30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Rozšírenie diskového deduplikačného úložiska EMC DataDomain 2500
diskové úložisko, EMC Data Domain 2500
Tovar, Služba
1. Rozšírenie diskového deduplikačného úložiska EMC DataDomain 2500
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je: |
- dodávka technických komponentov na rozšírenie diskového úložiska, |
- dodávka licenčného softvérového vybavenia, |
- doprava a vykládka technických komponentov na rozšírenie diskového úložiska, |
- inštalácia potrebných hardwarových a softwarových komponentov, ich otestovanie a integrácia s prevádzkovaným diskovým deduplikačným úložiskom EMC DataDomain 2500 CS s riadiacim softvérovým vybavením EMC Networker, |
- zaškolenie pre obsluhu zariadenia, |
- dodanie užívateľskej dokumentácie, |
-zabezpečenie záručného servisu. |
2. Diskové deduplikačné úložisko EMC DataDomain 2500 je dôležitým prvkom realizujúcim zálohovanie dát produkčných systémov u objednávateľa. Pre ďalšiu prevádzku zariadenia EMC DataDomain 2500 je potrebné jeho rozšírenie v oblasti diskovej kapacity a potrebných zálohovacích licencií doporučené výrobcom diskového deduplikačného úložiska. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. rozšírenie diskovej kapacity | ks | 1 | ||
2. licenčný SW | ks | 1 | ||
3. integrácia | ks | 1 | ||
4. inštalácia | ks | 1 | ||
5. záručný servis (24 mesiacov, doba opravy do 24 hod.) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
PARAMETRE PREDMETU ZÁKAZKY: | |
1. rozšírenie diskovej kapacity | min. 45 TB - raw kapacita |
2. licenčný softvér | min. licenčné softvérové vybavenie pre pokrytie rozširujúcej diskovej kapacity min. 45 TB |
3. integrácia | logické prepojenie rozšírenia diskovej kapacity s prevádzkovaným zálohovacím systémom EMC DataDomain 2500 |
4. inštalácia | technická inštalácia pre rozšírenie diskovej kapacity systému EMC DataDomain 2500 |
5. záručná doba | min. 24 mesiacov, doba opravy počas záručnej doby - do 24 hodín |
Názov |
I. CENA: |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky č. 1 až 5 časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy- Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé položky uvedené v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (doprava, dodávka, vykládka, inštalácia, integrácia, testovanie, zaškolenie, dodanie užívateľskej príručky, záručný servis) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplaťňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
1. Lehota na dodanie predmetu zákazky/zmluvy je najneskôr do 2 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi konaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
3. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy pre predkladané rozšírenie diskového deduplikačného úložiska EMC DataDomain 2500 výrobné označenie/obchodné meno potrebných dielov, pod ktorým sú ponúkané na trhu v Slovenskej republike resp. v krajine sídla zahraničného dodávateľa a technické parametre komponentov na rozšírenie diskového deduplikačného úložiska EMC Data Domain 2500. |
4. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy pre predkladané rozšírenie diskového deduplikačného úložiska EMC DataDomain 2500 písomné prehlásenie výrobcu, resp. autorizovaného distribútora diskového deduplikačného úložiska EMC DataDomain 2500 o originalite a správnom technickom riešení rozšírenia. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje, že bude mať počas celej doby plnenia predmetu zákazky/zmluvy k dispozícii min. 1 servisného technika. Dodávateľovi predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy dôkaz o odbornej spôsobilosti servisného technika. |
a) ako dôkaz o odbornej spôsobilosti servisného technika bude za servisného technika predložený príslušný platný certifikát, resp. osvedčenie o odbornom zaškolení priamo výrobcom, resp. oprávneným autorizovaným distribútorom. Požadovaná min. úroveň Implementation Engineer DataDomain specialist 1.0., ktoré oprávňujú servisného technika vykonávať autorizovaný servis pre zariadenia diskového deduplikačného úložiska EMC DataDomain. |
b) ako dôkaz o odbornej spôsobilosti servisného technika bude za servisného technika predložený príslušný platný certifikát, resp. osvedčenie o odbornom zaškolení priamo výrobcom, resp. oprávneným autorizovaným distribútorom. Požadovaná min. úroveň Storage Administrator Networker Specialist 7.0., ktoré oprávňujú servisného technika realizovať konfiguračné práce a postupy prostredníctvom zálohovacieho softvéru EMC Networker. |
6. Dodávateľ je povinný vopred informovať objednávateľa o realizovaných akciách a mimoriadnych zľavách na tovar, ktorý je predmetom tejto zákazky/zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar prednostne za akciové ceny a poskytnúť mu mimoriadne zľavy a iné zľavy. |
IV. FAKTURÁCIA: |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizované formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky/zmluvy. Prílohou bude odovzdávací/preberací protokol potvrdený poverenými zástupcami oboch zmuvných strán. |
3. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
V. PODMIENKY ÚČASTI: |
1. Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z. z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
2. Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi v registri konečných užívateľov výhod podľa § 159 zákona o verejnom obstarávaní. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 v) VZP OPET/. |
4. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA: |
1. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
2. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
3. Všetky doklady a dokumenty musiať byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Ul. 29. augusta 8 a 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
15.12.2016 07:00 — 30.12.2016 16:00
1,00 cena celkom
249 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2016 09:32
13.12.2016 10:00
13.12.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2016 09:04 - Vstupná ponuka | 249 600,00 | € | Cena s DPH |
13.12.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 213 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: