technických normách. Pri rekonštrukcii miestnej komunikácie budú povrchové znaky VVS upravené do výšky nivelety novej povrchovej úpravy komunikácií. |
21. Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek kontrolovať zhotovovanie diela a dodávateľ je povinný takúto kontrolu objednávateľovi umožniť. |
22. Dodávateľ prizve objednávateľa na kontrolu všetkých vykonaných prác, ktoré majú byť zakryté alebo sa stanú neprístupnými a to minimálne tri pracovné dni vopred. Ak sa objednávateľ nedostaví a nevykoná kontrolu týchto prác, dodávateľ bude pokračovať v zhotovovaní diela. V prípade, že objednávateľ bude dodatočne požadovať odkrytie týchto prác, dodávateľ je povinný toto odkrytie vykonať. Ak sa pri dodatočnej kontrole zistí, že stavebné práce neboli riadne vykonané, dodávateľ vykoná toto odkrytie na vlastné náklady. V prípade, že stavebné práce boli riadne vykonané, náklady na... |
...odkrytie znáša objednávateľ. |
23. Ak objednávateľ zistí, že dodávateľ zhotovuje dielo v rozpore s povinnosťami podľa zmluvy, je oprávnený dožadovať sa toho, aby dodávateľ odstránil alebo napravil takéto porušenie povinností na svoje náklady a v primeranej lehote určenej objednávateľom. |
24. Ak počas realizácie zemných prác bude odkrytý archeologický nález, dodávateľ je povinný postupovať v zmysle § 127 stavebného zákona, nález ihneď ohlásiť a urobiť nevyhnutné opatrenia na jeho ochranu, pokiaľ o ňom nerozhodne stavebný úrad po dohode s orgánom štátnej správy na ochranu pamiatkového fondu alebo Archeologickým ústavom SAV. Dodávateľ umožní vstup na stavenisko vecne príslušnému dotknutému orgánu (Krajský pamiatkový úrad Košice). |
25. Pre zabezpečenie riadneho a plynulého vykonávania plnenia dodávateľ je povinný mať k dispozícii dopravné prostriedky na prepravu stavebných výrobkov/materiálov, strojné zariadenie na zemné práce, finišér, valec na hutnenie živičných zmesí, obaľovaciu súpravu na výrobu asfaltových zmesí vo vzdialenosti, ktorá umožní dodržať parametre obaľovanej zmesi pri jej pokládke v súlade s platnými technickými normami. Dodávateľ pre zabezpečenie kvality asfaltových zmesí použitých do konštrukčnej vrstvy diela musí postupovať v súlade s platnými STN a TKP MDVRR SR. Pre prípadnú... |
...potrebu výpočtu vzdialeností a času sa uplatňuje od stredu úseku cesty portál http://maps.google.sk. |
26. Dodávateľ pri zhotovovaní diela bude postupovať v súlade s platnými technickými normami a záväznými právnymi predpismi a nariadeniami, technickými podmienkami (primerane k rozsahu diela), najmä TKP časť 0 Všeobecne; MDVRR SR: 2012, TKP časť 2 Zemné práce; MDVRR SR: 2010, TKP časť 3 Priepusty; MDVRR SR: 2013, TKP časť 4 Odvodňovacie zariadenia a chráničky pre inžinierske siete; MDPT SR: 2009, TKP časť 5 Podkladové vrstvy; MDVRR SR: 2014, TKP časť 6 Hutnené asfaltové zmesi; MDPT SR: 2015, TKP časť 9 Kryty chodníkov a iných plôch z dlažby; MDVRR SR: 2012, TKP časť 11 Dopravné značenie;.. |
...MDVRR SR: 2010, TKP časť 15 Betónové konštrukcie všeobecne; MDVRR SR: 2013, TKP časť 17 Výstuž do betónu; MDVRR SR: 2013, TKP časť 18 Betón na konštrukcie; MDVRR SR: 2013, KLA 1/2014 Katalógové listy asfaltov, TP 012 (TP 04/2005) Použitie zvislých a vodorovných dopravných značiek na pozemných komunikáciách; MDPT SR: 2005, TP 069 (TP 06/2013) Použitie dopravných značiek a dopravných zariadení na označovanie pracovných miest; MDVRR SR, SCDPK: 2013, TP 079 (TP 01/2014) Navrhovanie a realizácia dodatočných jazdných pruhov, napojenia vozoviek a priečnych rozkopávok cestných komunikácií;... |
...MDVRR SR, SCDPK: 2013, vzorové listy VL 2.2/2005 Odvodňovacie zariadenia: 2005 a. i.; TKP a KL, TP, VL sú dostupné na webovej stránke SSC: www.ssc.sk (Technické predpisy rezortu – Zoznam TKP a KL/Zoznam TP/Zoznam VL), technické pravidlá pre plyn, najmä TPP 700 02 Technické a bezpečnostné podmienky na predchádzanie poškodzovania plynárenských zariadení prevádzkovateľa distribučnej siete subjektmi tretej strany, TPP 906 01 Požiadavky na umiestňovanie stavieb v ochranných a bezpečnostných pásmach distribučných sietí, všeobecnými technickými požiadavkami na... |
...výstavbu a uskutočňovanie stavieb podľa stavebného zákona, vyhlášky MŽP SR č. 532/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o všeobecných technických požiadavkách na výstavbu a o všeobecných technických požiadavkách na stavby užívané osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie a vyhlášky MV SR č. 9/2009 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, požiadavkami uvedenými v DRS, požiadavkami a pokynmi objednávateľa. |
27. Dodávateľ použije na zhotovenie diela technologické postupy, stavebné výrobky a materiály, ktoré zaistia kvalitné plnenie. Dodávateľ bude dodržiavať technologické postupy a predpisy určené výrobcom stavebného výrobku alebo materiálu na jeho použitie a stanovené v DRS. Pri zhotovovaní diela budú použité stavebné výrobky a materiály, ktoré sú podľa zákona NR SR č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch... vhodné na použitie na zamýšľaný účel. Dodávateľ nepoužije stavebné výrobky a materiály, o ktorých je v čase ich použitia známe, že sú škodlivé. |
28. Dodávateľ preukáže úroveň kvality použitých stavebných výrobkov v zmysle zákona NR SR č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona NR SR č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
29. Dodávateľ zabezpečí vykonanie všetkých skúšok a meraní v zmysle platných technických noriem, predpisov a DRS vrátane vyhotovenia príslušných písomných protokolov oprávnenými osobami/organizáciami. Podmienkou odovzdania a prevzatia diela je úspešné vykonanie všetkých skúšok a meraní dokladované protokolmi. |
30. Dodávateľ bude vykonávať plnenie bez vylúčenia cestnej premávky na dotknutej pozemnej komunikácii, len s jej čiastočným obmedzením. |
31. Čiastočná uzávierka dotknutej pozemnej komunikácie môže byť vykonaná len na základe povolenia vydaného príslušným cestným správnym orgánom a v súlade s podmienkami uvedenými v tomto povolení. |
32. Dočasné dopravné značenie súvisiace s čiastočnou uzávierkou pozemnej komunikácie bude osadené v súlade so zákonom NR SR č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vyhláškou MV SR č. 9/2009 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a v zmysle určenia použitia dočasného dopravného značenia vydaného príslušným cestným správnym orgánom. |
33. Povolenie príslušného cestného správneho orgánu na čiastočnú uzávierku dotknutej pozemnej komunikácie a na určenie použitia dočasného dopravného značenia si zabezpečí dodávateľ na základe projektu organizácie dopravy a určenia použitia dočasného dopravného značenia, ktorý bude vypracovaný osobou s príslušnou odbornou spôsobilosťou a bude schválený Krajským riaditeľstvom policajného zboru v Košiciach, krajským dopravným inšpektorátom. |
34. Potrebné dočasné dopravné značenie obstará, dopraví na miesto použitia a osadí dodávateľ, ktorý bude zabezpečovať aj jeho údržbu počas zhotovovania diela a zabezpečí jeho odstránenie po jeho ukončení. |
35. Dodávateľ bude zhotovovať dielo tak, aby bol zaistený bezpečný prístup a vjazd ku všetkým dotknutým nehnuteľnostiam, aby svojou činnosťou nespôsobil škodu na cudzích nehnuteľnostiach, zariadeniach a majetku, nezasahoval do práv a právom chránených záujmov vlastníkov susedných nehnuteľností hlavne nadmerným hlukom, prachom a zbytočnou prevádzkou stavebných strojov a mechanizmov, neohrozoval zdravie alebo život ľudí a životné prostredie. |
36. Dodávateľ je povinný uhradiť všetky škody na cudzích objektoch, zariadeniach, majetku, zdraví alebo živote osôb, ktoré spôsobí pri zhotovovaní diela alebo ako jeho dôsledok. Uvedené sa netýka prípadov, keď ku škode došlo na základe nevhodne vydaného príkazu zo strany objednávateľa, pričom na jeho nevhodnosť bol objednávateľ zo strany zhotoviteľa upozornený, ale tento i napriek tomu na jeho vykonaní trval. |
37. Dodávateľ je povinný chrániť dielo počas jeho zhotovovania a zabezpečiť hotové časti diela tak, aby nedošlo k ich zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby ich odovzdania objednávateľovi. |
38. Povinnosť dodávateľa zhotoviť dielo bude splnená riadnym odovzdaním a prevzatím diela na základe odovzdávacieho a preberacieho protokolu/zápisu, ktorý podpíšu poverení zástupcovia oboch zmluvných strán. Podmienkou prevzatia diela je úspešný výsledok preberacieho konania, v ktorom objednávateľ potvrdí vykonanie a prevzatie diela bez akýchkoľvek vád a nedorobkov alebo s výhradou odstránenia vád a nedorobkov, ktoré samy o sebe ani v spojení s inými, nebránia riadnemu a bezpečnému užívaniu diela. Tieto vady a nedorobky je dodávateľ povinný odstrániť v dohodnutom termíne... |
...Objednávateľ nie je povinný prevziať dielo, ktoré má vady a nedorobky brániace riadnemu a bezpečnému užívaniu, ak bolo zhotovené v rozpore s platnými technickými normami, všeobecne záväznými právnymi predpismi a DRS alebo v rozpore s dohodami objednávateľa a dodávateľa. |
39. Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi v rámci odovzdávacieho a preberacieho konania diela nasledujúce doklady a dokumentáciu: protokol/zápis o odovzdaní a prevzatí diela, protokol o vytýčení priestorovej polohy diela oprávnenou osobou, certifikáty/vyhlásenia o parametroch použitých stavebných výrobkov a materiálov, príslušné časti stavebného denníka, protokoly o vykonaných skúškach a meraniach, doklady o uložení stavebného odpadu, dokumentáciu skutočného zhotovenia diela v štyroch vyhotoveniach v tlačenej forme a v dvoch vyhotoveniach v digitálnej forme, porealizačné... |
...zameranie (geodetický elaborát) v štyroch vyhotoveniach v tlačenej forme a v dvoch vyhotoveniach v digitálnej forme, geometrický plán overený katastrálnym odborom Okresného úradu Košice v troch vyhotoveniach. |
40. Vlastnícke právo k dielu prechádza na objednávateľa v okamihu jeho prevzatia objednávateľom. |
41. Dodávateľ je povinný najneskôr ku dňu odovzdania a prevzatia diela stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. a uviesť všetky dotknuté plochy a okolitý terén dotknutý zhotovovaním diela do pôvodného stavu. |
42. Nebezpečenstvo škody k dielu znáša dodávateľ až do okamihu jeho odovzdania a prevzatia objednávateľom; na objednávateľa prechádza až jeho prevzatím. |
43. Záručná doba na rekonštrukčné práce je 36 mesiacov a na výstavbu nových chodníkov 60 mesiacov. Záručná doba začne plynúť odo dňa odovzdania a prevzatia diela objednávateľom. |
44. Objednávateľ má právo požadovať a dodávateľ povinnosť bezplatne odstrániť vady a nedorobky plnenia zistené pri jeho odovzdaní a prevzatí a vady vzniknuté počas plynutia záručnej doby a to v termíne dohodnutom medzi objednávateľom a dodávateľom písomnou formou. |
45. Dodávateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov a pracovníkov svojich subdodávateľov, za dodržiavanie bezpečnostných predpisov platných pre stavebnú činnosť, pre prácu so strojmi a na nich, za zabezpečenie a udržiavanie miesta plnenia (staveniska) v zmysle platných právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, bezpečnosť používaných technických a strojových zariadení, ochranu životného prostredia a zaistenie bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky. Dodávateľ bude dodržiavať bezpečnostné a zdravotné zásady a požiadavky... |
...týkajúce sa staveniska a bezpečnosti počas zhotovovania diela v zmysle platných technických noriem a záväzných právnych predpisov a nariadení. |
46. Dodávateľ počas zhotovovania diela zodpovedá za čistotu a poriadok na stavenisku, okamžite odstráni vybúrané hmoty, sute, prebytočnú zeminu a iné odpady vznikajúce pri zhotovovaní diela alebo ako jeho dôsledok, akékoľvek znečistenie dotknutých pozemných komunikácií a verejných plôch spôsobené zhotovovaním diela alebo ako jeho dôsledok a likvidáciu burín v mieste staveniska. Na verejnom priestranstve je zakázané skladovanie materiálu. |
47. Dodávateľ bude nakladať s odpadmi v súlade s platnou legislatívou. Zakazuje sa uložiť alebo ponechať odpad na inom mieste ako na mieste na to určenom, zhodnotiť, alebo zneškodniť odpad inak ako v súlade s platnou legislatívou. Držiteľ odpadu je povinný odovzdať odpady len osobe oprávnenej nakladať s odpadmi a dodržiavať ustanovenia zákona o odpadoch, stavebný odpad využiteľný ako zdroj druhotných surovín odovzdať výkupcom alebo spracovateľom týchto odpadov, iný recyklovateľný stavebný odpad neznečistený škodlivinami odovzdať na recykláciu, nerecyklovateľný a nevyužitý stavebný odpad.. |
...ukladať na riadenú skládku stavebných odpadov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi predložiť doklad o spôsobe nakladania so stavebnými odpadmi. |
48. Dodávateľ zabezpečí komplexnú ochranu okolitej prírody a krajiny pred poškodením, bude rešpektovať okolité dreviny (stromy a krovité porasty) v zmysle zákona č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov. |
49. Dodávateľ je povinný mať uzavreté nasledovné druhy poistenia pre obdobie odo dňa začatia zhotovovania diela až do termínu vydania preb. protokolu o odovzdaní a prevzatí diela alebo posledného termínu pre odstránenie nedorobkov a vád (podľa toho, ktorý z nich je neskorší) a to poistenie proti poškodeniu alebo zničeniu majetku iných osôb spôsobeným činmi alebo nedbalosťou zhotoviteľa, poistenie proti usmrteniu alebo zraneniu spôsobeným činmi zhotoviteľa alebo jeho nedbalosťou komukoľvek, kto je oprávnený zdržovať sa na stavenisku a tretím osobám, ktoré nie sú na stavenisku zamestané. |
50. Pokiaľ z príloh opisného formulára vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku resp. jeho výrobcu, pre všetky takto uvedené výrobky je možné použiť ekvivalent, za podmienky, že tento ekvivalent bude mať rovnaké alebo vyššie parametre v porovnaní s uvedenými výrobkami. |
51. Objednávateľ požaduje predloženie podrobného aktualizovaného rozpočtu a to v lehote do 7 dní od uzavretia zmluvy. V rozpočte dodávateľ uvedie jednotkové ceny v € bez DPH, celkovú cenu v € bez DPH, výšku DPH a celkovú cenu v € s DPH (pokiaľ je dodávateľ platcom DPH). V jednotkových cenách sú zahrnuté všetky náklady spojené s úplným, vecným a odborným plnením záväzkov dodávateľa vyplývajúcich zo zmluvy a osobitných požiadaviek objednávateľa vrátane nákladov na všetky vedľajšie, pomocné a iné činnosti nevyhnutné pre plnenie ako sú: colné poplatky, dopravné náklady, náklady na potrebné... |
...prevádzkové a sociálne zariadenie staveniska, na použitie potrebných strojov/mechanizmov a zariadení, na potrebný spotrebný materiál, náklady súvisiace s odstránením odpadov (naloženie, odvoz, zloženie) vrátane poplatkov za ich uskladnenie v zmysle platnej legislatívy, náklady vyplývajúce zo zmluvy, z uvedených osobitných požiadaviek na plnenie a. i. súvisiace s riadnym a plynulým zhotovovaním diela. |
52.Vrátane dopravy na miesto plnenia |
53. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, jeho cena je cenou konečnou bez DPH. Ak dodávateľ je platiteľom DPH, jeho cena je cenou konečnou s DPH, bez ohľadu na to, kto bude DPH odvádzať podľa platnej legislatívy. Neplatiteľ DPH bude vo faktúre uvádzať, že nie je platiteľ DPH, platiteľ DPH musí vo faktúre uviesť kód klasifikácie CPA a faktúru vystaviť podľa príslušného kódu CPA v zmysle platnej legislatívy. |
54. Rozsah predmetu plnenia vyplýva z DRS - prílohy opisného formulára:Technická správa TECH SPRAVA, Výkres č. 2 02 SITUACIA 2, Situácia a dopravné značenie 2 Výkres č. 5 05 VZOROVY Vzorové rezy – časť: komunikácia – realizácia novej obrusnej vrstvy komunikácie a rozšírenie vozovky - časť MO 6,5/30 (C3)Výkres č. 8 NK 3 Dopravné značenie nevidiaci a slabozrakí – 3 Výkres č. 9 NK 4 Dopravné značenie nevidiaci a slabozrakí – 4Zadanie SO 01 VYMERYNeocenený výkaz výmer |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
MČ Lorinčík, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
28.12.2016 10:00 — 30.06.2017 12:00
1,00 kpl
146 198,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2016 13:49
19.12.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.12.2016 09:05 - Vstupná ponuka | 145 999,20 | € | Cena s DPH |
19.12.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 93 304,62 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: