00692018
Michalovský domov seniorov
Ulica Jána Hollého 9, Michalovce, 07101, SVK
35840790
Hagleitner Hygiene Slovensko, s.r.o.
Diaľnična cesta 27, Senec, 90301, SVK
Čistiace prostriedky
čistiace prostriedky na riad, čistiace prostriedky do umývačky riadu
Tovar, Služba
1. Čistiace prostriedky
|
|
---|---|
Funkcia |
Čistiace prostriedky vhodné do umývačiek riadu a zabezpečenie čistoty kuchynských potrieb ako aj kuchynského prostredia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tekutý čistiaci prostriedok do umývačky riadu určený na priemyselné použitie, balenie: 33 kg | ks | 6 | ||
Tekutý oplachovací a leštiaci prípravok do umývačky riadu určený len na priemyselné použitie, balenie: 25 kg | ks | 3 | ||
Tekutý univerzálny čistiaci prostriedok, so silným účinkom proti mastnotám a nečistote, balenie 25 kg | ks | 4 | ||
Svieži vonný olej pre sanitárnu oblasť, balenie: 1 L | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
položka 1.: Tekutý čistiaci prostriedok do umývačky riadu ( Ecosol PLUS alebo ekvivalent) | zloženie:Sodium hydroxide, menej ako 5% fosfonáty, 5% aleboviac, ale menej ako 15% polykarboxyláty |
položka 2.: Tekutý oplachovací a leštiaci prípravok do umývačky riadu (Ecosol CIT alebo ekvivalent) | zloženie:Fatty alcohol, ethoxylated, propoxylated, 5% alebo viac ale menej ako 15% neionové povrchovo aktívne látky, konzervačné látky: methylchloroisothiazolinione, methylisothiazolinone. |
položka 3.: Tekutý univerzálny čistiaci prostriedok, so silným účinkom proti mastnotám a nečistote (FOX alebo ekvivalent) | zloženie:5%-15% aniónové povrchovo aktívne látky,menej ako 5% neiónové povrchovo aktívne látky, amfotérne povrchovo aktívne látky konzervačné látky:methylchloroisothiazolinione,methylisot |
položka 4.: Svieži vonný olej pre sanitárnu oblasť (ToilettenÖL Fresh alebo ekvivalent) | zloženie: vôňa zo senných kvetov, parfumy, coumarin, citral, eugenol, butylphenyl methypropional, limonene, linalool, konzervačné látky: methylchloroisothiazolinione, methylisothiazolinone |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane vyloženia v mieste plnenia. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 4 dní odo dňa uzavretia tejto dohody vlastný návrh na jej plnenie, v ktorom pre každú položku, ktorá je predmetom dodania uvedie: číslo položky v súlade s touto dohodou, obchodnú značku/označenie tovaru, jednotkovú cenu v € bez DPH, jednotkovú cenu v € s DPH, cenu celkom v € bez DPH a cenu celkom v € s DPH. Celková cena za celý predmet zákazky v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou rámcovej dohody uvedenej v bode 4.3. Zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Cena je konečná a obsahuje všetky náklady za tovar, dopravu a vyskladnenie tovaru v mieste plnenia. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny sadzby DPH. |
Jednotkové ceny budú platné počas celého obdobia plnenia rámcovej dohody a budú uplatnené pri výpočte ceny (odplaty) za dodanie tovaru v rámci čiastkových objednávok. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že jednotkové ceny uvedené v predloženom rozpočte sú maximálne. Počas trvania RD nedôjde k ich navýšeniu. Zníženie rozpočtovaných cien je možné. |
Verejný obstarávateľ pri jednotlivých položkách pripúšťa odchýlku množstva odberu +/- 20%. |
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý svojím zložením, vlastnosťami a koncentráciou jednotlivých zložiek zodpovedá rovnakej alebo lepšej kvalite uvedeného výrobku. |
Pri ekvivalentnom riešení je dodávateľ povinný predložiť súčasne s vlastným návrhom na plnenie tejto tejto dohody podľa bodu 3. tejto časti aj doklady preukazujúce požadovanú kvalitu, minimálne Kartu bezpečnostných údajov ponúkaných produktov s odporučeným dávkovaním. V prípade, že Objednávateľ nebude schopný posúdiť ekvivalentný výrobok na základe predložených a verejne dostupných informácii, na požiadanie Dodávateľ predloží vzorku za účelom overenia kvalitatívnych vlastností. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 4 dní odo dňa uzavretia tejto dohody kontaktné údaje osoby pre prijímanie objednávok, zodpovednej za riadne plnenie predmetu dohody, v rozsahu: Meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa (ďalej len "Kontaktná osoba"). |
Objednávateľ predloží Dodávateľovi do 4 dní odo dňa uzavretia dohody adresu miesta plnenia, kontaktné údaje osôb zodpovedných za odosielanie objednávok ako aj zodpovedných za riadne plnenie (preberanie) predmetu tejto dohody a to v rozsahu: Meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa. |
Čiastkové objednávky bude objednávateľ zasielať dodávateľovi e-mailom na e-mailovú adresu Kontaktnej osoby. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť každú objednávku Objednávateľa na emailovú adresu uvedenú v objednávke bez zbytočného odkladu, najneskôr však do dvoch (2) pracovných dní odo dňa jej doručenia. Neakceptovanie objednávky zo strany Dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie povinností Dodávateľa. |
Lehota na dodanie tovaru je najneskôr do siedmich dní odo dňa doručenia objednávky Dodávateľovi od Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Dodanie tovaru bude uskutočňované výhradne v pracovné dni a v pracovnom čase Objednávateľa od 7:30 do 15:30 hod. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby za Objednávateľa, uvedenej v objednávke a to minimálne jeden deň pred dodaním tovaru. |
Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, s návodom na použitie a uvedením zloženia výrobku v slovenskom, resp. českom jazyku. Dátum spotreby musí byť min. 1 rok od dodania tovaru. |
Úhrada ceny za jednotlivé čiastkové plnenia predmetu dohody, na základe písomných objednávok, bude realizovaná priebežne na základe samostatného daňového dokladu – faktúry. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu tejto dohody na základe čiastkových objednávok, odsúhlasených a potvrdených oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Faktúra musí obsahovať názvy a množstvá jednotlivých dodaných tovarov, jednotkové ceny, ceny spolu za jednotlivé položky a celkovú fakturovanú sumu za jednotlivé druhy tovaru. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného kontaktnou osobou za Objednávateľa alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
V prípade, ak Dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od tejto dohody. |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že v súvislosti s účinnosťou zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. (ďalej len „zákon“) prišlo ku zmene ustanovení zákona týkajúcich sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona. |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že v zmysle účinnej trestnej zodpovednosti právnických osôb je v zmysle § 32 ods. 1 písm. a) zákona je nevyhnutné predložiť aj výpis z registra trestov uchádzača ako právnickej osoby. |
Táto dohoda sa uzatvára na dobu určitú od 01.01.2017 do 31.12.2017, alebo do vyčerpania celkovej ceny predmetu tejto dohody vrátane DPH, alebo do vyčerpania rozsahu predmetu zákazky, podľa toho, ktorá z týchto okolností nastane skôr. |
Ul. Jána Hollého 9, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
2 261,64
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2016 09:48
13.12.2016 10:00
13.12.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2016 11:57 - Vstupná ponuka | 1 995,00 | € | Cena s DPH |
09.12.2016 11:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 995,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: