31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Prenájom farebnej veľkoformátovej atramentovej tlačiarne a s tým súvisiace služby
Prenájom veľkoformátovej atramentovej tlačiarne
Služba, Tovar
1. Prenájom farebnej veľkoformátovej atramentovej tlačiarne a s tým súvisiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenájom novej nepoužitej farebnej veľkoformátovej atramentovej tlačiarne so softverový RIPom pre tlač máp a prezentácií vo vysokej kvalite a s tým súvisiacich servisných služieb, vrátane dodávky spotrebného materiálu a papiera po dobu trvania zmluvného vzťahu 48 mesiacov a po ukončení prenájmu možnosť následného odkúpenia tohto zariadenia. |
- servisná služba prenajatého zariadenia, realizovanie pravidelnej údržby zariadenia, poskytovanie opráv |
- dodávka všetkých originálnych spotrebných materiálov (originálnych atramentové náplne a papier podľa technickej špecifikácie, dodávka a montáž všetkých opotrebovateľných aj neopotrebovateľných originálnych náhradných dielov) |
- zabezpečenie všetkých nárokov vyplývajúcich z poskytnutej záruky na zariadenie počas trvania zmluvy/počas celej doby prenájmu/, vrátane bezplatnej servisnej starostlivosti a bezplatných cestovných nákladov servisného technika pri nahlásených poruchách a servisných prehliadkach. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Farebná veľkoformátová atramentová tlačiareň so softverovým RIPom | ks | 1 | ||
Doba prenájmu | mesiac | 48 | ||
Odkúpenie prenajatého zariadenia po ukončení platnosti zmluvy (po ukončení prenájmu) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farebná veľkoformátová atramentová tlačiareň so softverovým RIPom | nová, nepoužívaná |
Farebná veľkoformátová atramentová tlačiareň so softverovým RIPom | A0 |
Farebná veľkoformátová atramentová tlačiareň so softverovým RIPom | 42" CAD/GIS vysoko produkčná atramentová tlačiareň |
Farebná veľkoformátová atramentová tlačiareň so softverovým RIPom - použitie | farebná tlač máp a prezentácií vo vysokej kvalite |
Tlač - technológia tlače | Piezo Variable Dot Print atramentová technológia |
Tlač - tlačové hlavy | permanentné, premenlivá veľkosť tlačového bodu |
Tlač - atramentové náplne | min. 4ks |
Tlač - rozlíšenie tlače | min. 1 440 x 2 880 dpi |
Tlač - rýchlosť tlače | formát A1 za min. 44 sekúnd (40m2/hod) |
Tlač - rozmer médií | minimálna šírka média: 279 mm z kotúča i voľný list, maximálna šírka média: 42" (1 080 mm) |
Tlač - vstup média | 1 kotúč návin až 150 metrov, možnosť vkladania voľných listov |
Tlač - podpora systémov | Windows (vrátane Windows Vista a 64 bit), Mac OS X resp. ekvivalent |
Tlač - dátové formáty | integrovaný prekladač HP-GL/2 (možno zasielať priamo), ostatné dátové formáty cez GDI ovládač alebo RIP bez obmedzenia |
Tlač - rozhranie tlačiarne | Ethernet 10/100 Mb/s portom osadeným RJ-45 a rozhranie USB 2.0 (1.x compatible) |
Platforma | PC |
Príslušenstvo | vstavaná automatická rezačka, stojan, zberný kôš |
Softvérový RIP- platforma | PC |
Softvérový RIP - podporované dátové formáty | Postscript, EPS, PDF, TIFF, JPEG a HP-GL/2 (PLT) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto inštalácie zariadenia. Doprava na miesto inštalácie, manipulácia so zariadením (z vozidla do a v rámci budovy), vybalenie, odber a likvidácia obalov je zahrnutá v cene. |
Vrátane inštalácie prenajatého zariadenia na mieste plnenia so spustením do prevádzky, vrátane nastavenia zahŕňajúca prácu technika v mieste inštalácie zariadenia a cestovných nákladov technika. |
Vrátane zaškolenia pracovníkov verejného obstarávateľa ako objednávateľa (ďalej len "objednávateľ") obsluhujúcich prenajaté zariadenie o jeho správnom používaní (min. 3 osoby) v mieste inštalácie zariadenia. |
Vrátane poskytovania telefonických alebo on-line konzultácií týkajúcich sa používania prenajatého zariadenia vyškolenými pracovníkmi objednávateľa, Hotline v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod. |
Vrátane kompletných nákladov na softvér (licencia, inštalácia, konfigurácia, upgrade, servis a pod. ) podľa uvedenej špecifikácie. |
Vrátane kompletných nákladov na servis, údržbu, opravu, dodávku originálnych náhradných dielov a spotrebného materiálu podľa špecifikácie počas doby prenájmu. |
V prípade požiadavky dodávateľa na poistenie zariadenia vrátane poistenia zariadenia. |
Vrátane odkúpnej cena zariadenia po ukončení prenájmu. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať zariadenie do 4 týždňov od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa záruka na zariadenie po dobu trvania zmluvného vzťahu/počas celej doby prenájmu. |
Požaduje sa zabezpečenie všetkých nárokov vyplývajúcich z poskytnutej záruky na zariadenie v rozsahu záručného listu počas trvania zmluvy, vrátane bezplatnej servisnej starostlivosti a bezplatných cestovných nákladov servisného technika pri nahlásených poruchách. |
Požaduje sa pravidelná servisná prehliadka 2 krát ročne. |
Požaduje sa v prípade poruchy zariadenia, vykonanie servisného zásahu v mieste inštalácie zariadenia do 24 hodín (v prac.dňoch od 8:00 do 16:00 hod) od nahlásenia poruchy. Servisná pohotovosť v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00. |
Požadované množstvo a periodicita automatických dodávok spotrebného materiálu počas trvania zmluvného vzťahu: |
- Periodicita dodávok spotrebného materiálu (originál atramentové náplne podľa technickej špecifikácie každých 6 mesiacov, dodávka a montáž všetkých opotrebovateľných aj neopotrebovateľných náhradných dielov podľa potreby, papier podľa technickej špecifikácie každých 6 mesiacov) |
- Požadované množstvo spotrebného materiálu - Dodávka papiera 1x za polrok: High color contrast/120g±10/0,914x30 m - 2 rolky; High color contrast/120g±10/0,610x30 m - 1 rolka; DD photo satin/250g±10/1,067x30 m - 1 rolka; DD photo satin/250g±10/0,914x30 m - 1 rolka; DD photo satin/250g±10/0,61x30 m - 1 rolka. |
- Požadované množstvo spotrebného materiálu - Dodávka náplní 1x za polrok: Z každej originálnej atramentovej farebnej náplne 1 ks. |
Požaduje sa do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (špecifikáciu zariadenia a softvéru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu) preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov. |
Požaduje sa do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH mesačného prenájmu zariadenia a odkupnej ceny zariadenia po ukončení prenájmu. |
Požaduje sa do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet (rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku). |
Do celkovej ceny sú započítané náklady na prenájom zariadenia na 48 mesiacov, cena servisu a služieb súvisiacich s prevádzkou zariadenia, dodávka náhradných dielov a spotrebného materiálu a odkupná cena zariadenia po ukončení prenájmu. |
Cena predmetu zmluvy bez DPH = (mesačné nájomné za zariadenie v EUR bez DPH x 48 mes.) + (odkupná cena zariadenia po ukončení prenájmu v EUR bez DPH). |
Cena predmetu zákazky zahŕňa všetky výdavky dodávateľa potrebné k dodaniu predmetu zmluvy a poskytovaniu súvisiacich služieb. |
Predložená jednotková cena za prenájom zariadenia a odkupná cena zariadenia je maximálna, záväzná počas platnosti zmluvy. |
Požaduje sa do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť platný výpis z registra trestov právnickej osoby spolu s výpismi z registra trestov zákonom vymenovaných osôb štatutárneho orgánu, t. j. člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu, ak splnenie predmetnej podmienky už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Požadované doklady musia byť platné ku dňu predloženia a uchádzač ich predloží ako originál, alebo úradne overené kópie. |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Platby za plnenie predmetu zmluvy sa budú uskutočňovať po dodaní a nainštalovaní prenajatého zariadenia objednávateľovi v mesačnom intervale a to na základe dodávateľom vystavených faktúr za čiastočné plnenie doručených objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Mesačná fakturácia zahŕňa cenu za mesačný prenájom zariadenia. |
Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Mlynská dolina 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
10.01.2017 08:00 — 09.01.2021 16:00
1,00 celok
23 844,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2016 11:21
12.12.2016 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2016 11:31 - Vstupná ponuka | 23 844,00 | € | Cena bez DPH |
12.12.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: