00157805
Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave
Hviezdoslavovo námestie 18, Bratislava, 81437, SVK
47542667
Energy Europe, SE
Kopčianska 10, Bratislava, 85101, SVK
Elektrická energia 2017
elektrina, dodávka elektrickej energie, elektrická energia
Tovar, Služba
1. Elektrická energia 2017
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie po dobu 12 mesiacov do 4 odberných miest (OM) špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v štyroch OM a zabezpečenie distribúcie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR ( Zákon 251/2012 Z.z., Vyhláška ÚRSO č. 423/2013 s ktorou sa mení vyhláška 24/2013 Z.z, Nariadenie vlády 211/2010 a 317/2007 Z.z) |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod SEČ dňa 01.01.2017 do 24:00 hod SEČ dňa 31.12.2017. |
Predmetná ponuka musí obsahovať cenu silovej zložky vrátane ceny za odchýlku . |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná ročná spotreba (celková, za všetky OM ) | MWh | 515,534 | ||
Vysoký tarif VT(za všetky OM) | MWh | 402,356 | ||
Nízky tarif NT(za všetky OM) | MWh | 113,178 | ||
Vysoký tarif (VT) OM č. 1 | MWh | 63,630 | ||
Nízky tarif (NT) OM č. 1 | MWh | 2,886 | ||
Vysoký tarif (VT) OM č. 2 | MWh | 8,113 | ||
Nízky tarif (NT) OM č. 2 | MWh | 0 | ||
Vysoký tarif (VT) OM č. 3 | MWh | 161,442 | ||
Nízky tarif (NT) OM č. 3 | MWh | 0 | ||
Vysoký tarif (VT) OM č. 4 | MWh | 169,171 | ||
Nízky tarif (NT) OM č. 4 | MWh | 110,292 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odberné miesto č. 1 | Štefánikova 18, 96701 Kremnica |
EIC kód | 24ZSS6223864000W |
Rezervovaná kapacita, typ rezervovanej kapacity | jednotka A, Ročný istič |
Max. rezervovaná kapacita | 160 A |
Napäťová úroveň | NN |
Distribučný tarif | C7 |
Vyúčtovacie obdobie | kalendárny mesiac |
Odberné miesto č. 2 | Koceľova 23, 82108 Bratislava |
EIC kód | 24ZZS5000762000V |
Rezervovaná kapacita, typ rezervovanej kapacity | jednotka A, Ročný istič |
Max. rezervovaná kapacita | 54 x 3 (162 A) |
Napäťová úroveň | NN |
Distribučný tarif | C2-X3 |
Vyúčtovacie obdobie | kalendárny mesiac |
Odberné miesto č. 3 | Hviezdoslavovo nám 18, 81102 Bratislava |
EIC kód | 24ZZS5174714000K |
Rezervovaná kapacita, typ rezervovanej kapacity | jednotka A, Ročný istič |
Max. rezervovaná kapacita | 100 x 3 (300A) |
Napäťová úroveň | NN |
Distribučný tarif | C2-X3 |
Vyúčtovacie obdobie | kalendárny mesiac |
Odberné miesto č. 4 | Drotárska cesta 44, 81102 Bratislava |
EIC kód | 24ZZS8028170001Y |
Rezervovaná kapacita, typ rezervovanej kapacity | jednotka kW, Ročný istič |
Max. rezervovaná kapacita | 140 kW |
Napäťová úroveň | VN |
Distribučný tarif | X2 |
Vyúčtovacie obdobie | kalendárny mesiac |
Názov |
Predpokladaná spotreba bola napočítaná zo skutočne odobratého množstva v roku 2015. |
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. Zmluva sa riadi tu uvedenými podmienkami, platnými OPET a platnými OUEP. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony, vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie, súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde. |
Dodávateľ bude dodávať elektrickú energiu nepretržite do všetkých OM objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, Obchodných podmienok ET (OPET) a v súlade OUEP, pričom sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu elektrickej energie a služby spojené s dodávkou elektriny, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať právne predpisy v oblasti energetiky a s tým súvisiace právne normy. |
Akékoľvek prerušenie dodávky elektrickej energie v rozpore s touto zmluvou a platnou právnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy. |
Dodávateľ garantuje prevzatie zodpovednosti za odchýlku v súlade s technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete pri dodávke elektrickej energie do OM objednávateľa. |
Nedodržanie tohto záväzku/garancie je dôvodom na zrušenie zmluvy. |
Dodaná elektrická energia je taká, ktorá bola odmeraná meradlami v OM v množstve, ktoré dodávateľovi poskytol PDS. |
Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku odberateľa v plnom rozsahu. |
Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok so zúčtovateľom odchýlok. |
Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za predpokladané množstvo odobranej elektrickej energie pre všetky OM za 12 mesiacov, cenu za poskytnutie distribučných služieb v cenách príslušného PDS, |
cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému, schválené pre obdobie dodávky ÚRSO, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku, odvod do Národného jadrového fondu, určený osobitným predpisom a spotrebnú daň. |
Zmluvná cena je výsledkom elektronickej aukcie a počas lehoty plnenia sa nesmie zvyšovať. Dodávateľ nesmie účtovať žiadne fixné poplatky za OM, ani žiadne iné poplatky. |
Tolerančné pásmo je dohodnuté v intervale 70% - 130%. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. |
Cena za distribúciu a systémové služby je regulovaná a schvaľovaná ÚRSO. |
Zúčtovacím a fakturačným obdobím je pre všetky OM je kalendárny mesiac. |
Platba za opakované plnenie bude mesačne vo výške skutočnej spotreby elektrickej energie za OM č.2,3 a 4 a zálohovo za odberné miesto č. 1. |
Výška, počet, termíny a spôsob platieb preddavkov budú špecifikované na základe splátkového kalendára, ktorý do 10 dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží dodávateľ odberateľovi. |
Faktúry za opakované dodávky, vyúčtovacia faktúra a dobropis (preplatok aj nedoplatok) sú splatné v lehote 21 dní od vystavenia faktúry. |
Celková vyúčtovacia faktúra spotreby elektrickej energie bude vystavená podľa jeho skutočného odberu k dátumu 31.12.2017 so zohľadnením uhradených zálohových faktúr. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú s predpokladom dodávky od 01.01.2017 00:00 hod. do 31.12.2017 24:00 hod. a zaniká uplynutím doby, na ktorú bola uzavretá. |
Každá zo zmluvných strán je oprávnená od zmluvy odstúpiť, ak |
a) druhá zmluvná strana podala na seba návrh na vyhlásenie konkurzu, |
b) alebo bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu voči zmluvnej strane treťou osobou, pričom dotknutá zmluvná strana je platobne neschopná alebo v úpadku, |
c) alebo bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, |
c) alebo bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, |
d) alebo druhá zmluvná strana vstúpila do likvidácie. |
Objednávateľ oznámi dodávateľovi adresy a zoskupenie OM pre fakturáciu 10 dni po uzatvorení zmluvy. |
Dodávateľ vystaví faktúru za každé fakturačné miesto podľa pokynov objednávateľa, ktoré oznámi objednávateľ dodávateľovi 10 dni po uzatvorení zmluvy. |
Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom elektrickej energie pri odpojení a zapojení všetkých OM v distribučnej sieti. |
Dodávateľ sa zaväzuje: |
- zabezpečiť rezervované kapacity (RK) pre všetky odberné miesta odberateľa, |
- úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta objednávateľa na žiadosť objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k ukončeniu zmluvného vzťahu, a to do doby kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa. |
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje. |
Dodávateľ zabezpečí montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na OM odberateľa na náklady odberateľa. |
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobrania alebo prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. |
Dodávateľ zabezpečí na žiadosť odberateľa a na náklady odberateľa preskúšanie meradiel. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží originál alebo úradne osvedčenú kópiu: |
dokladu o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona č.251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne |
dokladu, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie. |
Nesplnenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: originál alebo úradne osvedčenú kópiu platnej rámcovej distribučnej zmluvy na rok 2107 uzatvorenej s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy a poskytovaní podporných služieb v energetike vo vymedzenom území Západoslovenského a Stredoslovenského kraja, |
prípadne čestné vyhlásenie, čestné vyhlásenie, že má takúto zmluvu uzatvorenú. |
Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: |
originál alebo úradne osvedčenú kópiu platnej zmluvy o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrickou energiou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia, prípadne čestné vyhlásenie. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: |
vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy za každé OM zvlášť, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek. |
Cena bude stanovená v zmysle čl. V. 5.1 a 5.2 b), c), d) Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) je cena za plnenie zákazky stanovená ako celková cena nákladov za dodávku elektriny . |
Štruktúra ceny obsahuje najmä: |
a)- cena bez DPH, za dodávku predpokladaného množstva silovej elektriny pre OM na 12 mesiacov b) - cena za poskytnutie distribučných a systémových služieb c) - náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby d) - odvod do Národného jadrového fondu, určeným osobitným predpisom e) - spotrebná daň f) – DPH |
Nesplnenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak nedôjde k zmene súčasného dodávateľa elektrickej energie, potom existujúce zmluvy objednávateľa ukončia platnosť dňom 31.12.2016 o 24:00 hod. |
Dodávateľ zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie predloží do 10 dní od uzatvorenia Zmluvy všetky doklady, nie staršie ako 3 mesiace, podľa platných predpisov v prípade, ak nie sú aktualizované údaje v tomto zozname a došlo k zmene podmienok týkajúcich sa preukázania podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. |
Hviezdoslavovo nám. 18, 814 37, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 31.12.2017 23:59
515,53 MWh
66 340,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2016 11:53
14.12.2016 09:00
14.12.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2016 13:40 - Vstupná ponuka | 64 800,00 | € | Cena s DPH |
12.12.2016 13:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 64 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: